مانیتور صنعتی ال جی LG 86UL3E
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

مانیتور صنعتی مطالب مورد نظر شما را به بهترین شکل به مخاطبان انتقال می دهد، اگر شما نیز به دنبال یک مانیتور صنعتی خوش ساخت و با کیفیت هستید ما به شما مانیتور صنعتی ال جی 86UL3E را پیشنهاد می دهیم. قصد داریم در این پست به معرفی نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 86UL3E ا بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت یده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • شدت روشنایی و نسبت کنتراست عالی!

شاید بتوان نمایشگر صنعتی ال جی LG 86UL3E را از لحاظ نسبت کنتراست یکی از بهترین مانیتور های موجود در بازار نامید! کنتراست این دستگاه مانیتور صنعتی برابر با 1400:1 است که باعث می شود حتی کوچکترین جزئیات موجود در قسمت های تاریکِ تصاویر نیز با بالاترین وضوح به نمایش درآیند. همچنین این تلویزیون بزرگ صنعتی توانایی بالایی در نمایش رنگ مشکی با عمق زیاد و نمایش رنگ های روشن به شکلی کاملاً شفاف دارد و تصاویری با کیفیت را به شما ارائه می دهد. از این جهت می توان بر روی آن برای نمایش تصاویر تبلیغاتی حساب باز کرد.

ویژگی قابل ذکر دیگر مانیتور صنعتی تبلیغاتی ال جی 86UL3E شدت روشنایی 350 cd/m2 آن است. با توجه به این میزان روشنایی، می توانید از این نمایشگر صنعتی با خیالی راحت بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های پُر نور و کاملاً روشن نیز استفاده کرده و از تصاویری شفاف و درخشان بهره مند شوید.

  • نمایش رنگ هایی با وضوح و شاداب

در نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 86UL3E از پنل IPS به منظور نمایش تصاویر بهره برده شده است که باعث نمایش رنگ ها با وضوح و شادابی بالایی می شود. همچنین رزولوشن این مانیتور برابر با 2160*3840 پیکسل است که برای مصارف تبلیغاتی و تجاری عالی به نظر می رسد و تصاویر را با کیفیت یو اچ دی نشان می دهد. نمایش تصاویر با کیفیت UHD جلوه خاصی می بخشد و رنگ های شگفت انگیز ایجاد می کند.

  • هزینه های تعمیر و نگهداری فوق العاده پایین و استفاده در طولانی مدت

با خرید مانیتور صنعتی 86 اینچ ال جی LG 86UL3E برای مدتی طولانی نیازی به صرف هزینه های اضافی برای تعمیر و نگهداری آن نخواهید داشت! پنل به کار رفته در این مانیتور فوق عریض صنعتی دارای طول عمر 30 هزار ساعت هستند و برای ماه ها و حتی چند سال پاسخگوی نیازهای شما خواهند بود. این ویژگی باعث شده تا بتوان از دستگاه تلویزیون صنعتی ال جی LG 86UL3E برای نمایش مداوم در هر 7 روز هفته نیز استفاده کرد.

ادامه مطلب:

فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان یکی از معتبرترین و بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که همیشه در تلاش است که کاربران یک خرید اینترنتی لذت بخش را تجربه کنند. از ویژگی های مهم این فروشگاه می توان به قیمت مقرون به صرفه، دسترسی به تنوع کالایی، تحویل به موقع و سریع، خدمات پی از فروش اشاره کرد. پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت روز و خرید نمایشگر صنعتی ال جی LG 86UL3E به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی