پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همراه داشتن پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر اطمینان بخش خواهد بود، به خصوص در واقعی که شما در بیرون از منزل به پریز برق دسترسی ندارید. در ادامه باهم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان،دیجی کالا و مستر کالا می اندازیم.

مسترکالا:

همه ما تا به حال خارج از خانه به مشکل کمبود شارژ گوشی همراه برخورد کرده ایم و در آن لحظه کمبود یک پاوربانک به شدت احساس می شود.پاوربانک V-PR87 محصولی از کمپانی Verity بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی دو گوشی را به طور همزمان شارژ کنید و این موضوع را مدیون دو پورت خروجی USB این محصول می باشیم.

شما با استفاده از این محصول قادر خواهید بود دو گوشی را به شدت جریان و ولتاژ 5V-2.0A و 5V-1.0A شارژ کنید که سرعت شارژ مطلوبی برای یک پاوربانک محسوب می شود.این پاوربانک مجهز به باتری لیتیوم پلیمری درجه +A با ظرفیت 10000 میلی آمپر بوده و قادر است در مکان هایی که دسترسی به برق مستقیم ندارید همراه شما باشد.جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و متریال PC ( پلی کربنات) بوده که مقاومت بالایی در برابرضربه و حرارت دارد.

در حاشیه این محصول 4 چراغ LED قرار گرفته است که میزان شارژ پاوربانک را به ما نشان می دهد و باعث می شود تا بتوانیم شارژ این محصول را مدیریت کنیم.بر روی بدنه این محصول طرح های انتزاعی حک شده که از سر خوردن پاوربانک از دست شما جلوگیری می کند و زیبایی آن را دو چندان کرده است.ابعاد این محصول 14*82*160 میلی متر بوده و وزنی معادل 250 گرم داشته که یکی از دلایل خوش دست بودن این محصول محسوب می شوند.

ایده برتر:

  • زیبا، شیک، قابلیت حمل آسان!

بدنه پاوربانک وریتی Verity V-PR87 با ظرفیت 10000 میلی آمپر دارای طرح سه تکه است و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد. به طوری که آسیب هایی مانند ضربه، خراشیدگی، گرد و غبار یا فشار قادر به صدمه زدن به آن نخواهند بود. همچنین پاور بانک گوشی موبایل وریتی V-PR87 دارای ابعاد و وزن بسیار مناسبی نیز هست و این امکان را به شما می دهد تا بتوانید آن را در تمام طول روز با خود به همراه داشته باشید. پس در هر مکانی که شارژ گوشی تان تمام شد، به راحتی می توانید آن را از طریق این پاور بانک شارژ کنید!

  • مناسب برای شارژ انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال

شما می توانید از شارژر همراه وریتی V-PR87 برای شارژ انواع گوشی اندرویدی و iOS، تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر و... استفاده کنید. این پاوربانک وریتی 10000 دارای دو پورت خروجی است و امکان شارژ کردن دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان را به شما می دهد. پس دیگر نیازی به شارژ نوبتی دستگاه های مورد نظرتان نخواهید داشت. لازم به ذکر است که شدت جریان یکی از پورت های خروجی پاوربانک 10 هزار میلی آمپر وریتی V-PR87 برابر با یک آمپر و شدت جریان پورت دیگر آن برابر با 2.1 آمپر می باشد. برای دستیابی به بالاترین کیفیت شارژدهی این پاور بانک، بهتر است تا از پورت یک آمپری آن برای شارژ موبایل، موزیک پلیر، هدفون بلوتوثی و دستگاه های کم مصرف و از پورت 2.1 آمپری برای شارژ دستگاه هایی مانند تبلت و دوربین دیجیتال استفاده کنید. البته در صورت نیاز به شارژ سریع تر گوشی، می توانید آن را به پورت 2.1 آمپری پاور بانک گوشی وریتی V-PR87 متصل نمایید.

دیجی کالا:

  • 14*82*160 میلی‌متر
  • کلاس وزنی
    معمولی|200 تا 400 گرم
  • وزن
    250 گرم
  • محدوده ظرفیت
    10 تا 15 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی
    10000 میلی‌آمپر ساعت
  • ولتاژ ورودی
    5.0 ولت
  • ولتاژ خروجی
    5.0 ولت

هم اکنون می توانید شارژر همراه وریتی V-PR87 با قیمتی مناسب با گارانتی 18 ماهه از سایت دیجی کالا خریداری کنید.





:: بازدید از این مطلب : 250
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 3 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی