هدست گیمینگ ریزر Razer Nari Essential
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هدست گیمینگ ریزر Razer Nari Essential با قابلیت ها و امکانات متعدد خود لذت بازی را چند برابر می کند! اگر شما نیز می خواهید با ویژگی های جالب و هیجان انگیز این هدست آشنا شوید پیشنهاد می کنم با تحلیل و بررسی های سایت ایده برتر پارسیان، پلازا و اگزو در ادامه متن همراه باشید.

اگزو:

هدستناری اسنشیال (NariEssential) یک هدست وایرلس گیمینگ است که بقول ریزر برای هر گیمری ضروری است (عبارت Essential به معنی ضروری و لازم است). با این هدست می توانید سطح کیفی بالای صدا را حس کرده و در بازی غرق شوید ضمن آنکه طراحی آن ارگونومیک است.

فرکانس 2.4 گیگاهرتزی این هدست به شما اجازه می دهد که یک عملکرد پیوسته و Lag-free را تجربه کنید. از طرفی مدت استفاده از باتری آن 16 ساعت است که برای یک گیمر می تواند فوق العاده باشد. قابلیت صدای THX صدایی فراتر از صداهای سنتی سوراند ارائه می کند که بوسیله ی آن صدایی را بصورت یک کره فرضی 360 درجه شبیه سازی می کند. 

پلازا:

هدفون بی سیم Nari Essential ریزر در نگاه اول کاملا شبیه مدل های دیگر این سری است و برای پیدا کردن تفاوت های آن باید کمی دقیق شد. نخستین تفاوت ظاهری آشکار دستگاه نسبت به برادران بزرگ تر خود، اتصال یک قطعه ای گوشی با هدبند است که در مدل های دیگر دو قطعه دارد و بدین ترتیب امکان چرخاندن گوشی ها و قرار دادن دستگاه در حالت کاملا مسطح وجود ندارد. پس از آن می توان میکروفون غیر تلسکوپی دستگاه را مشاهده کرد که توانایی جاگیر شدن داخل بدنه را ندارد اما هیچ کدام از این تفاوت ها هنگام استفاده از دستگاه محدود کننده به حساب نمی آیند و دستگاه در زمینه ارائه ویژگی های بنیادی سری Nari با مدل های دیگر تفاوتی ندارد.
 
 
گوشی های هدست بی سیم Nari Essential ریزر همانند سایر ساخته های این برند از پلاستیک مشکی مات ساخته شده اند و یک حلقه زینتی با طرح لانه زنبوری ریز روی آن ها به چشم می خورد. هر کدام از این گوشی ها در بخش پشتی یک لوگوی بزرگ دارند که فاقد LED است و در نتیجه هنگام روشن بودن دستگاه، نورافشانی نمی کند. طراحی نیمه معلق گوشی ها در قاب خود بدین معناست که گوشی ها یکی دو درجه آزادی دارند و هنگام قرار دادن روی سر، به خوبی گوش های شما را می پوشانند.
 
بالشتک گوشی های هدست گیمینگ ریزر مدل Nari Essential از فومی با انعطاف فوق العاده زیاد ساخته شده اند و به محض قرار دادن دستگاه روی سر، به شکل لاله گوش شما در می آیند. این بالشتک ها یک شیار مخفی نیز دارند که هنگام قرار گیری روی سر کاربرانی که از عینک استفاده می کنند، از ایجاد فشار روی دسته عینک جلوگیری به عمل می آورند. پوشش این بالشتک ها از جنسی چرم نما است که عمری طولانی دارد و اگر پس از هر بار استفاده آن را با یک دستمال مرطوب پاک کنید، چند سال برایتان عمر خواهند کرد.
 
ایده برتر پارسیان:
  • ارائه صدای 360 درجه و کاملاً طبیعی

با استفاده از هدفون بی سیم Razer Nari Essential می توانید از صدایی کاملاً واقعی و طبیعی بهره مند شوید! این هدست یا هدفون از قابلیت ارائه صدا به صورت 360 درجه ای برخوردار بوده و این حس را برایتان ایجاد می کند که انگار در محیط بازی شخصاً حضور دارید! همچنین کوچکترین جزئیات موجود در صدای بازی نیز با بالاترین وضوح و شفافیت توسط هدست روی گوش ریزر Nari Essential پخش می شود و از این جهت می توانید به طور کامل بر روی فضای بازی متمرکز شوید. ضمن اینکه کاپ های این هدست دارای اندازه مناسبی هستند و فضای روی گوش ها را به خوبی پوشش می دهند. به این ترتیب هدست ریزر مدل Razer Nari Essential از ورود سروصداهای اضافی موجود در محیط به گوش های شما جلوگیری می کند.

از لحاظ حجم و قدرت صدا نیز می توان عملکرد هدست ریزر Razer Nari Essential را کاملاً قابل قبول دانست. این هدست گیمینگ ps4 به درایورهایی با قطر 40 میلی متر مجهز بوده و توانایی پخش صدا با توان ورودی حداکثر 30 میلی وات را دارد. از دیگر مشخصات فنی هدست وایرلس گیمینگ ریزر Nari Essential باید به محدوده فرکانسی 20 هرتز تا 20 هزار هرتزی، امپدانس 32 اهمی و حساسیت 107 دسی بلی اشاره کنیم که باعث می شوند تا صداهای زیر و بم موجود در بازی با قدرت و کیفیت مناسبی به شما ارائه شوند. با توجه به این مشخصات می توان قیمت هدست بی سیم ریزر Nari Essential را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • پشتیبانی از اتصال وایرلس از طریق دانگل USB

شما می توانید به آسانی هدست دور گوشی ریزر Nari Essential را به تمام دستگاه های دارای پورت USB مانند کامپیوتر، لپ تاپ و همچنین پلی استیشن 4 به شکل وایرلس متصل کنید. برای این منظور تنها کافیست تا دانگل USB ارائه شده همراه با هدست را به دستگاه مورد نظرتان اتصال دهید! توجه داشته باشید که حداکثر بُرد هدست مخصوص ps4 ریزر Nari Essential برابر با 12 متر است و برای اینکه اتصال آن و دستگاه قطع نشود، فاصله میان آنها نباید از این مقدار بیشتر شود. این ویژگی شما را از مشکلات ناشی از استفاده از کابل راحت می کند و آزادی عمل کامل در هنگام انجام بازی را برایتان فراهم می آورد.

  • مجهز به میکروفون ضدنویز با قابلیت تغییر زاویه

بر روی کاپ هدست ریزر Razer Nari Essential یک میکروفون نیز تعبیه شده که به شما اجازه می دهد تا از هدست برای مکالمه در حین بازی نیز بتوانید استفاده کنید. این میکروفون مقاومت قابل قبولی در برابر نویزها و صداهای محیطی دارد و صدای شما را به شکلی شفاف و واضح به طرف مقابل مکالمه انتقال می دهد. میکروفون به کار رفته در هدست مکالمه ریزر Nari Essential از قابلیت تغییر زاویه نیز برخوردار است و در صورت عدم نیاز به مکالمه، می توانید آن را به سمت بالا بچرخانید.

  • تأمین انرژی از باتری داخلی قدرتمند

یکی از ویژگی های کاربردی هدست مخصوص لپ تاپ ریزر Nari Essential مجهز بودن به باتری داخلی قدرتمند است. شارژ کامل این باتری قادر به تأمین انرژی مورد نیاز هدست برای 16 ساعت استفاده می باشد که میزان بسیار مناسبی است! بنابراین با یک بار شارژ این هدست مخصوص ایکس باکس وان می توانید برای مدتی طولانی از آن برای انجام بازی بهره ببرید.

امیدواریم مطالب ارائه شده در این وبلاگ برای شما کاربردی باشد. برای دریافت قیمت و خرید هدست گیمینگ ریزر Razer Nari Essential به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی