بررسی عملکرد دیتا ویدیو پروژکتور بنکیو BenQ MH733
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MH733 یکی از بهنرین و خوش ساخت ترین ویدیو پروزکتور ای موجود در بازار است. این محصول در وزن 2.5 کیلوگرم و در ابعاد 221x120x296 میلی متر ساخته شده است. این محصول می تواند فایل های ذخیر شده روی فلش را نیز برای شما به نمایش در بیاورد. در این دستگاه از تکنولوژی ساخت DLP استفاده شده است. این محصول می تواند تصاویر را تا 1.3 برابر بزرگ کند. لازم به ذکر ایت عمر لامپ نیز در دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MH733 برابر با 4000 ساعت در حالت عادی و 8000 ساعت در حالت اکو می باشد. در ادامه به بررسی کامل و جامع عملکرددیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MH733 خواهیم پرداخت.

شرکت ایده برتر پارسیان خاورمیانه :

ابعاد : 296*120*221 میلی متر
 
وزن : 2.5 کیلوگرم
 
کارایی : قابلیت نمایش فایل های ذخیره شده بر روی فلش مموری
 
مشخصات فنی:
تکنولوژی ساخت : DLP
 
بزرگنمایی : 1.3 برابر
 
عمر لامپ : 4000 ساعت در حالت عادی، 8000 ساعت در حالت های اکو و اسمارت اکو، 15000 ساعت در حالت LampSave
 
فاصله پروژکتور : 0.76 متر تا 7.6 متر (برای نمایش تصاویر در ابعاد 30 تا 300 اینچ)
سایر مشخصات:
ورودی و خروجی پشتیبانی شده : PC (D-sub), Monitor out, HDMI (x2, one shared with MHL), USB Type A (one for Wireless dongle, one for USB reader), USB Type Mini B, Audio in, Audio out, LAN (RJ45), RS232, IR Receiver (x2)
مشخصات تصویر:
وضوح تصویر : Full HD 1920 * 1080 پیکسل
 
کنتراست : (16,000:1)
 
نسبت تصویر : (16:9)
 
شدت روشنایی : 4000 لومن

 

نسبت کنتراست دیتا پروژکتور BenQ MH733 برابر با 16000:1 است که باعث می شود تا رنگ مشکی با عمق زیاد و رنگ های روشن با شفافیت مناسب به نمایش درآیند. این ویژگی به خصوص در هنگام نمایش فایل های متنی سیاه و سفید، نمودارها و اسلایدهای پاورپوینت کارایی بالایی دارد و کاراکترهای موجود در تصاویر را با میزان خوانایی مطلوبی به مخاطبان ارائه می دهد.

 

اگر کیفیت تصاویر برایتان اهمیت زیادی دارد، ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MH733 برای شما ساخته شده است! این دیتا پروژکتور دارای رزولوشن 1920 * 1080 پیکسل بوده و همان طور که اشاره شد، تصاویری با کیفیت فول اچ دی را ارائه می دهد. همچنین ویدئو پروژکتور BenQ MH733 از فناوری DLP برای نمایش بهره می برد که به بهبود کیفیت تصاویر کمک زیادی می کند. می توان گفت که با توجه به قیمت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MH733، تصاویر به نمایش درآمده با آن از وضوح و کیفیتی کاملاً ایده آل برخوردار هستند و تمام انتظارات شما برای مصارف اداری را به خوبی برطرف می کنند.

 

با استفاده از ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو MH733 به تصاویری در ابعاد 30 تا 300 اینچ دست خواهید یافت. برای این منظور باید پروژکتور خود را در فاصله 0.76 تا 7.6 متری نسبت به پرده نمایش ویدئو پروژکتور قرار دهید. از این جهت می توان دیتا پروژکتور بنکیو BenQ MH733 را برای استفاده در اتاق های جلسه با ابعاد متوسط مناسب دانست. همچنین این دیتا ویدئو پروژکتور از امکان تصحیح زاویه تصویر دو بعدی (30 درجه عمودی به صورت اتوماتیک و 20 درجه افقی به صورت دستی) و زوم 1.3 برابری نیز برخوردار است. پس به آسانی می توانید ویدیو پروژکتور را در زاویه دلخواه تان نسبت به پرده نمایش نصب کرده و تصویر آن را تنظیم کنید.

 

اگر فایل های مورد نظرتان بر روی فلش مموری ذخیره شده، برای نمایش آنها نیازی به اتصال ویدئو پروژکتور به کامپیوتر نخواهید داشت. برای این منظور تنها کافیست تا فلش مموری خود را به پورت USB موجود بر روی بدنه دستگاه ویدیو پروژکتور بنکیو MH733 متصل کنید. این پروژکتور توانایی تشخیص و نمایش فایل های JPEG، PDF، ورد، اکسل و پاورپوینت از روی فلش مموری به صورت مستقیم را دارد که در برگزاری سریع تر و راحت تر جلسه کمک زیادی به شما می کند. همچنین ویدیو پروژکتور فول اچ دی بنکیو MH733 دارای یک پورت USB دیگر نیز هست که از آن برای اتصال دانگل وایرلس به دستگاه می توانید بهره ببرید. با تهیه این دانگل به صورت جداگانه و استفاده از آن، قادر خواهید بود تا دستگاه های مورد نظر خود را به صورت بی سیم به این ویدئو پروژکتور وایرلس متصل کنید.

اگر می خواهید اطلاعات دقیق و جامعی در ارتباط با قابلیت ها و کارایی های دیتا ویدیو پروژکتور BenQ MH733 بدست بیاورید، می توانیذ به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت ایده برتر اینجا کلیک کنید.

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 12 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی