نکاتی که باید قبل از خرید مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E بدانید
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با پیشرفت تکنولوژی نیاز به نمایشگرهای تبلیغاتی برای استفاده در محیط های اداری و تجاری حس شد. تلویزیون های خانگی توانایی کار به مدت طولانی را ندارند بدین رو شرکت های سازنده تصمیم به ساخت نمایشگر های صنعتی گرفنتد. شرکت ال جی از شرکت های نام آشنا در ساخت نمایشگرهای با کیفیت عریض می باشد. مانیتور صنعتی ال جی 70UL3E نیز از قاعده مستثنی نیست. بنابراین اگر علاقه مند به دانستن ویژگی های مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E هستید، در این بلاگ به بررسی قابلیت ها و کارایی محصول پرداخته شده ‌است، پس با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • از تصاویری روشن و شفاف بهره مند شوید!

به طور کلی شدت روشنایی مانیتور صنعتی یکی از مشخصه های مهم آن است که باید مورد توجه قرار گیرد. هر چه میزان روشنایی دستگاه مانیتور صنعتی شما بالاتر باشد، تصاویر به نمایش درآمده با آن شفاف تر و واضح تر خواهند بود. مانیتور صنعتی ال جی 70UL3E دارای شدت روشنایی 400 cd/m2 است و تصاویری روشن و شفاف را برای شما به ارمغان می آورد. از این جهت می توانید از این تلویزیون صنعتی بدون نگرانی بابت افت وضوح تصاویر، حتی در محیط های روشن و پرنور نیز استفاده کنید.

  • کیفیت مطلوب تصاویر، نمایش طبیعی و زنده رنگ ها

پنل نمایشگر صنعتی ال جی LG 70UL3E از نوع VA است و توانایی نمایش تصاویر به شکل زنده و طبیعی را دارد. این مانیتور صنعتی دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل است و تصاویر به نمایش در آمده با آن با کیفیت عالی به نمایش در می آید و برای نمایش تصاویر در بهترین کیفیت می توان بر روی آن حساب باز کرد.

  • نواحی مشکی موجود در تصاویر به زیبایی نمایان می شوند!

نکته قابل ذکر دیگر در رابطه با نسبت کنتراست نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 70UL3E است که برابر با 4000:1 است. با توجه به این میزان کنتراست می توان عملکرد این تلویزیون بزرگ صنعتی را در نمایش سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر را عالی دانست.

  • قابلیت نصب و راه اندازی آسان در مکان های مختلف

مانیتور صنعتی ال جی LG 70UL3E دارای قابلیت هایی مانند سنسور تشخیص نور و امکان پخش تصاویر با زاویه تصویر 176 درجه نیز هست که در نصب راحت تر آن در مکان های مختلف کمک زیادی به شما می کنند. با توجه به این ویژگی ها می توانید متناسب با محدودیت فضای نصب، این دستگاه را در زاویه دلخواه قرار داده و به راحتی تصویر آن را تنظیم کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید.

نکته اخر این است که سعی کنید نمایشگر تبلیغاتی دیجیتال ال جی 70UL3E را از مراکز معتبر تهیه کنید. سایت های فروشگاهی ایده برتر پارسیان از سایت های برتر در خصوص خرید و فروش انواع مانیتورهای صنعتی می باشد.

 





:: بازدید از این مطلب : 253
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 24 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی