پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما نیز قصد سفر، کمپینگ و طبیعت گردی را دارید با به همراه داشتن پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر دیگر نگران تمام شدن شارژ دستگاه های دیجیتالی همراهتان نخواهید بود. در این بلاگ با شما هستیم با راهنمای خرید پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 ، اگر قصد خرید این پاوربانک دارید با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و جانبی شو همراه ما باشید.

جانبی شو:

در گذشته برای بیشتر روشن نگه داشتن وسایل دیجیتال از باتری اضافی استفاده میشد که عملی ساده محسوب نمی‌شد. اما امروزه از پاوربانک‌ها برای این کار استفاده می‌شود که کار کاربران را آسوده کرده است. پاوربانک‌ها در ظرفیت‌های مختلف تولید می‌شوند که هر فرد بسته به نیاز خود ظرفیت مورد نظر خود را انتخاب می‌کند.

کمپانی راپاور یکی از چندین برند تولیدکننده این محصول می‌باشد که با توجه به کیفیت تولیدات خود توانسته جایگاه مناسبی را بین تولیدکنندگان پیدا کند. پاوربانک راوپاور مدل RP-PB044 دارای ظرفیت 10050 میلی‌آمپری می‌باشد با استفاده از باتری لیتیوم پلیمری می‌باشد که از انواع دیگر باتری‌ها از قابلیت‌های بالاتری برخوردار است. RP-PB044 علاوه بر شارژ باتری دستگاه‌های شما دارای قابلیت‌های دیگری نیز می‌باشد که به آن‌ها می‌پردازیم.

پاوربانک RP-PB044 از دو درگاه USB برخوردار است که اگر هر دو را به‌طور همزمان استفاده کنید شدت‌جریان خروجی در مجموع 3.4 آمپر می‌شود. این بدین معناست که این پاوربانک قادر است یک گوشی موبایل و یک تبلت را همزمان شارژ کند. درگاه ورودی آن هم شدت‌جریانی معادل 2.0 آمپر دارد و نشان می‌دهد RP-PB044 خودش هم با سرعت زیادی شارژ می‌شود. البته به شرط آن‌که از طریق درگاه microUSB به شارژر یا دستگاهی وصل شود که شدت‌جریان خروجی آن برابر 2.0 باشد. روی بدنه این محصول چند چراغ LED جهت اطلاع از میزان شارژ باقی‌مانده در نظر گرفته شده است.

دیجی کالا:

باتری

در پاوربانک RP-PB044 از باتری لیتیوم یونی به ظرفیت 10050 میلی‌آمپرساعت استفاده شده است. باتری‌هایی که امروزه در دستگاه‌های دیجیتال استفاده می‌شوند، عموما از دو گروه باتری‌های لیتیوم-یونی و باتری‌های لیتیوم-پلیمری هستند. باتری‌های لیتیوم یونی در دمای 20- تا 60 درجه سانتی‌گراد عملکرد مطلوب خود را دارند، اما باتری‌های لیتیوم پلیمری محدوده دمای بیشتری را پوشش می‌دهند و در دماهای بسیار بالا یا بسیار پایین هم به شکل عادی انرژی مورد نیاز دستگاه را فراهم می‌کند. اما شاید بتوان گفت مهم‌ترین مزیت باتری‌های لیتیوم پلیمری در وزن آن‌هاست. اگر دو پاوربانک با ظرفیت اسمی‌های مساوی و بدنه مشابه را با هم مقایسه کنید، خواهید دید پاوربانکی که از باتری لیتیوم پلیمری بهره می‌برد از وزن کمتری برخوردار است. در درجه دوم این دو نوع باتری در طول عمر تفاوت دارند، باتری‌های لیتیوم پلیمری انرژی خروجی کمتری نسبت به لیتیوم یونی‌ها دارند و به همین دلیل بیشتر از باتری‌های لیتیوم یونی عمر می‌کنند و از طرفی باتری‌های لیتیوم یونی برای طول عمر بیشتر باید به صورت مرتب شارژ شوند. میزان باقی‌مانده در این باتری 10050 میلی‌آمپرساعتی از روی نشان‌گرهای LED روی پاوربانک قابل مشاهده است.

شارژ ایمن با دو درگاه خروجی

پاوربانک RP-PB044 از دو درگاه USB برخوردار است که اگر هر دو را به‌طور همزمان استفاده کنید شدت‌جریان خروجی در مجموع 3.4 آمپر می‌شود. این بدین معناست که این پاوربانک قادر است یک گوشی موبایل و یک تبلت را همزمان شارژ کند. درگاه ورودی آن هم شدت‌جریانی معادل 2.0 آمپر دارد و نشان می‌دهد RP-PB044 خودش هم با سرعت زیادی شارژ می‌شود. البته به شرط آن‌که از طریق درگاه microUSB به شارژر یا دستگاهی وصل شود که شدت‌جریان خروجی آن برابر 2.0 باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • امکان شارژدهی هم زمان به دو دستگاه مختلف

بر روی بدنه پاور بانک چراغ قوه دار راوپاور RP-PB044 دو پورت خروجی تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. شدت جریان یکی از این پورت ها برابر با 1 آمپر و شدت جریان پورت دیگر برابر با 2.4 آمپر است که باعث شارژ شدن دستگاه های مورد نظر شما با سرعتی ایده آل می شوند. همچنین پورت ورودی پاوربانک گوشی موبایل راوپاور مدل RAVPower RP-PB044 نیز از نوع MicroUSB است و دارای شدت جریان 2 آمپر می باشد. با استفاده از این پورت می توانید باتری پاوربانک خود را با سرعت مناسبی شارژ کنید. در کل با توجه به قیمت پاور بانک چراغ قوه دار راوپاور RP-PB044، می توان عملکرد آن در هنگام شارژدهی و شارژگیری را کاملاً مناسب ارزیابی کرد

  • محافظت از دستگاه های متصل به پاوربانک در برابر اختلالات احتمالی

پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر مجهز به مدارهای محافظتی است و از دستگاه های متصل به آن در حین شارژدهی در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، شارژ بیش از حد، افزایش دما و نوسان شدت جریان و ولتاژ محافظت می کند. همچنین در این پاور بانک راوپاور 10050 از فناوری iSmart 2.0 بهره برده شده که باعث بالا رفتن کیفیت و سرعت شارژدهی آن می شود. با استفاده از این فناوری، پاور بانک RAVPower RP-PB044 قادر به تشخیص نیاز و ظرفیت دستگاه های متصل به آن است و شدت جریان و ولتاژ خروجی را متناسب با این اطلاعات به صورت هوشمند تنظیم می کند. این ویژگی از وارد آمدن فشار بیش از حد به باتری گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال شما جلوگیری می کند.

نکته اخر این است که سعی کنید پاوربانک راوپاور RAVPower RP-PB044 با ظرفیت 10050 میلی آمپر را از مراکز معتبر تهیه کنید. سایت های فروشگاهی دیجی کالا از سایت های برتر در خصوص خرید و فروش انواع لوازم جانبی می باشد.




:: بازدید از این مطلب : 314
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 24 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی