تحلیل و بررسی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

اگر به دنبال خرید یک ویدیو پروزکتور با کیفیفت و خوش ساخت هستید، ما به شما دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 را معرفی می کنیم. این محصول با کیفیت برای استفاده در اتاق جلسات ادارات، شرکت ها و سازمان ها انتخاب فوق العاده ای می باشد. این محصول در ابعاد 110x225x312 میلیل متر و وزن 2.63 کیلوگرم طراحی شده است. ابن ویدیو پروزکتور قابلیت بزرگنمایی تا 1.1 را نیز دارد. این پروژکتور ساخت شرکت بنکیو می تواند تصاویر را با وضوح 1920x1080 پیکسل و کنتراست 100001 نمایش دهد. ضمنا شدت روشنایی دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 برابر با 4000 لومن می باشد. برای نمایش تصاویر با یهترین کیفیت پروژکتور باید دارای فاصله 0.96 متر تا 9.96 متر نسبت به تصویر داشته باشد. ضمنا قابلیا اتصال در این پروژکتور با کیفیت با استفاده از ورودی های و خروجی هایHDMI، USB type A ،A computer،Monitor out و RS232 انجام می شود.

 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

شرکت بنکیو یکی از معتبرترین شرکت ها در زمینه تولید انواع ویدئو پروژکتور است که توانسته با ارائه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت، رضایت کاربران خود را به خوبی جلب کند. از جمله ویدیو پروژکتورهای این شرکت که برای نمایش تصاویر در اتاق جلسات ادارات، شرکت ها و سازمان ها ارائه شده، باید به ویدئو پروژکتور بنکیو MU613 اشاره کنیم. این محصول که در دسته دیتا پروژکتورهای WUXGA قرار دارد، از شدت روشنایی بسیار مطلوبی نیز برخوردار است و تصاویری با کیفیت، واضح و شفاف را به شما ارائه می دهد. همچنین دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 دارای وزن کم و ابعاد مناسبی نیز هست و به آسانی می توان آن را حمل و جابجا کرد. پس اگر قصد برگزاری چند جلسه کاری مختلف در طول رورز در شرکت های متفاوت را دارید، این ویدئو پروجکشن کارایی بالایی برای شما خواهد داشت.

 با توجه به اینکه دیتا پروژکتور BenQ MU613 دارای رزولوشن 1920 * 1200 پیکسل است و از فناوری DLP بهره می برد، می توان از کیفیت نمایش تصاویر آن اطمینان داشت. به طوری که حتی جزئیات موجود در تصاویر نیز با دقت و وضوحی بالا به روی پرده به نمایش درخواهند آمد. همچنین این ویدئو پروژکتور اداری دارای نسبت کنتراست 10000:1 است و متن ها، نمودارها، گراف ها و اسلایدهای پاورپوینت را با کیفیتی مطلوب به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی دیتا پروژکتور بنکیو MU613 برای استفاده در جلسات کاری و اداری حساب باز کرد.

از دیگر مشخصات دیتا پروژکتور اداری بنکیو MU613 باید به طول عمر بسیار مطلوب لامپ آن اشاره کنیم که باعث کاهش هزینه های تعمیر و نگهداری آن می شود. لامپ به کار رفته در این دیتا ویدئو پروژکتور در حالت استفاده از دستگاه به صورت عادی تا 4000 ساعت، در حالت اکو تا 10000 ساعت، در حالت اسمارت اکو تا 8000 ساعت و در حالت LampSave تا 15000 ساعت دوام خواهد داشت. بنابراین با خرید ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MU613 برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی بابت تعویض لامپ آن نخواهید داشت.

بر روی بدنه ویدئو پروژکتور BenQ MU613 دو پورت HDMI تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا آن را به صورت هم زمان به دو دستگاه مختلف (مانند دو لپ تاپ) متصل کنید. همچنین شما می توانید از پورت HDMI این ویدیو پروژکتور برای اتصال دانگل وایرلس به آن بهره ببرید. با تهیه دانگل وایرلس به صورت جداگانه و اتصال آن به ویدئو پروژکتور وایرلس بنکیو MU613، می توانید دستگاه های مورد نظر خود را بدون نیاز به کابل به دستگاه ویدیو پروژکتور اتصال دهید. همچنین یکی از پورت های HDMI این پروژکتور از فناوری MHL نیز پشتیبانی می کند و این امکان را به شما می دهد تا گوشی اندروید خود را از طریق کابل به دستگاه اتصال دهید.

اگر قصد تهیه دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MU613 را دارید و می خواهید قبل از خرید تحلیل و بررسی جامعی در ارتباط با این محصول داشته باشد، می توانبد به سایت ایده برتر پارسیان مراحعه فرمایید. لازم به ذکر است شرکت ابده برتر پارسیان تنها سایت معتبری است که می توانید این محصول را از آن تهیه کنید. برای مراجعه به سایت اده برتر بر روی لینک ادامه مطلب کلیک کنید.

ادامه مطلب

 

 





:: بازدید از این مطلب : 249
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 8 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی