بررسی ویژگی های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MH760
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MH760 یکی از محصولات با کیفیت و خوش ساخت تولید شده توسط کمپانی بنکیو می باشد. این محصول در ابعاد 267.5x118.4x411.4 میلی متر و وزن 4.9 کیلوگرم طراحی شده است. این پروژکتور مناسب استفاده در اتاق جلسات ادارات، شرکت ها و ... خواهد بود. تکتولوژی ساخت دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MH760 تکنولوژی DLP است و بزرگنمایی برابر با 1.3 دارد. این محصول می تواند تصاویر را با وضوح برابر با 1920x1080 پیکسل نمایش دهد. ضمنا کنتراست این محصول برابر با 3000.1 و نسبت تصویر در این پروژکتور برابر با 16.9 خواهد بود. در ادامه به بررسی ویزگی های دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MH760 خواهیم پرداخت.

ایده برتر:

 

یکی از مهم ترین مشخصات دیتا پروژکتور BenQ MH760 که سبب تمایز این محصول با بسیاری از دیتا پروژکتورهای اداری موجود در بازار شده، شدت روشنایی 5000 لومنی آن است. این میزان روشنایی سبب می شود تا تصاویر به نمایش درآمده با این ویدئو پروجکشن حتی در اتاق های کاملاً روشن و پرنور نیز از شفافیت و وضوح بالایی برخوردار بوده و تمام حاضرین در جلسه قادر به مشاهده تصاویر با بالاترین میزان کیفیت باشند.

 

با استفاده از دیتا پروژکتور بنکیو MH760 می توانید از تصاویری با کیفیت فول اچ دی بهره مند شوید! این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای رزولوشن 1920 * 1080 پیکسل است و کیفیتی عالی را برای شما به ارمغان می آورد. ضمن اینکه دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو MH760 با نسبت کنتراست 3000:1 شده که باعث نمایش متن ها، نمودارها و گراف ها با وضوحی نسبتاً مناسب می شود. در مجموع با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MH760 می توان از کیفیت تصاویر آن اطمینان کامل داشت.

نصب و راه اندازی دیتا پروژکتور اداری بنکیو MH760 در مکان های مختلف به آسانی انجام می شود. این ویدیو پروژکتور از قابلیت هایی مانند زوم 1.3 برابری، امکان تصحیح زاویه تصویر به صورت دو بعدی (30 درجه عمودی و افقی) و جابجایی لنز برخوردار است. پس متناسب با محدودیت فضای محل نصب، می توانید پروژکتور را در مکان و زاویه دلخواه خود نسبت به پرده نمایش قرار دهید و تصویر آن را به آسانی تنظیم کنید. لازم به ذکر است که برای دستیابی به تصاویری با ابعاد 60 تا 300 اینچ، باید فاصله ویدئو پروژکتور نسبت به پرده نمایش بین 1.5 تا 7.6 متری باشد. همچنین لنز ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MH760 درست در قسمت مرکزی بدنه تعبیه شده که در نصب راحت تر دستگاه کمک زیادی به شما می کند.

 علاوه بر نمایش تصاویر، ویدئو پروژکتور فول اچ دی بنکیو MH760 صدای قدرتمندی را نیز به شما ارائه می دهد و به دو اسپیکر داخلی 10 واتی مجهز است. بنابراین در اتاق هایی با ابعاد متوسط، نیازی به استفاده از اسپیکر خارجی نخواهید داشت و می توانید از فایل های صوتی نیز در زمان برگزاری جلسه بهره ببرید. ضمن اینکه بر روی بدنه این دیتا پروژکتور Full HD ورودی و خروجی صدا و همچنین ورودی میکروفون نیز تعبیه شده که در صورت نیاز می توانید اسپیکر خارجی یا میکروفون را نیز به دستگاه ویدئو پروژکتور متصل کنید.

اگر می خواهید اطلاعات و ویژگی های دیتا ویدیو پروژکتور بنکیو MH160 را به طور کامل بررسی کنید می توانید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه فرمایید. برای مراجعه به سایت ایده برتر اینجا کلیک کیند.





:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 12 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی