کیفیت و قابلیت های پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson EcoTank L3160
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از بهترین پرینتر های جوهر افشان پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson EcoTank L3160 می باشد. این پرینتر در ابعاد 179x347x375 میلی متر و وزن 4 کیلوگرم طراحی شده است. این محصول می تواند درمدت زمان یک دقیقه تعداد 10 برگ به صورت سیاه و سفید و تعداد 5 برگ به صورت رنگی چاپ کند. ابن محصول دارای رزولوشن اپتیکال 1200x2400 dpi می باشد. پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson EcoTank L3160 قابل استفاده د رمنازل، ادارت کوچک و دفاتر عکاسی و گرافیکی با حجم کاری بالا می باشد. ضمنا ظرفیت سینی کاغذ این محصول برابر با 100 برگ نیز خواهد بود. در ادامه به معرفی بیشتر قابلیت ها و کیفیت پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson EcoTank L3160 خواهیم پرداخت.

کیومیتا:

پرینتر جوهرافشان EcoTank L3160 از محصولات سه کاره شرکت اپسون است که با طراحی ایده آل مخزن در جلوی پرینتر موجب یکپارچه شدن و قابلیت شارژ آسان آن شده است. از لحاظ طراحی ظاهری و جنس مواد به کار رفته در ساخت این دستگاه از کیفیت قابل قبولی برخوردار است .در ادامه‌ به بررسی تخصصی این محصول شرکت اپسون خواهیم پرداخت.پرینتر جوهر افشان L3160 نسخه تمام مشکی دارد و با ابعاد 375‎x347x179 میلیمتری فضای کمی از میز کاری شما را اشغال میکند؛ همچنین وزنی سبک حدود 4 کیلوگرم دارد. البته با باز نمودن سینی ورودی کاغذ به ابعاد پرینتر اضافه خواهد شد. طبق معمول در قسمت فوقانی اسکنر قرار گرفته که با باز کردن درب آن صفحه شیشه اسکن مشاهده میشود. دکمه های کنترلی نیز در سمت راست بدنه تعبیه شده است.

تکنولوژی Micro Piezo در پرینتر جوهرافشان L3160 بکار برده شده که کمک می کند کاربران، چاپی با کیفیت بالا و سریع داشته باشند. قابلیت دیگری که این تکنولوژی دارد این است که از گرما برای حذف قطرات جوهر استفاده نمی کند و حجم جوهر موجود در هر قطره جوهر را کنترل می کند.پرینتر سه کاره L3160 در درجه اول برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی رنگی در ادارات و یا خانه مورد استفاده قرار میگیرد که خروجی بسیار با کیفیتی را ارائه میدهد؛ به طوریکه تصاویر با رنگ های زنده و واقعی به چاپ میرسند. این پرینتر در مقابل قابلیت و امکانات خود قیمت مقرون به صرفه ای دارد که توسط مرکز ماشین های اداری کیومیتا به فروش میرسد.

 

 اپسون استور:

پرینتر سه کاره L3160 در درجه اول برای چاپ تصاویر و اشکال گرافیکی رنگی در ادارات و یا خانه مورد استفاده قرار میگیرد که خروجی بسیار با کیفیتی را ارائه میدهد؛ به طوری که تصاویر با رنگ های زنده و واقعی به چاپ میرسند. این پرینتر در مقابل قابلیت و امکانات خود قیمت مقرون به صرفه ای دارد که توسط مرکز ماشین های اداری کیومیتا به فروش میرسد.

پرینتر جوهرافشان اپسون مدل«EcoTank L3160»یک دستگاه سه کاره (پرینت، کپی، اسکن) مخزن دار در اندازه A4 از نسل جدید اپسون می باشد که توسط شرکت اپسون در مدل جایگزین پرینتر جوهرافشان اپسون مدل «EcoTank L3070» به بازارعرضه شده است. به لطف طراحی جدید مخزن جوهر که در قسمت جلوی چاپگر قرار گرفته است موجب یکپارچه شدن این چاپگر قدرتمند شده است و همین ویژگی منحصر به فرد، این دستگاه را از مدل قبلی متفاوت ساخته است. این چاپگر قابل اعتماد بدون در نظر گرفتن پرینتر دارای یک سیستم پیشرفته برای پرکردن جوهر و استفاده آسان از بطری های جوهر است که شما می توانید تا 90% در هزینه جوهر صرفه جویی کنید. همچنین از دیگر قابلیت های پرینتر جوهرافشان اپسون مدل «EcoTank L3160» عملکرد بالای جوهر آن است که قابلیت چاپ 8100 صفحه سیاه و سفید و 6500 صفحه رنگی را دارا می باشد و با توجه به اینکه مخزن جوهر در مقابل پرینتر نصب شده است سطوح آن براحتی قابل مشاهده است و امکان دسترسی آسان برای پرکردن مجدد را فراهم می کند و بطری های جدید یک مکانیزم را تضمین می کند که تانک پرینتر «L3160» فقط با بطری های مناسب آن پر می شوند.

 ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

 

ابعاد :375*347*179 میلی متر

 

وزن :4 کیلوگرم

 

کارایی :مناسب برای استفاده در منازل، ادارات کوچک و دفاتر عکاسی و گرافیکی با حجم کاری کممواد مصرفی:مواد مصرفی :جوهرهای مشکی و رنگی (آبی، قرمز و زرد) با کد 103

 

کارکرد کارتریج مشکی :4500 برگ به ازای هر بطری جوهر مشکی

 

کارکرد کارتریج رنگی :7500 برگ به ازای هر بطری جوهر رنگی

 

تعداد کارتریج :دارای چهار مخزن جوهر (عملکرد بدون کارتریج)کاغذسایز کاغذ :A4, A6, A5, B5, 10 x 15 cm, 13 x 18 cm, Letter, Legal, پاکت نامه

 

ظرفیت سینی کاغذ :100 برگ A4، 20 برگ کاغذ مخصوص چاپ عکس

 

قابلیت تغذیه خودکار ADF :نداردچاپوضوح چاپ :1440*5760 dpi

 

سرعت چاپ مشکی :10 برگ در دقیقه

 

سرعت چاپ رنگی :5 برگ A4 در دقیقه - در هنگام چاپ عکس بر روی کاغذ براق اپسون در ابعاد 10x15 سانتی متر: 69 ثانیه

 

قابلیت چاپ دو رو :ندارد

 

قابلیت چاپ بر روی CD :ندارداسکناسکنر :دارد

 

رزولوشن اپتیکال اسکن :1200*2400 dpi

 

حداکثر سایز کاغذ :A4کپیکپی :دارد

 

فکسفکس :ندارد

 

سایر مشخصاتپورت اتصال :USB

 

صفحه نمایش LCD :دارد

 

بلوتوث :ندارد

 

شبکه بی سیم Wi-Fi :دارد

 

چاپ مستقیم PictBridge :ندارد

 

سیستم عامل سازگار :Windows (XP or above), Mac OS X 10.6.8 or later 

 اگ به دنبال تهیه این محصول با بهترین قیمت بازار هستید و می خواهید اطلاعات بیشتری در ارتباط با پرینتر جوهر افشان سه کاره اپسون Epson EcoTank L3160 برست بیاورید، می توانید به سایت ایده برتر پارسیان خاورمیانه مراجعه کنید. برای مراجعه به سایت اینجا کلیک کنید.

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 12 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی