قیمت، خرید و مشخصات فنی پرینتر لیزری چهار کاره Lexmark CX622ade
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

کیفیتی عالی در چاپ را با پرینتر لیزری چهار کاره Lexmark CX622ade  تجربه کنید! این چاپگر قابلیت های پرینت و کپی رنگی و سیاه و سفید در هر دو حالت یک رو و دو رو را در اختیار شما قرار می دهد. در ادامه  بدون معطلی به سراغ راهنمای جامع و کاملی از  پرینتر لیزری چهار کاره Lexmark CX622ade می رویم تا که بتوانیم به تک تک سوالات شما درباره این محصول پاسخ دهیم ، پیشنهاد می کنم مطالب سایت ایده برتر را از دست ندهید.

ایده برتر :

  • سرعت پرینت و کپی مناسب برای مصارف اداری

حداکثر توان ماهیانه پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX622ade برابر با انجام 100 هزار پرینت می باشد؛ البته مطابق با توصیه شرکت سازنده، بهتر است تا از این دستگاه پرینتر لیزری برای انجام 1500 تا 10 هزار پرینت در ماه استفاده کنید تا طول عمر آن افزایش یافته و از کیفیت عملکرد دستگاه به مرور زمان کاسته نشود. با توجه به این مشخصات می توان گفت که پرینتر رنگی لکسمارک CX622ade یک گزینه ایده آل برای استفاده های اداری و شرکتی در حجم کاری کم و متوسط می باشد.

سرعت چاپ و کپی چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX622ade نیز برای مصارف اداری کاملاً مناسب به نظر می رسد. این پرینتر لیزری قادر به چاپ یا کپیِ 40 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 20 رو در دقیقه به صورت دو رو است و می توان بر روی آن برای انجام چاپ یا کپی های متوالی در تعداد معمولی حساب باز کرد. ضمن اینکه پرینتر اداری لکسمارک مدل Lexmark CX622ade در هنگام راه اندازی نیز از سرعت قابل قبولی بهره می برد و اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی را در کمتر از 8 ثانیه از زمان روشن شدن به شما ارائه می دهد. پس نیازی به منتظر ماندن های طولانی مدت برای آماده به کار شدن این پرینتر نخواهید داشت.

  • کیفیتی عالی در چاپ را تجربه کنید!

یکی از مهم ترین معیارها در انتخاب پرینتر، کیفیت چاپ آن است. اگر در جستجوی پرینتری با کیفیت چاپ عالی برای مصارف اداری و شرکتی هستید، پرینتر چهار کاره لکسمارک CX622ade انتظارات شما را به خوبی برآورده خواهد کرد. این پرینتر قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200 x 1200 dpi و 2400 x 600 dpi است و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن کاملاً خوانا و واضح خواهند بود. به طوری که حتی جزئیات موجود در فایل های شما نیز با کیفیتی قابل توجه بر روی کاغذ چاپ می شوند.

  • کارآمد در زمینه تهیه اسکن از اسناد

اسکنر به کار رفته در پرینتر چند کاره اداری لکسمارک CX622ade از نوع تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 100 برگ است و امکان تهیه اسکن از اسناد به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی و در هر دو حالت یک رو و دو رو را در اختیار شما می گذارد. سرعت این اسکنر تخت در هنگام اسکن سیاه و سفید به 100 رو در دقیقه به صورت دو رو و 50 برگ در دقیقه در حالت یک رو می رسد. همچنین می توان از آن برای تهیه اسکن به صورت رنگی با سرعت 64 برگ در دقیقه در حالت دو رو و 32 برگ در دقیقه در حالت یک رو بهره برد که سرعت اسکن مناسبی برای یک پرینتر چهارکاره لیزری به شمار می آید.

از دیگر قابلیت های پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX622ade در هنگام اسکن می توان به امکان ذخیره کردن فایل های اسکن شده در فرمت های XPS، TIFF، PDF و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه اشاره کرد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت پرینتر لکسمارک CX622ade را مناسب ارزیابی کرد.

  • دارای مودم فکس با سرعت مطلوب

در صورت نیاز به ارسال و دریافت فکس نیز پرینتر چهار کاره لیزری لکسمارک CX622ade به کار شما خواهد بود. این چاپگر اداری به یک مودم فکس با سرعت 33.6 kbps مجهز است و فکس های مورد نظر شما را در کمتر از 3 ثانیه به ازای هر برگ ارسال می کند. لازم به ذکر است که پرینتر Lexmark CX622ade از قابلیت ارسال فکس رنگی نیز برخوردار می باشد که در صورت نیاز می توانید از آن بهره ببرید.

در صورت داشتن هر گونه سوالی در خصوص پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX622ade از کارشناسان ایده برتر کمک بگیرید.





:: بازدید از این مطلب : 221
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 3 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی