قیمت، خرید و مشخصات فنی پایه نگهدارنده گوشی پایونیر Pioneer H-28
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ایمنی در رانندگی را با پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر H-28 تجربه کنید! این پایه نگهدارنده برای کسانی که در حین رانندگی از اپ های مسیریاب استفاده می کنند، کاربرد بالایی دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان، تکنوسان و جانبی شو بپردازیم.

جانبی شو:

نصب و استفاده از هولدر بسیار ساده بوده و با استفاده از چسب قدرتمندی که بر پایه آن تعبیه شده است می‌توانید آن را روی داشبورد ماشین بچسبانید و سپس گوشی را روی آن بگذارید. بدنه هولدر از جنس آلمینیوم با کیفیت ساخته شده که علاوه بر زیبایی از استحام بالایی برخوردار است.

تکنوسان:

برند
پایونیر
جنس بدنه
آلومینیوم
قابلیت چرخش 360 درجه
محل اتصال
داشبورد
نحوه اتصال به گوشی
مغناطیسی
سایر مشخصات
چسبندگی فوق العاده - نصب آسان - ثبات بالا در حرکت

ایده برتر پارسیان:

  • بدنه ای فلزی و خوش ساخت

بدنه هولدر مگنتی موبایل پایونیر H-28 از فلز ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند خط و خش، ضربه، فشار، سقوط از ارتفاع کم، زنگ زدگی و خوردگی دارد. به طوری که در صورت استفاده صحیح، نگهدارنده مغناطیسی موبایل پایونیر H-28 برای ماه ها و حتی سال ها برای شما قابل استفاده خواهد بود. همچنین این هولدر دارای ابعاد بسیار کوچکی نیز هست و باعث ایجاد مزاحمت برای شما در هنگام رانندگی نمی شود.

  • نصب ثابت و محکم بر روی تمام سطوح صاف

در سطح مقطع پایه هولدر گوشی موبایل پایونیر H-28 از چسبی قوی استفاده شده که باعث نصب محکم و ثابت آن بر روی داشبورد ماشین می شود. این پایه نگهدارنده آهنربایی گوشی موبایل که ساختشرکت پایونیر است در برابر تکان های ماشین در حال حرکت مقاومت قابل توجهی دارد و به آسانی از محل نصب شده جدا نمی شود. ضمن اینکه چسب به کار رفته در پایه نگهدارنده رومیزی پایونیر H-28 از کیفیت بالایی برخوردار بوده و عملکرد اولیه خود را برای مدتی طولانی حفظ می کند. شما می توانید این هولدر را بر روی سایر سطوح صاف مانند میز یا پیشخوان نیز نصب کنید و از آن در منزل یا محل کار خود نیز بهره ببرید. می توان با توجه به قیمت پایه نگهدارنده موبایل پایونیر H-28، کارایی این محصول را در محیط های مختلف را کاملاً ایده آل دانست.

  • یک هولدر آهنربایی با کیفیت

برای استفاده از پایه نگهدارنده گوشی موبایل پایونیر Pioneer H-28 ابتدا باید برچسب های آهنربایی ارائه شده با آن را بر روی بدنه یا قاب گوشی موبایل بچسبانید و پس از آن گوشی خود را به صفحه نگهدارنده هولدر نزدیک کنید. صفحه نگهدارنده هولدر موبایل Pioneer H-28  دارای خاصیت آهنربایی قوی است و به همین دلیل این محصول توانایی بالایی در تحمل وزن انواع گوشی اندرویدی و ios دارد. پس بدون نگرانی بابت افتادن گوشی از روی هولدر در اثر تکان های ماشین در پیچ ها، دست انداز ها و سرعت گیرها، می توانید از آن در هنگام رانندگی در جاده های بین شهری و خیابان های شهری استفاده کنید.

ادامه مطلب:

هم اکنون می توانید هولدر گوشی موبایل پایونیر H-28 را از فروشگاه ایده برتر پارسیان از بخش لوازم جانبی موبایل را خریداری کنید.

 





:: بازدید از این مطلب : 176
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 31 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی