قیمت، خرید و مشخصات فنی هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC630 با ظرفیت 2 ترابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

هارد اکسترنال اپیسر Apacer AC630 2TB یکی از بهترین هارد اکستزنال های موجود در بازار لست. این محصول با کیفیفت در ابعاد 20.1x92.9x143.3 و وزن 250 گرم طراحی شده است. ضمنا این هارد دیسک از نوع قابل حمل نیز می باشد. این محصول دارای قابیلت اتصال به صورت باسیم است و با یبرقراری اتصال از رابط های USB ،Gen ،USB3 استفاده می کند. ظرفیت داخلی هارددیسک اکسترنال اپیسر AC630   دو ترابایت می باشد.ضمنا این محصول در برابر آّب، ضربه، شوک، خش، لرزش و گرد غبار مقاوم می باشد. این محصول با سیستم عامل های ویندوز نسخه 7 ،8،10 و MACOS سازگار می باشد.

دیجی کالا:

یکی از مدل‌های حرفه‌ای موجود در بازار محصولی از شرکت اپیسر با نام AC630 است که می‌تواند اطلاعات را با سرعت بالا انتقال دهد و میزبان خوبی برای اطلاعات مهم کاربران باشد.شرکت اپیسر هارد اکسترنال AC630 را در دو ظرفیت 1 ترابایتی و 2 ترابایتی روانه بازار کرده است. ظرفیت دو ترابایتی این هارد برای کاربرانی که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند و می‌خواهند همیشه آرشیو اطلاعات خود را همراه خود داشته باشند، مناسب خواهد بود. این کاربران باید هزینه‌ی بیشتری نسبت به قیمت ظرفیت 1 ترابایتی این هارد متقبل شوند ولی هزینه‌ی بیشتر برای داشتن ظرفیت بالاتر می‌تواند در بلند مدت ارزش داشته باشد.شرکت اپیسر هارد اکسترنال AC630 را در دو ظرفیت 1 ترابایتی و 2 ترابایتی روانه بازار کرده است. ظرفیت دو ترابایتی این هارد برای کاربرانی که اطلاعات زیادی برای ذخیره‌سازی دارند و می‌خواهند همیشه آرشیو اطلاعات خود را همراه خود داشته باشند، مناسب خواهد بود. این کاربران باید هزینه‌ی بیشتری نسبت به قیمت ظرفیت 1 ترابایتی این هارد متقبل شوند ولی هزینه‌ی بیشتر برای داشتن ظرفیت بالاتر می‌تواند در بلند مدت ارزش داشته باشد.

زوم ایت:

مشخصات فنی اپیسر AC630 ظرفیت 2 ترابایت

APACER AC630 2T

مشخصات فیزیکی

ابعاد 20.1 × 92.9 × 143.3 میلی‌متر
وزن 250 گرم

مشخصات حافظه

نوع حافظه HDD
نوع کاربری اکسترنال
ظرفیت حافظه 2 ترابایت
نوع اتصال باسیم
رابط اتصال USB 3.1
فرم فکتور 2.5 اینچ
سرعت چرخش هِد 5400 دور بر دقیقه
حداکثر پهنای انتقال اطلاعات 5 گیگابیت بر ثانیه با رابط USB 3.1 و 480 مگابیت بر ثانیه با رابط USB 2.0

سایر ویژگی‌ها

مقاوم در برابر ضربه  
مقاوم در برابر آب  
مقاوم در برابر گردوغبار  
منبع تغذیه درگاه USB
سیستم عامل‌های پشتیبانی شده - ویندوز XP و بالاتر
- مک OS نسخه 10.4 و بالاتر
- لینوکس کرنل 2.6 و بالاتر
سایر قابلیت‌ها - دارای استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 برای مقاومت در برابر ضربه
- مقاومت در برابر سقوط از ارتفاع 1.2 متری
- گواهی IP55 برای مقاومت در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشش آب
- طراحی مناسب برای حمل کابل
- تاییدیه‌های CE, FCC, BSMI, RCM
 
 

ایده برتر پارسیان خاورمیانه:

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC630 با ظرفیت 2 ترابایت به صورت دورنگ (مشکی/ نارنجی) عرضه شده و از لحاظ ظاهری انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. نکته قابل توجه در رابطه با طراحی ظاهری این هارد، تعبیه جایگاه کابل در کناره های بدنه آن است. پس شما می توانید کابل رابط هارد اکسترنال اپیسر AC630 را به بدنه آن متصل کنید و هر دوی آنها را به راحتی و به صورت یکجا حمل کنید. ضمن اینکه این هارد دیسک دارای وزن 250 گرم و ابعاد 143.3*92.9*20.1 میلی متر است و حمل و جابجایی آن به آسانی صورت می گیرد. پس امکان دسترسی به اطلاعات ذخیره شده بر روی آن در تمام طول روز برای شما فراهم است!

شاید بتوان یکی از مشخصات مهم هارد دیسک اپیسر AC630 را مقاومت کامل آن در برابر انواع صدمات احتمالی و توانایی بالای آن در محافظت از اطلاعات مهم شما دانست! این هارد اکسترنال 2 ترابایت تست های ارتش ایالات متحده در زمینه مقاومت در برابر شوک و ضربه را با موفقیت پشت سر گذاشته و موفق به اخذ گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 شده است. از این جهت هارد دیسک اکسترنال Apacer AC630 در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر 122 سانتی متری به طور کامل مقاوم است! پس اگر این هارد اکسترنال در حین استفاده از آن از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، اصلاً نگران از دست رفتن اطلاعات ذخیره شده بر روی آن نباشید!

مورد دیگری که در رابطه با هارد اکسترنال اپیسر مدل Apacer AC630 باید به آن اشاره کنیم، مجهز بودن آن به گواهینامه IP55 و مقاومت کامل آن در برابر قطرات آب و گرد و غبار است. این ویژگی که بر روی قیمت هارد دیسک اپیسر AC630 نیز مؤثر بوده، باعث می شود تا این هارد اکسترنال برای استفاده در فضاهای باز و بیرون از منزل کاملاً مناسب باشد.

علاوه بر محافظت فیزیکی از اطلاعات، هارد دیسک اکسترنال اپیسر مدل AC630 قابلیت تهیه نسخه بک آپ از آنها را نیز در اختیار شما می گذارد. این هارد اکسترنال با نرم افزار Apacer Data Manager سازگار است که از طریق آن و تنها با چند کلیک ساده می توانید از اطلاعات خود بک آپ بگیرید. ضمن اینکه این نرم افزار امکان مدیریت انتقال اطلاعات را نیز فراهم می آورد.

 اگر می خواهید هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC630 با ظرفیت 2 ترابایت را با قیمتی مناسب نسبت به سایر فروشگاه ها و سایت ها تهیه کنید، هم چنین به دنبال کسب اطلاعات دقیق در ارتباط با این محصول هستید، سایت ایده برتر می تواند اتخاب مناسبی برای سما باشد. برا ی مراجعه به سایت ایده برتر اینجا کلیک کیند.

 

 

 

 

 

 





:: بازدید از این مطلب : 245
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : چهار شنبه 8 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی