بررسی مشخصات دستگاه ضبط صدا سونی Sony PCM-A10
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دستگاه ضبط صدا سونی Sony PCM-A10 از جمله ویس رکوردهای حرفه ای است که برای خبرنگاری هم می توان از آن استفاده نمود. این ضبط کننده صدا از جمله لوازم هایی است که به  دلیل طراحی جمع و جور و وزن سبکی که دارد به راحتی می توان با خود حمل نمود. نقد و بررسی این محصول را در سایت مقداد، ایده برتر و دیجی کالا بررسی می کنیم:

 

دیجی کالا:

دستگاه ضبط خبرنگاری و حرفه ای PCM-A10 جدیدترین ویس رکوردر شرکت سونی می باشد که دارای حافظه داخلی 16GB بوده که همراه با میکروفن های قابل تنظیم در سه جهت معرفی گردید.ضبط خبرنگاری ICD-SX2000 دارای تکنولوژی ضبط صدا با کیفیت Hi-Res میباشد . یکی از قابلیت های ویژه این مدل ریموت کنترل ضبط و پخش از طریق اپلیکشن مربوط و با تلفن های هوشمند است، دیگر ویژگی آن همگام سازی با هدفون ، اسپیکر و گوشی هوشمند از طریق بلوتوث و NFC است. این مدل علاوه بر حافظه داخلی 16 گیگابایت، قابلیت ارتقاء حافظه از طریق کارت حافظه Micro SD را داراست، همچنین با استفاده از میکروفن های جهت دار جدید محدوده وسیع تری را برای ضبط صدا پوشش می دهد. ضبط خبرنگاری PCM-A10 بهترین انتخاب برای ضبط جلسات مهم کاری و همچنین ضبط صدای موزیک با کیفیت بالا می باشد.الت زوم که دو میکروفن موازی یکدیگر به سمت بالای دستگاه بوده و برای ضبط ملاقات ها، جلسات و مصاحبه ها مناسب می باشد.این ضبط خبرنگاری دارای قابلیت ضبط صدا از راه دور و بی سیم با اپلیکیشن مخصوص موجود در Google Play برای اندروید و یا App برای دستگاه های IOS ( شروع و توقف ضبط - تنظیم سطح و تنظیمات ضبط - اضافه کردن نشانه های پیگیری T-Mark ) می باشد .
مقداد ای تی:
توانایی ارتباط با بلوتوث و NFC برای پخش
دارای توانایی اتصال به پایه یا هرگونه مونوپاد
کنترل و مدیریت ضبط صدا از طریق موبایل
دارای 3 حالت تغییر میکروفون برای ضبط های گوناگون
قابلیت ضبط صدا با کیفیتی بالاتر از 96kHz/24-bit

ایده برتر:

طراحی و قابلیت های ویس رکوردر سونی PCM-A10

دستگاه ضبط صدا سونی Sony PCM-A10 یک وسیله حرفه ای برای استفاده های خبرنگاری و ضبط صدا در مصاحبه ها، جلسات مهم و همچنین ضبط موسیقی نوازندگان به شمار می آید. این دستگاه ضبط صدا با مشخصاتی مانند ضبط و پخش صدا با کیفیتی عالی، قابلیت اتصال بلوتوثی به دستگاه های دیگر و مجهز بودن به میکروفون های سه جهته، خود را بهترین گزینه برای خرید ضبط کننده صدا با کیفیت کرده است.

 

  • در دسترس در هر لحظه از روز

با توجه به اینکه دستگاه ضبط کننده صدا سونی PCM-A10 دارای ابعاد جمع و جور و وزن سبکی است، به آسانی می توانید آن را با خود حمل کنید. این دستگاه ضبط صدا در ابعاد 39.2*109.5 *16 میلی متر و وزن فقط 82 گرم عرضه شده و این امکان را به شما می دهد تا در هر لحظه از روز که به آن نیاز پیدا کردید، در دسترس شما باشد!

 

  • ضبط صدا با کیفیتی عالی

ویس رکوردر سونی PCM-A10 قادر به ضبط صدا با کیفیتی بالاتر از 96KHz با فرمت L-PCM است. این ویژگی باعث می شود تا فایل های صوتی ضبط شده با این دستگاه از کیفیت و وضوحی عالی برخوردار باشند. همچنین این ویس رکوردر دارای قابلیت ضبط صدا با فرمت MP3 نیز هست و از این جهت فایل های ضبط شده با آن در انواع دستگاه های پخش قابل استفاده می باشند.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با دستگاه ضبط صدا خبرنگاری سونی PCM-A10 مجهز بودن آن به میکروفون سه جهته است که باعث می شود تا حتی جزئیات صدا نیز به شکلی کاملاً واضح ضبط شود. شما می توانید میکروفون های این دستگاه ضبط صدا را در حالت زوم قرار دهید (مناسب برای ضبط صدا در جلسات و نشست ها) یا آنها را به حالت زاویه دار تنظیم نمایید (مناسب برای ضبط موسیقی و رویدادهای برگزار شده در فضای باز).

  • قابلیت پخش فایل های صوتی با فرمت های مختلف

علاوه بر ضبط صدا، رکوردر سونی PCM-A10 قابلیت پخش فایل های صوتی با فرمت های MP3، AAC، WMA، WAV و FLAC را دارد و در این زمینه هم کیفیتی عالی را به شما ارائه می دهد. به خصوص پشتیبانی این دستگاه از فرمت FLAC یک مزیت مهم به حساب می آید که بر قیمت ضبط کننده صدا سونی PCM-A10 نیز بی تأثیر نبوده است.

با استفاده از این قابلیت می توانید صدای ضبط شده با دستگاه ضبط کننده صدا سونی PCM-A10 را بلافاصله پس از اتمام ضبط آن، پخش کنید و آن را مورد بازبینی قرار دهید. همچنین می توانید از این ویس رکوردر در نقش موزیک پلیر استفاده کنید و فایل های موسیقی یا پادکست های مختلف را از طریق آن گوش دهید. بر روی بدنه دستگاه ضبط صدا سونی PCM-A10 ورودی هدفون نیز تعبیه شده که در این زمینه کمک زیادی به شما می کند.

  • به فایل های ضبط شده به صورت وایرلس گوش دهید!

دستگاه ضبط صدا سونی PCM-A10 قابلیت اتصال بلوتوثی به دستگاه های دیگر را دارد. این ویژگی این امکان را به شما می دهد تا فایل های ضبط شده توسط این ویس رکوردر را به صورت بدون سیم از طریق موبایل یا اسپیکر بلوتوثی خود پخش کنید و به آنها به صورت جمعی با کیفیتی عالی گوش دهید. همچنین دستگاه ضبط صدا سونی PCM-A10 از فناوری NFC نیز پشتیبانی می کند.

نکته دیگری که در این زمینه باید به آن اشاره کنیم این است که دستگاه ضبط صدا سونی PCM-A10 با اپلیکیشن REC Remote سازگار می باشد. این اپلیکیشن بر روی گوشی های اندرویدی و iOS قابل نصب است و به شما اجازه می دهد تا بتوانید با ویس رکوردر خود از راه دور و از طریق موبایل کار کنید.





:: بازدید از این مطلب : 321
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی