ویژگی ها و مشخصات دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580L یکی از بهترین دیتاویدیو پروژکتور های موجود در بازار است. این محصول در ابعاد 385x177x530 میلی متر و وزن 9.8 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول دارای عمر لامپ 4000 ساعت در حالت عادی و 4500 ساعت در حالت اقتصادی است. این محصول می تواند تصاویر را با رزولوشن 1920x1200 پیکسل به نمایش در بیاورد. ضمنا دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580L مجهز به ورودی های HDMI ،RGB ،LAN و.... خواهد بود. در ادامه به معرفی و بررسی دیگر قابلیت های دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580L از دیدگاه سایت های معتبر خواهیم پرداخت.

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

اگر کیفیت و وضوح تصاویر برایتان اهمیت زیادی دارد، دیتا پروژکتور Panasonic PT-EZ580 برای شما ساخته شده است! این ویدئو پروجکشن در دسته ویدئو پروژکتورهای WUXGA جای دارد و از رزولوشن 1200*1920 پیکسل برخوردار است. این مشخصات بیانگر این است که ویدئو پروژکتور آموزشی پاناسونیک PT-EZ580 قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت Full HD را داراست و وضوحی بسیار مطلوب را برای شما به ارمغان می آورد. همچنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که این ویدئو پروژکتور فول اچ دی از فناوری 3LCD برای نمایش تصاویر بهره می برد و توانایی بالایی در نمایش رنگ ها به صورت زنده و طبیعی دارد.

 

 یکی از ویژگی های مهم دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EZ580 شدت روشنایی 5400 لومنی آن است که باعث شده تصاویر ارائه شده با آن دارای میزان روشنایی و شفافیت قابل توجهی باشند. بنابراین بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر می توانید از این دستگاه ویدیو پروژکتور حتی در محیط های روشن و پُر نور نیز استفاده کنید و از تصاویری درخشان بهره مند شوید. از این جهت می توان ویدئو پروژکتور Panasonic PT-EZ580 را برای استفاده در سالن های همایش و کنفرانس کاملاً مناسب دانست. ضمن اینکه این ویدئو پروژکتور سالن همایش از قابلیت شبیه سازی DICOM و نمایش عکس های X-ray نیز برخوردار است و برای مصارف آموزشی در دانشکده های پزشکی نیز کاربرد دارد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EZ580 نسبت کنتراست 5000:1 آن است. این میزان کنتراست ویدئو پروژکتور برای نمایش سایه روشن های موجود در تصاویر و همچنین متن ها و نمودارها به شکلی واضح و خوانا مناسب به نظر می رسد. البته اگر به دنبال بالاترین میزان کنتراست هستید، می توانید از سایر ویدئو پروژکتورهای پاناسونیک موجود بر روی سایت شرکت ایده برتر دیدن کنید.

برای نصب دیتا پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580 در سالن ها و مکان های مختلف و تنظیم تصویر آن بر روی پرده نمایش کار سختی پیش رو نخواهید داشت! این ویدئو پروجکشن دارای قابلیت هایی مانند زوم برقی، جابجایی لنز (60 درصد عمودی و 10 درصد افقی) به صورت برقی و امکان تصحیح زاویه تصویر (40 درجه عمودی و 30 درجه افقی) است که به شما اجازه می دهد تا متناسب با محدودیت فضای نصب، ویدئو پروژکتور را در زاویه دلخواه نسبت به پرده نمایش قرار دهید.

لازم به ذکر است که با استفاده از دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-EZ580 می توانید به تصاویری در ابعاد 40 تا 400 اینچ دست پیدا کنید. برای نمایش تصاویر در ابعاد 40 اینچ باید این ویدئو پروژکتور را در فاصله بین 1.35 تا 2.35 متر و برای نمایش تصاویر در ابعاد 400 اینچ باید آن را در فاصله 14.06 تا 23.97 متری نسبت به پرده نمایش قرار دهید. پس امکان استفاده از ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل PT-EZ580 هم در سالن های نسبتاً بزرگ و هم در کلاس های کوچک و فضاهای محدود برای شما فراهم است.

ویدئو پروژکتور پاناسونیک مدل Panasonic PT-EZ580 از فناوری DIGITAL LINK نیز پشتیبانی می کند که نقش مهمی در کاهش هزینه ها و نصب راحت تر دیتا ویدئو پروژکتور در مکان های مختلف دارد. این فناوری به شما اجازه می دهد تا از طریق یک کابل شبکه ساده به طول حداکثر 100 متر بتوانید صدا و تصویر را به صورت هم زمان از دستگاه منبع پخش به ویدئو پروژکتور منتقل کنید. این ویژگی بر روی قیمت ویدئو پروژکتور اداری پاناسونیک PT-EZ580 نیز مؤثر بوده و سبب افزایش کارایی آن شده است.

لامپ به کار رفته در دیتا پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580 از نوع 335 واتی است و طول عمر آن در حالت استفاده عادی از دستگاه برابر با 4000 ساعت می باشد. همچنین در صورت استفاده از ویدئو پروژکتور در حالت اقتصادی (اکو) طول عمر لامپ آن به 4500 ساعت می رسد. بنابراین برای مدتی نسبتاً طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعمیر یا تعویض لامپ ویدئو پروژکتور نخواهید داشت. فیلتر هوای به کار رفته در این دستگاه ویدئو پروژکتور نیز تا 17000 ساعت قابل استفاده است که طول عمر بسیار مناسبی به حساب می آید.

اگز قصد تهیه دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580 را دارید و یا می خواهید اطلاعات کامل و جامعی در ارتباط با دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-EZ580 بدست بیاورید، می توانید به سایت ایده برتر مراجعه فرمایید. برای مراجعه به سایت روی ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب

 

 





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 13 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی