مقدمه ای برای اشنایی با پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک CS820de
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک CS820de  از قابلیت پرینت یک رو و دو رو به هر دو صورت سیاه و سفید و رنگی بهره می برد. از جمله ویژگی های این پرینتر رومیزی می توان به سرعت و کیفیت چاپ بسیار مطلوب، قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری، قابلیت چاپ به روی انواع کاغذ اشاره کرد. در ادامه با توضیحات دقبق تر در رابطه با پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de که توسط سایت های ایده برتر پارسیان بررسی و نقد شده اند، همراه شوید.

 ایده برتر پارسیان:

  • یک پرینتر لیزری با دوام و کارآمد!

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820de توانایی انجام 200 هزار پرینت در طول ماه را دارد و همان طور که اشاره شد، برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد می توان بر روی آن حساب باز کرد. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که شرکت لکسمارک توصیه کرده تا از این پرینتر برای 2500 تا 25000 چاپ در ماه استفاده شود. پس اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان هستید، بهتر است تا با این پرینتر مطابق با توصیه شرکت لکسمارک کار کنید!

  • چاپ هر برگ در یک ثانیه!

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری اداری لکسمارک CS820de انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند! این پرینتر تک کاره لیزری رنگی قادر به چاپ سیاه و سفید و رنگی با سرعت 60 برگ در دقیقه است و سرعتی بسیار مطلوب در چاپ را برای شما به ارمغان می آورد. در واقع چاپگر اداری لکسمارک CS820de برای چاپ هر برگ تنها به یک ثانیه زمان نیاز دارد که میزان کاملاً قابل توجهی است.

لازم به ذکر است که پرینتر تک کاره لیزری لکسمارک CS820de در هنگام راه اندازی نیز از سرعت مناسبی برخوردار بوده و اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 7 ثانیه از زمان گرم شدن به شما ارائه می دهد.

  • کیفیتی عالی در چاپ!

علاوه بر سرعت، پرینتر رومیزی لکسمارک CS820de از کیفیتی عالی در چاپ نیز برخوردار است! در این دستگاه پرینتر لیزری از فناوری های کاربردی لکسمارک در زمینه کالیبره کردن تصاویر و ارتقای کیفیت رنگ ها استفاده شده و به همین دلیل تصاویر رنگی چاپ شده با آن کاملاً شارپ و واضح خواهند بود. همچنین پرینتر Lexmark CS820de در زمینه چاپ سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و متون را با بالاترین میزان خوانایی چاپ می کند. به طور کلی با توجه به اینکه پرینتر لیزری لکسمارک CS820de قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi است، می توان از کیفیت چاپ عالی آن اطمینان داشت.

لازم به ذکر است که اطلاعات جامع در خصوص پرینتر رومیزی لکسمارک CS820de در سایت ایده برتر پارسیان موجود است شما می توانید با مراجعه به این سایت با ویژگی ها و قابلیت های محصول آشنا شده و در نهایت در هنگام خرید انتخابی درستی داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 301
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 27 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی