نگاه سایت معتبر به مانیتور صنعتی ال جی LG 65UH7F
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانتیور ها یکی از انواع کالاهای دیجیتالی هستند که امروزه در هر خانه و یا محل کاری یک مدل از آن یافت می شود. در این مقاله ما قصد داریم به نگاه و نظرات یکی از سایت های معتبر در رابطه با یکی از مانتیور های موجود در بازار یعنی مانیتور صنعتی ال جی LG 65UH7F بپردازیم. این محصول در ابعاد 1453x3x844x39.9 میلی متر طراحی شده است. این مانیتور دارای رزولوشن 3840x2160 UHD و زاویه دید 178 درجه می باشد.این مانیتور با کیفیت می تواند برای مدت زمان 24 ساعت بی وقفه روشن بماند و می توان از این محصول در شرایط اب و هوایی 0 تا 40 درجه سانتی گراد و میزان رطوبت 10 تا 80 درصد استفاده کرد. لازم به ذکر است مانیتور صنعتی ال جی LG 65UH7F در سایز 65 اینچ طراحی شده است.

 

 

ایده برتر پارسیان:

 

 

برای نمایش تصاویر تبلیغاتی در سالن های بزرگ تجاری و اداری استفاده از یک مانیتور صنعتی قدرتمند و حرفه ای کاربردی و ضروری است. مانیتور صنعتی ال جی LG 65UH7F یکی از مناسب ترین گزینه ها برای چنین کاربرد هایی است و تصاویری شفاف و درخشان در ابعاد بسیار بزرگ به شما ارائه می دهد. با قرار دادن مانیتور بر روی دیوار میتوانید صفحه نمایشی وسیع، هیجان انگیز و جذاب داشته باشید و محصولات خود را به نمایش بگذارید. از ویژگی های منحصر به فرد این کالا که موجب تمایز آن با مانیتور های معمولی میشود کارکرد طولانی مدت در تمام روزهای هفته است. پس اگر قصد خرید مانیتور صنعتی برای مجموعه خود را دارید، و به دنبال یک دستگاه با کیفیت هستید مانیتور صنعتی ال جی 65UH7F را مد نظر داشته باشید!

 

تلویزیون صنعتی ال جی 65UH7F از یکی از جدید ترین تکنولوژی های ال جی که مربوط به نمایش تصاویر است، بهره می برد. پنل های IPS تصاویر را با محدوده گسترده ای از رنگ ها و روشنایی مناسب نمایش می دهند و موجب افزایش کیفیت رنگ و زاویه دید در هنگام نمایش تصاویر می شوند. همچین سرعت و ثبات پاسخگویی در مانیتور هایی با این فناوری بیشتر از دیگر مدل ها می باشد و از تاچ اسکرین قوی تری برخوردار هستند.

 

  • مانیتوری با کیفیت بی نظیر در نمایش تصاویر

همانطور که اشاره شد، نمایشگر صنعتی ال جی 65UH7F قابلیت نمایش تصاویر با کیفیت فول اچ دی را دارد و دارای رزولوشن 2160*3840 پیکسل است. این مشخصه بیانگر این است که تصاویر ارائه شده با مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی LG 65UH7F دارای کیفیتی بسیار مطلوب است و حتی جزئیات موجود در آنها نیز کاملا واضح خواهند بود. فناوری های به کار رفته در این نمایشگر به شفاف تر و طبیعی شدن رنگ های موجود در تصاویر کمک زیادی می کند.

 

  • دارای نسبت کنتراست و شدت روشنایی مطلوب

یکی از ویژگی هایی که سبب شده تا مانیتور فوق عریض صنعتی ال جی مدل LG 65UH7F برای استفاده در محیط های باز مناسب باشد، شدت روشنایی 700 cd/m2 است. این میزان روشنایی باعث نمایش تصاویر به شکلی واضح و شفاف در محیط های روشن حتی در زیر نور خورشید می شود. به همین دلیل می توان از کیفیت بالای این دستگاه مانیتور صنعتی در اماکن عمومی بهره مند شد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با مانیتور صنعتی 65 اینچ ال جی 65UH7F نسبت کنتراست آن است که برابر با 1100:1 می باشد. این میزان باعث می شود تا تصاویر دارای وضوح مناسبی باشند و در هنگام استفاده از مانیتور برای نمایش تصاویر متحرک و فایل های ویدئویی، سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی مشکی تصاویر با کیفیت مطلوب به نمایش در آیند.

از آنجا که مانیتور صنعتی ال جی LG 65UH7F دارای سه پورت HDMI است، می توان آن را همزمان از طریق کابل به سه دستگاه دیجیتال متصل نمود. همچنین از دیگر ورودی های این دستگاه می توان به یک پورت USB 2.0، پورت DVI-D و پورت های Audio و DP اشاره کرد که امکان اتصال به دستگاه های دیگر مانند کامپیوتر، لپ تاپ و ... را فراهم می کند. با استفاده از پورت USB می توان به آسانی فلش مموری را به مانیتور متصل کرده و فایل های ویدئویی و تصاویر را نمایش داد.

 

  • قادر به پاسخدهی در کمترین زمان

تلویزیون بزرگ صنعتی ال جی 65UH7F در کمترین زمان قادر به پاسخدهی با بهترین کیفیت است. این نمایشگر صنعتی برای تغییر رنگ تصاویر تنها به 8 میلی ثانیه زمان نیاز دارد تا با سرعتی عالی بدون کوچکترین توقف رنگ های موجود در تصویر را تغییر دهد. در هنگام پخش تصاویر متحرک و ویدئو نگران کند بودن یا توقف در تصاویر نشوید و با خیال آسوده محتواهای خود را نمایش دهید. لازم به ذکر است کارکرد نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 65UH7F برابر با 24 ساعت است، پس می توانید از آن در 7 روز هفته به صورت شبانه روزی و به صورت متوالی و پیوسته بهره مند شوید.

به طور کلی نمایشگر فوق عریض صنعتی ال جی LG 65UH7F دارای قابلیت های کاربردی و متنوع است که امکانات بسیاری را در اختیار شما قرار می دهد. از این قابلیت ها می توان به وای فای داخلی، حافظه داخلی 8 گیگا بایت، اسپیکر داخلی، سنسور تشخیص دما و سنسور تشخیص نور اشاره کرد.

جمع بندی

با استفاده از مانیتور صنعتی ال جی LG 65UH7F تصاویر مورد نظر خود را جهت تبلیغات در مراکز تجاری یا اداری، رستوران ها، فروشگاه ها و دیگر اماکن عمومی ارائه دهید و یا از آن برای نمایش فایل های ویدئویی بهره ببرید، این دستگاه مانیتور صنعتی به خوبی از عهده نمایش تصاویر مورد نظر شما بر می آید و تمام انتظارات شما از یک مانیتور با کیفیت را برآورده می کند. کیفیت مطلوب در نمایش و پشتیبانی از به روز ترین فناوری تنها بخشی از ویژگی هایی هستند که باعث محبوبیت مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی 65UH7F در میان کاربران شده است.

اگر تمایل به خرید مانیتور صنعتی LG 65UH7F دارید، تنها سایت معتبری که این مدل مانیتور LG رابرای فروش گذاسته سایت ایده برتر پارسیان است. شما می توانید برای تههی این محصول به سایت ایده برتر مراجعه کنید. برایورود به سایت اینجا کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 255
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 8 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی