آشنايي با کاربرد پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ به راحتي در جيب و کيفتان بگذاريد و بدون نگراني بابت تمام شدن شارژ دستگاه هاي ديجيتال تان به کاره خود بپردازيد. اين پاور بانک با ظرفيت 10000 ميلي آمپر سازگار با انواع گوشي موبايل، موزيک پلير، هدفون بلوتوثي و ديگر دستگاه هاي ديجيتال کم مصرف مي باشد. باهم نگاهي به کارايي و مشخصات فني اين محصول در سايت هاي ايده برتر پارسيان و ديجي کالا مي اندازيم.

ایده برتر :

  • دارای ظرفیت مناسب برای شارژ انواع گوشی های موبایل و دستگاه های دیجیتال

در شارژر همراه انرجایزر UE10009 از باتری های لیتیوم پلیمری استفاده شده که در مجموع ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد. البته توجه داشته باشید که این موضوع به ظرفیت باتری گوشی شما نیز بستگی دارد و ممکن است تعداد دفعات شارژ گوشی موبایل شما با این پاور بانک با مقادیر ذکر شده در این بخش متفاوت باشد. ضمن اینکه شما می توانید از پاوربانک انرجایزر Energizer UE10015CQ با ظرفیت 10000 میلی آمپر علاوه بر شارژ گوشی، برای شارژ تبلت، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال و دستگاه هایی مانند این استفاده کنید.

  • پشتیبانی از فناوری شارژ سریع (QC 3.0)

یکی از ویژگی های مهم و کاربردی پاور بانک Energizer UE10015CQ پشتیبانی آن از فناوری شارژ سریع (QC 3.0) است که باعث می شود تا گوشی شما 4 برابر سریع تر نسبت به حالت عادی شارژ شود! توجه داشته باشید که برای بهره مندی از قابلیت شارژ سریع، گوشی یا تبلت شما هم باید از این ویژگی پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت با سرعت معمولی شارژ خواهد شد. شدت جریان پورت USB پاوربانک فست شارژ انرجایزر UE10015CQ که دارای قابلیت فست شارژ است، برابر با 3.0 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) می باشد و سرعتی عالی در شارژدهی را به شما ارائه می دهد.

این پاور بانک انرجایزر 10000 فست شارژ دارای یک پورت خروجی دیگر نیز هست که شدت جریان آن برابر با 2.0 آمپر می باشد. پس شما می توانید از این پاوربانک برای شارژ دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. لازم به ذکر است که پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10015CQ از قابلیت شارژ ایمن نیز برخوردار است و از دستگاه های متصل به آن در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد و افزایش دما محافظت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

 دیجی کالا:

شارژر همراه «UE10015CQ» که محصول «انرجایزر» (Energizer) است با بهره‌گیری از تکنولوژی شارژ سریع Quick Charge 3.0  دستگاه‌های شما را بسیار سریع‌تر از حالت عادی شارژ می‌کند؛ البته به‌شرط آنکه دستگاه شما از این تکنولوژی پشتیبانی کند. در این پاوربانک سه خروجی وجود دارد که یکی از آن‌ها درگاه USB-C است و دوتای دیگر USB هستند که امکان شارژ هم‌زمان 2 دستگاه را به کاربر می‌دهد. باتری این پاوربانک 10000میلی‌آمپرساعتی از نوع لیتیوم-پلیمری است.

مدارهایی که در ساخت شارژر همراه  UE10015CQاستفاده شده‌اند، کاملاً ایمن‌شده هستند و اتفاقاتی مانند شارژ بیش‌ازحد، اتصال کوتاه یا افزایش ناگهانی ولتاژ و جریان نخواهد افتاد. شدت‌جریان ورودی این پاوربانک انرجایزر در صورتی‌که به ولتاژ 5 ولت وصل شود 3 آمپر، و درصورتی‌که به ولتاژ 9 ولت وصل شود 2 آمپر و در صورت اتصال به ولتاژ 12ولتی 1.5 آمپر است؛ همچنین شدت‌جریان خروجی آن در صورت اتصال به 5 ولت 3 آمپر است و در صورت اتصال به ولتاژ 9 و 12 ولت به ترتیب 2 آمپر و 1.5 آمپر شدت‌جریان خروجی می‌توان از آن گرفت. با توجه به امکان شارژ 2 دستگاه به‌طور هم‌زمان در پاوربانک UE10015CQ انرجایزر و پشتیبانی آن از فناوری نسخه سوم شارژ سریع می‌توان این دستگاه را به‌عنوان یکی از برترین نمونه‌های بازار معرفی کرد.

هم اکنون مي توانيد شارژر همراه  UE10015CQ با قيمتي مناسب با گارانتي 18 ماهه از سايت ديجي کالا خريداري کنيد.





:: بازدید از این مطلب : 160
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 3 مرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی