خرید هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 2 ترابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

طراحی جذاب و وزن کم هارددیسک اکسترنال اپیسر AC731 در مرحله اول آن را به یک هارددیسک محبوب نزد کاربران تبدیل کرده است. این هارد دیسک با ظرفیت 2 ترابایت برای ذخیره انواع فایل های مانند موزیک، عکس و فایل های متنی مناسب است. برای آشنایی با قابلیت ها و امکانات متعدد هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 2 ترابایت همراه باشید و نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا را در خصوص این محصول مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • مقاومت کامل در برابر شوک، سقوط از ارتفاع و لرزش

هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC731 آزمایش های ارتش ایالات متحده در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع را با موفقیت پشت سر گذاشته و گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 را اخذ کرده است. مطابق با این گواهینامه این هارد دیسک در صورت سقوط از ارتفاع حداکثر 122 سانتی متری و شوک های ناشی از ضربات ناگهانی آسیب نخواهد دید. این ویژگی باعث می شود تا اگر هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC731 با ظرفیت 2 ترابایت به طور اتفاقی از دستتان رها شود و به زمین برخورد کند، اطلاعات ذخیره شده بر روی آن از دست نرود! ضمن اینکه ساختار درونی این هارد اکسترنال دارای سیستم تعلیق پایدار می باشد و در آن از یک لایه محافظِ ساخته شده از پلاستیک منعطف استفاده شده است. این لایه محافظ به خوبی لرزش ها و ضربات را دفع می کند و مانع از آسیب رساندن آنها به بخش های داخلی هارد می شود.

  • ضد آب، ضد گرد و غبار، دارای استاندارد IP68

اگر قصد استفاده از هارد اکسترنال اپیسر مدل Apacer AC731 در فضاهای باز و بیرون از منزل را دارید، این امکان برای شما مهیا است! چرا که این هارد اکسترنال به صورت ضد آب و ضد گرد و غبار طراحی شده و دارای استاندارد IP68 می باشد. مقاومت هارد اکسترنال ضد ضربه اپیسر AC731 در برابر نفوذ مایعات به اندازه ای است که اگر به مدت 60 دقیقه در عمق یک متری آب قرار گیرد، هیچ گونه آسیبی به آن وارد نخواهد شد. همچنین پورت USB این هارد اکسترنال توسط یک کاور پلاستیکی پوشیده شده که از آن در برابر صدمات محیطی محافظت می کند.

  • ساخته شده از مواد اولیه مرغوب، طراحی ظاهری زیبا و شیک

از لحاظ طراحی ظاهری نیز هارد اکسترنال Apacer AC731 انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند و می توان آن را محصولی شیک و زیبا دانست. سطح بدنه این هارد اکسترنال دارای روکشی با طرح چرم است و به گونه ای طراحی شده تا هارد از روی سطوح صاف لیز نخورد. همچنین هارد اکسترنال رومیزی اپیسر AC731 در برابر خط و خش مقاومت بالایی دارد. در مجموع با توجه به قیمت هارد دیسک اکسترنال 2 ترابایت اپیسر AC731 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مطلوب ارزیابی کرد.

دیجی کالا:

داشتن یک هارد اکسترنال که از امنیت زیادی برخوردار است، می‌تواند آرامش خاطر را به کاربرش هدیه دهد. اینکه اطمینان داشته‌ باشید هارد اکسترنال AC731 تحت هیچ شرایطی امنیت اطلاعات شما را به مخاطره نمی‌اندازد، به ‌تنهایی بهترین دلیل برای خرید این محصول است. زیبایی خاصی که در بدنه‌ این هارد وجود دارد و سرعت مناسب آن در انتقال اطلاعات که با استفاده از رابط USB 3.1 به وجود آمده، مزید بر علت می‌شوند و می‌توانند در کنار یکدیگر، خرید لذت‌بخشی را برای شما رقم بزنند. 

در پایان قابل ذکر است چنانچه در خصوص خرید هارد اکسترنال Apacer AC731 به جمع بندی نرسیده اید، شرکت دیجی کالا هفت روز هفته ، 24 ساعات شبانه روز آماده راهنمایی و دادن مشاوره به شما هم میهنان عزیز است.

https://www.digikala.com/product/dkp-1711047/%D9%87%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%DA%A9%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D9%86%D8%A7%D9%84-%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D8%B3%D8%B1-%D9%85%D8%AF%D9%84-ac731-%D8%B8%D8%B1%D9%81%DB%8C%D8%AA-2-%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D8%AA





:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی