پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2236dw
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری تک کاره Lexmark B2236dw از پرینترهای جمع و جور و کوچک شرکت لکسمارک است که برای مصارف روزمره و استفاده در حجم کاری کم کاملاً مناسب می باشد. در ادامه به پارامتر ها و ویژگی های پرینتر لکسمارک B2236dw می پردازیم، پس با نقد و بررسی سایت فروشگاهی ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • یک پرینتر جمع و جور، مناسب برای مصارف روزمره

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark B2236dw در ابعاد 215.9 * 355.6 * 332.7 میلی متر عرضه شده و می توان آن را یکی از پرینترهای لیزری جمع و جور موجود در بازار دانست. پس اگر با محدودیت فضا در منزل یا محل کار خود مواجه اید، این پرینتر کارایی بالایی برای شما خواهد داشت.

به طور کلی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک B2236dw توانایی 30 هزار پرینت در ماه را دارد و برای مصارف روزمره و استفاده در حجم کاری کم کاملاً مناسب می باشد. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر رومیزی برای 250 تا 2500 چاپ در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یافته و به مرور زمان از کیفیت عملکرد آن کاسته نشود.

  • دارای سرعت پرینت 36 برگ در دقیقه

اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر لیزری مشکی لکسمارک مدل Lexmark B2236dw را مد نظر داشته باشید! این چاپگر اداری دارای سرعت چاپ 36 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 18 برگ در دقیقه به صورت دو رو است که سرعت مناسبی برای مصارف خانگی و اداریِ معمولی به شمار می آید. همچنین پرینتر لیزری خانگی لکسمارک B2236dw در هنگام راه اندازی نیز سرعت مطلوبی دارد و اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 7.9 ثانیه از زمان گرم شدن، به شما ارائه می دهد.

 دیجی کالا:

پرینتر تک کاره سیاه و سفید لکسمارک مدل B2236dw از کیفیت و سرعت خارق العاده ای برخوردار است. این دستگاه با سرعت 34 برگ در دقیقه پرینت گرفته و توان کار ماهیانه تا 30000 برگ را دارا می باشد.

در پایان قابل ذکر است که تنوع بالای محصول در فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان و اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات فنی و توضیحات برای هر محصول از ویژگی های این وب سایت فروشگاهی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ایده برتر پارسیان ضمن کسب اطلاعات تکمیلی از چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک B2236dw از خریدی ارزان و مطمئن نیز برخور دار شوید.





:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : جمعه 27 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی