هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کمپانی ای دیتا علاقه زیادی به تولید هارداکسترنال های همه چیز تمام دارد! این موضوع را می توان به خوبی در تولید هارداکسترنال این برند مشاهده کرد. هارد دیسک اکسترنال ای دیتا ADATA HD710 Pro با ظرفیت 1 ترابایت نیز این قاعده مستثنی نیست و به مدت 60 دقیقه در عمق دو متری آب دوام می آورد و در برابر ضربه و شوک نیز مقاوم است. در ادامه با توضیحات دقبق تر در رابطه با این محصول که توسط سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و 19 کالا بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

19 کالا:

اگر HD710 را در آب انداخته و تا یک ساعت هم آن را از عمق 1.5 متری در نیاورید مطمئن باشید هارد بدون کوچک‌ترین آسیبی دوباره به کار خود ادامه می‌دهد. این مدل استاندارد IP68 را نیز گرفته است بدین معنی که توانای مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را دارد که این خصیصه بر روی قیمت هارد اکسترنال نیز تاثیر می گذارد. از دیگر خصوصیات این محصول مقاومت در برابر شوک است. HD710  از درگاه USB3 استفاده می‌کند که با سرعت 5 گیگابیت بر ثانیه اطلاعات را منتقل می‌کند که البته در واقعیت این عدد کمی کمتر از این میزان است اما اگر بخواهید هارد را به نسل دوم USB متصل کنید با سرعتی حدود 2 مگابیت بر ثانیه اطلاعات شما انتقال می‌یابد که باز هم سرعت قابل قبولی است.

دیجی کالا:

هارداکسترنال HD710 Pro علاوه‌بر مقاومت در برابر ذرات غبار و نفوذ رطوبت، یک هارد ضدضربه هم است. این موضوع را می‌توان از لایه‌ی سیلیکونی استفاده‌شده در پوشش بدنه‌ی هارد هم متوجه شد. درواقع لایه‌ی سیلیکونی بیرونی، یکی از سه لایه‌ی در نظر گرفته شده برای هارداکسترنال HD710 Pro است؛ چراکه ای‌دیتا 3 لایه‌ی حفاظتی برای هارد درون HD710 Pro در نظر گرفته که مثل دمپر یا ضربه‌گیر، ضربه‌های واردشده به هارد را جذب و خنثی می‌کنند. ای‌دیتا برای اطمینان‌دادن به مشتریان و اثبات اینکه واقعا یک هارد ضدضربه ساخته، هارد اکسترنال HD710 Pro را در اختیار ارتش امریکا قرار داده و از آن‌ها خواسته تا محصول را مطابق با استانداردهای خودشان تست کنند. این هارد توانست شرایط سخت ارتشی را با موفقیت پشت سر بگذارد و استاندارد نظامی MIL-STD-810G 516.6 را از ارتش ایالات متحده دریافت کند. این هارد می‌تواند سقوط از ارتفاع 1.5متری را به سلامت پشت سر بگذارد و بدون آسیب رسیدن به اطلاعات کپی‌شده درون آن، به زندگی خود ادامه دهد. اگر پدر یا مادر هستید و می‌خواهید برای سرگرم کردن فرزند خردسالتان، چیزی به او بدهید، هارد اکسترنال HD710 Pro می‌تواند یکی از انتخاب‌های موجود باشد! البته باید به نکات بهداشتی هم توجه کنید!

ایده برتر:

  • یک سپر غیرقابل نفوذ!

هارد اکسترنال 1 ترابایت ای دیتا HD710 Pro دارای ساختاری سه لایه است و مانند یک سپر غیرقابل نفوذ از اطلاعات ذخیره شده بر روی آن محافظت می کند! لایه بیرونی این هارد دیسک اکسترنال از سیلیکون سخت و لایه میانی آن از پلاستیک ضد شوک ساخته شده و در بخش داخلی آن از دو بالشتک استفاده شده است. این نوع طراحی سبب می شود تا ضربات و شوک های وارد شده به هارد دیسک در جهت های مختلف دفع شود و آسیبی به بخش داخلی آن وارد نشود. در همین راستا باید به این نکته هم اشاره کنیم که هارد اکسترنال ضد ضربه ای دیتا HD710 Pro موفق به اخذ گواهینامه نظامی در زمینه مقاومت در برابر شوک و ضربه نیز شده و تست های ارتش ایالات متحده را به خوبی پشت سر گذاشته است. مطابق با این گواهینامه این هارد اکسترنال ضد ضربه در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر 1.5 متری صدمه نخواهید دید.

  • طراحی ظاهری جذاب و هوشمندانه!

هارد دیسک ADATA HD710 Pro به گونه ای طراحی شده که به آسانی می توانید کابل رابط آن را به بدنه متصل کنید. به این ترتیب نیازی به حمل جداگانه کابل USB نخواهید داشت. علاوه بر این، هارد اکسترنال ای دیتا HD710 Pro دارای طراحی ظاهری جذاب و کاربر پسندی نیز هست و در رنگ های زرد، آبی، قرمز و مشکی قابل تهیه می باشد.

مورد قابل ذکر دیگر در این رابطه قابلیت حمل و جابجایی آسان هارد اکسترنال رومیزی ای دیتا HD710 Pro است. این هارد دیسک 1 ترابایت در ابعاد 133.3 * 98.5 * 21.5 میلی متر و وزن 270 گرم عرضه شده و می توانید آن را با قرار دادن در کیف لپ تاپ یا کوله پشتی به راحتی به مکان های مختلف حمل کنید.

شما می توانید با مراجعه به سایت ایده برتر اطلاعات لازم در رابطه با قیمت و نحوه خرید هارد دیسک ADATA HD710 Pro دریافت کنید. همچنین اگر از این محصول استفاده کرده اید می توانید با ثبت نظرات خود در بخش کامنت سایت  به کاربران دیگر در انتخاب هارددیسک مورد نظرشان کمک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 3 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی