کیفیت و قابلیت های پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark C792de
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark C792de قادر هستید یک تجربه بی نظیر از چاپ متون را به کیفیت و دقت بالا داشته باشید! این چاپگر تک کاره توانایی انجام 150 هزار پرینت در ماه را دارد. برای آشنایی بیشتر با پرینتر لیزری Lexmark C792de ما با نقد این محصول که توسط سایت ایده برتر مورد بررسی قرار گرفته است می پردازیم.

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیت عالی در چاپ از طریق تونر کارتریج های با کیفیت

در پرینتر لیزری Lexmark C792de از یک تونر کارتریج مشکی با ظرفیت چاپ 8500 برگ و سه تونر کارتریج رنگی (آبی، قرمز و زرد) با ظرفیت چاپ 11000 برگ استفاده شده است. این تونر کارتریج ها از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار بوده و موارد چاپ شده با آنها دارای ماندگاری بالایی هستند. لازم به ذکر است که پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک C792de با تونر کارتریج های مشکی و رنگی سری های C792X1 (با ظرفیت 20000 برگ) و C792A1 (با ظرفیت 6000 برگ) هم سازگار است که در صورت نیاز به تعویض تونر کارتریج می توانید از آنها استفاده کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر در رابطه با تونر کارتریج های سازگار با پرینتر لیزری لکسمارک C792de به بخش «مشخصات فنی» همین صفحه از سایت ایده برتر مراجعه کنید و یا با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • توانایی چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی

شما می توانید از چاپگر اداری لکسمارک C792de برای چاپ بر روی کاغذهای معمولی در سایز حداکثر A4، پاکت نامه، کاغذ مخصوص چاپ بنر (با عرض A4)، لیبل کاغذی، مقوای نازک، لیبل پلی استر، مدیاهای شفاف مانند طلق، کاغذ گلاسه و لیبل وینیل استفاده کنید! این ویژگی که بر روی قیمت پرینتر لکسمارک C792de نیز مؤثر بوده، باعث افزایش کارایی این پرینتر شده است.

در رابطه با گنجایش کاغذ پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark C792de باید بگوییم که این پرینتر تک کاره لیزری رنگی در حالت استاندارد دارای یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است. در صورت نیاز به تعداد کاغذ بیشتر می توانید از یک سینی 550 برگی و یک محفظه بزرگ 2000 برگی به عنوان سینی های اختیاری در پرینتر لکسمارک مدل Lexmark C792de استفاده کنید. ضمن اینکه امکان استفاده از فینیشرهای مخصوص پانچ و منگنه نیز در این پرینتر نیز وجود دارد که در صورت نیاز باید آنها را به شکل جداگانه تهیه کنید.

اگر خواهان خرید چاپگر اداری لکسمارک C792de هستید پیشنهاد می کنیم برای دریافت قیمت و خرید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی