معرفی هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هندزفری بلوتوث باسئوس Encok S06 با طراحی ارگنومیک امکان گوش دادن به در مدت زمان طولانی را فراهم می کند، این هندزفری یک انتخاب ایده ال برای پخش موسیقی در هنگام تردد در خیابان، ورزش و انجام کارهای روزمره است. در ادامه با توضیحات دقیق تر در رابطه با هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06 که توسط سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و جانبی بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

جانبی:

طراحی حرفه ای

این ایرفون از کابلی با طول نسبتا کوتاهی ساخته شده استکه در پشت گردن قرار میگرد. نوع این کابل، تخت بوده و به هیچ عنوان در هم گره نمی خورد. این کابل در برابر کشیدگی و شکستگی بسیار مقاوم است.

سری های با سایز های مختلف و در مدل سری ژله ای داخل گوشی و قلاب داخل گوش که ظاهری اسپرت به هدست می دهد، همراه آن وجود دارد. روی این سری ها آهن ربایی به کار رفته است که در صورت برداشن آنها از روی گوشی و آویزان شدن، به هم متصل می شود.

دیجی کالا:

هدست بلوتوثی «Encok S06» توسط شرکت باسئوس (Baseus) طراحی و روانه‌ی بازار شده است. این دستگاه به‌صورت بی‌سیم و از طریق بلوتوث نسخه‌ی 4.1 به تلفن همراه متصل می‌شود و شما را در گوش‌کردن به موسیقی و پاسخ به تماس‌ها همراهی می‌کند. Encok S06 از یک هدست توگوشی با سرگوشی سیلیکونی بهره می‌برد که هنگام قرارگیری داخل گوش، راحتی را برای کاربر فراهم می‌کند. این هدست دارای گیره‌هایی برای محکم نگه‌داشتن گوشی در زمان ورزش است. مدت‌زمان استفاده از این هدست در حالت مکالمه 10 ساعت و مدت‌زمان استفاده در حالت استندبای 200 ساعت است.

ایده برتر پارسیان:

  • مجهز به بلوتوث نسخه 4.1

با توجه به اینکه در هندزفری بلوتوثی باسئوس Encok S06 از بلوتوث نسخه 4.1 استفاده شده به راحتی می توان آن را به انواع گوشی موبایل، تبلت و دیگر دستگاه های دارای بلوتوث متصل کرد. برای این منظور ابتدا باید هندزفری را روشن کنید و پس از آن از طریق لیست جستجوی بلوتوث دستگاه مورد نظر خود به آن متصل شوید. هندزفری بلوتوثی گوشی موبایل باسئوس Encok S06 توانایی بالایی در اتصال بلوتوثی دارد و در هنگام استفاده از آن به ندرت با مشکلاتی مانند قطع و وصل شدن صدا مواجه می شوید. البته توجه داشته باشید که حداکثر بُرد یا محدوده عملکرد این هندزفری برابر با 10 متر است و فاصله میان هندزفری و دستگاه متصل به آن نباید از این مقدار بیشتر شود؛ در غیر این صورت اتصال بلوتوثی میان آنها قطع می شود.

  • ارائه صدایی کاملاً شفاف و دارای جزئیات

هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06 از فناوری های به روز برای پخش صدا بهره می برد و از این جهت صدایی کاملاً شفاف و واضح را به شما ارائه می دهد. به طوری که حتی جزئیات موجود در صدا نیز با وضوحی کامل پخش می شود. به همین دلیل می توان بر روی هندزفری باسئوس مدل Baseus Encok S06 برای پخش موسیقی با کیفیتی عالی حساب باز کرد. همچنین این هندزفری تو گوشی کارایی بالایی در هنگام مکالمه دارد و تجربه انجام یک مکالمه با کیفیت را برای شما به ارمغان می آورد. میکروفون به کار رفته در هندزفری بلوتوث باسئوس Encok S06 از مقاومت قابل توجهی در برابر سروصداهای محیطی دارد و صدای شما را با کمترین میزان نویز به طرف مقابل مکالمه انتقال می دهد. در مجموع با توجه به قیمت هندزفری تو گوشی باسئوس Encok S06 می توان کیفیت صدا و عملکرد آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

حتما در زمان خرید هندزفری بلوتوث باسئوس Baseus Encok S06 توجه داشته باشید که از مراکز فروش معتبر و مطمئن که دارای استانداردهای لازم و مشخصات دقیق و درست هستند خرید کنید، شرکت ایده برتر پارسیان از جمله شرکت هایی است که با ارائه محصولات اورجینال سعی در جلب رضایت مشتری دارد. شما می توانید برای خرید این هندزفری به لینک پایین صفحه مراجعه نمایید.

https://www.ebpnovin.com/%D9%87%D9%86%D8%AF%D8%B2%D9%81%D8%B1%DB%8C-%D8%A8%D9%84%D9%88%D8%AA%D9%88%D8%AB-%D8%A8%D8%A7%D8%B3%D8%A6%D9%88%D8%B3-Baseus-Encok-S06





:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی