قیمت اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Plus
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای اطلاع از قیمت این محصول چند سایت را مورد بررسی قرار دادم و دو سایت دیجی کالا و ایده برتر این اسپیکر را موجود داشتند. هر دو سایت توضیحات خوبی در مورد اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Aura Plus داده اند و این توضیحات به شما برای خرید بسیار کمک می کند. در مورد قیمت هم سایت ایده برتر قیمت پایین تری برای این محصول داده است.

بخش هایی از توضیحات دیجی کالا و ایده برتر در مورد این اسپیکر را با هم می خوانیم

 

سایت ایده برتر

 

شکی نیست هارمن کاردن یکی از برترین تولیدکنندگان اسپیکر است که در سال‌های اخیر محصولات بسیار رده بالایی را به بازار عرضه است. اسپیکر Aura Plus یکی از محصولات این شرکت است که برای استفاده خانگی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول هارمن کاردن با زیبایی خود سروصدای زیادی را بین علاقه‌مندان به حوزه صوت و تصویر ایجاد کرده و باعث شده است که بخواهیم نگاهی دقیق‌تر به آن داشته باشیم.

هارمن کاردن

کمپانی خوش‌نام «هارمن کاردن» (Harman Kardon) در سال 1950 و توسط دو نفر به نام‌های سیدنی هارمن (Sidney Harman)  و برنارد کاردن (Bernard Kardon) و با هدف ساخت تجهیزات صوتی آن‌هم با وفاداری بسیار بالا به صدا تأسیس شد. به گفته این دو شخص این کمپانی شکل گرفت تا بهترین و شفاف‌ترین صدا را به گوش دوست داران موسیقی برساند. اگر به نام خانوادگی دو مؤسس این کمپانی توجه نمایید متوجه می‌شوید که نام کمپانی، از نام خانوادگی آن‌ها گرفته شده است. این دو فرد با ترکیب کردن یک تونر و یک آمپلی‌فایر، گیرنده‌ای ساختند که برای همه افراد از حرفه‎ای گرفته تا آماتور، قابل استفاده بود و این شروع موفقی برای این کمپانی تازه تأسیس به شمار می‌رفت. بعدازآن کمپانی هارمن کاردن با تولیدات موفقی که داشت، توانست امتیاز تولید سیستم‌های صوتی کمپانی‌های اتومبیل‌سازی مشهوری چون Mercedes Benz, BMW, General Motors, Lexus, Toyota را به دست آورد که امتیاز بسیار بزرگی به شمار می‌رفت. هارمن کاردن اولین کمپانی بود که پورت‌های ورودی و خروجی دستگاه‌های صوتی را با رنگ‌های مشخص، تعریف کرد. در زمانی که این کمپانی سیستم‌های صوتی خانگی طراحی و تولید می‌کرد، توانست کنترلی طراحی کند که قادر بود یک سیستم صوتی تصویری خانگی را به‌صورت خودکار تنظیم کند. کمپانی هارمن کاردن جدیدترین و بهترین فن‌آوری‌ها را در محصولات خود به کار می‌برد، به همین دلیل در صنعت موسیقی پیشرفت زیادی کرد تا جایی که در این صنعت تبدیل به نامی شناخته شده و معتبر شد. اکنون هارمن کاردن در زمینه تولید سیستم‌های صوتی خانگی، شخصی و کامپیوتری فعالیت دارد و محصولات بسیار باکیفیتی را برای علاقه‌مندان به موسیقی طراحی و تولید می‌کند.

طراحی و کیفیت ساخت

اسپیکر «Aura Plus» یکی از تولیدات Aura کمپانی هارمن کاردن است که با لبه‌های خمیده و ظاهری جذاب در دو رنگ سفید و مشکی چشم‌های کنجکاو را به خود خیره می‌کند. درواقع این محصول تنها یک اسپیکر نیست، بلکه قطعه‌ای هنری است که قرار دادن آن در هرجایی از اتاق زیبایی خاصی را به آن می‌بخشد. در قسمت جلویی Aura Plus، لوگوی شرکت Harman Kardon به چشم می‌خورد و در قسمت پشتی آن نیز درگاه‌های اتصال این محصول به چشم می‌خورد. قسمت پایینی این محصول از پلاستیک بسیار باکیفیت ساخته شده است و از لحاظ ظاهری زیباست.

به قسمت میانی و شیشه‌ای این اسپیکر می‌رسیم. این قسمت از جنس تلق مستحکم و باکیفیت ساخته شده به صورتی که شما می‌توانید درون اسپیکر را مشاهده نمایید. دکمه‌های این محصول که حساس به لمس هستند در قسمت میانی این اسپیکر جای گرفته‌اند. درگاه‌های Aura Plus نیز که در قسمت پشتی آن جای دارند، شامل درگاه USB، درگاه 3.5 میلی‌متری صدا، درگاه ورودی اپتیکال و درگاه ورودی پاور دستگاه هستند. در کل این محصول در کنار چشم‌نواز بودن از کیفیت ساخت رضایت بخشی نیز برخوردار است.

 

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

 

شرکت هارمن کاردن یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع اسپیکرهای رومیزی و قابل حمل به شمار می آید که همواره خلاقیت و نوآوری در طراحی محصولات را سرلوحه کار خود قرار داده است. یکی از محصولات جذاب این شرکت، اسپیکر بلوتوث هارمن کاردن Harman Kardon Aura Plus است. پس اگر قصد خرید اسپیکر قابل حمل دارید ما به شما اسپیکر رومیزی هارمن کاردن Aura Plus را پیشنهاد می کنیم، این اسپیکر با داشتن طراحی ظاهری مدرن و قدرت عالی در پخش موسیقی، توانسته به یکی از اسپیکرهای خانگی محبوب در میان کاربران تبدیل شود.

ویژگی و کارایی های اسپیکر بلوتوث Harman Kardon Aura Plus

  • بدنه ای شیشه ای، طراحی ظاهری مدرن

اگر می خواهید هیجان و جذابیت را به منزل خود بیاورید، اسپیکر خانگی هارمن کاردن Aura Plus کمک زیادی به شما در این زمینه خواهد کرد! این اسپیکر دارای بدنه ای شیشه ای به شکل تخم مرغ است و شما می توانید داخل بدنه آن را ببینید. لازم به ذکر است که شیشه ای بودن اسپیکر هارمن کاردن Aura Plus به معنای ظریف و شکننده بودن آن نیست و با خیالی راحت بابت مقاومت بالای آن در برابر سقوط از ارتفاع کم، ضربه یا فشار می توانید از این اسپیکر استفاده کنید.

دکمه های کنترلی این اسپیکر در قسمت میانی بدنه قرار دارند و از نوع لمسی هستند. بنابراین به آسانی قادر به اعمال تنظیمات دلخواهتان در حین پخش موسیقی خواهید بود.

  • کیفیت صدایی بی نظیر، مناسب برای طرفداران موسیقی

اسپیکر هارمن کاردن مدل Harman Kardon Aura Plus هر آنچه را که از یک اسپیکر رومیزی با کیفیت انتظار دارید، برایتان فراهم می آورد! این اسپیکر دارای توان خروجی 60 واتی است و موسیقی های دلخواه شما را با قدرت و بیس عالی پخش می کند. به طوری که اگر به گوش دادن به موزیک با صدای بلند عادت دارید، این اسپیکر توقع شما را به خوبی برآورده می کند و می توان از آن در محیط های بزرگ و جمع های شلوغ مانند مهمانی ها برای پخش موسیقی حساب ویژه ای باز کرد!

در کنار قدرت صدای مطلوب، اسپیکر رومیزی هارمن کاردن Aura Plus در مقابل نویزها نیز مقاومت بالایی دارد و صدایی شفاف، واضح و بدون خط و خش را به شما ارائه می دهد.

  • پشتیبانی از اتصال بی سیم و با سیم

برای اتصال اسپیکر هارمن کاردن Aura Plus به دستگاه های مورد نظرتان کار بسیار آسانی پیش رو خواهید داشت. این اسپیکر هم از اتصال وایرلس و هم از اتصال از طریق کابل پشتیبانی می کند و به انواع دستگاه های دیجیتال قابل اتصال می باشد!

اتصال بدون سیم اسپیکر وایرلس هارمن کاردن Aura Plus از طریق بلوتوث انجام می شود و شما می توانید به آسانی آن را به گوشی های موبایل، تبلت، لپ تاپ و... متصل نمایید. توجه داشته باشید که حداکثر بُرد این اسپیکر 10 متر است و برای پایدار ماندن اتصال، فاصله اسپیکر با دستگاه منبع پخش نباید از این مقدار بیشتر شود.

بر روی بدنه اسپیکر خانگی هارمن کاردن Aura Plus پورت 3.5 میلی متری نیز تعبیه شده و امکان اتصال آن به دستگاه های دیگر از طریق کابل AUX نیز وجود دارد. این اسپیکر دارای پورت USB نیز هست که البته امکان اتصال فلش مموری و پخش موسیقی با آن وجود ندارد. این پورت برای آپدیت فریمور دستگاه مورد استفاده قرار می گیرد.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 311
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی