دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

 ویدئو پروژکتور اداری بنکیو BenQ MW612  از قابلیت ها و امکانات متعددی برخوردار است و یک گزینه ایده ال برای مصارف اداری و شرکتی است. برای خرید دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 باید نکات مختلفی را در نظر داشته باشید و در این مطلب با مهمترین قابلیت ها و مشخصان این محصول اشنا می شوید با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به پورت های کاربردی

علاوه بر اتصال به صورت وایرلس، ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو MW612 از اتصال از طریق کابل نیز پشتیبانی می کند. بر روی بدنه این پروژکتور دو پورت HDMI تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دیتا پروژکتور خود را به دو دستگاه مختلفِ دارای این پورت به صورت هم زمان متصل کنید. همچنین یکی از این پورت های HDMI از فناوری MHL نیز پشتیبانی می کند و به شما این امکان را می دهد تا بتوانید گوشی اندرویدی خود را از طریق کابل به آن اتصال دهید. از دیگر پورت های ویدئو پروجکشن بنکیو MW612 باید به VGA، خروجی مانیتور، ورودی S-Video، ورودی کامپوزیت، سریال و ورودی و خروجی صدا اشاره کنیم. همچنین این ویدئو پروژکتور دارای یک پورت USB Type A نیز هست که برای اتصال فلش مموری به دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد. ضمن اینکه این پورت دارای شدت جریان خروجی 1.5 آمپر هم می باشد و می توان از آن برای شارژ دستگاه هایی مانند موبایل بهره برد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت ویدئو پروژکتور اداری بنکیو MW612 را کاملاً مناسب ارزیابی کرد.

  • نمایش تصاویر در حالت های مختلف اکو (اقتصادی) جهت افزایش طول عمر لامپ

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با دیتا ویدئو پروژکتور بنکیو BenQ MW612 طول عمر مناسب لامپ آن است که باعث صرفه جویی در هزینه های تعمیر و نگهداری آن می شود. لامپ به کار رفته در این دستگاه ویدئو پروژکتور دارای توان 240 وات است و در حالت عادی تا 4000 ساعت دوام می آورد. اما ویدئو پروژکتور بنکیو مدل BenQ MW612 قابلیت نمایش در حالت های اکو، اسمارت اکو و Lampsave را نیز دارد که طول عمر لامپ آن در این حالت ها به ترتیب به 10000 ساعت، 8000 ساعت و 15000 ساعت می رسد. بنابراین با خیالی راحت و برای مدتی طولانی می توانید از این دیتا ویدئو پروژکتور در جلسات کاری و اداری خود استفاده کنید.

 علاقه مندان به کسب اطلاعات کامل تر در مورد قیمت و خرید ویدئو پروژکتور تجاری بنکیو MW612 به فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان مراجعه نمایند.





:: بازدید از این مطلب : 154
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 3 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی