هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 با ظرفیت 2 ترابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هارد دیسک اکسترنال اپیسر AC632 از هارد دیسک های حرفه ای برای ذخیره سازی اطلاعات با سرعت زیاد است.  این هارد دیسک خیال شمارا بابت امنیت اطلاعات راحت خواهد کرد. قصد داریم در این پست به معرفی هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 با ظرفیت 2 ترابایت بپردازیم در ادامه این معرفی با نقد و بررسی سایت های معتبر دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای گواهینامه نظامی در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع

هارد دیسک اکسترنال اپیسر Apacer AC632 با ظرفیت 2 ترابایت توانسته آزمایش های ارتش ایالات متحده در زمینه مقاومت در برابر شوک و سقوط از ارتفاع را با موفقیت پشت سر بگذارد و گواهینامه نظامی MIL-STD-810G 516.6 را اخذ کند. مطابق با این گواهینامه، این هارد دیسک در برابر سقوط از ارتفاع حداکثر 122 سانتی متری مقاوم است و هیچ گونه آسیبی به آن وارد نمی شود. پس اگر هارد اکسترنال ضد ضربه اپیسر Apacer AC632 به طور اتفاقی از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، نگران از دست رفتن اطلاعاتتان نباشید!

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، مقاومت بالای هارد دیسک اپیسر AC632 در برابر فشار است. بدنه این هارد اکسترنال از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده و قادر به تحمل فشار تا 2100 کیلوگرم می باشد! پس حتی اگر با یک ماشین سواری از روی این هارد اکسترنال ضد ضربه رد شوید، آسیبی به آن وارد نمی شود!

  • باریک، زیبا، دارای قابلیت حمل آسان

هارد دیسک Apacer AC632 دارای ضخامت تنها 17.3 میلی متری و وزن 245 گرمی است و از قابلیت حمل و جابجایی فوق العاده آسانی بهره می برد. باید به این نکته اشاره کنیم که ضخامت این هارد اکسترنال در مقایسه با دیگر هاردهای قابل حمل دارای گواهینامه نظامی تا 30 درصد کمتر است و به همین دلیل به راحتی می توانید آن را در تمام طول روز با خود حمل کنید.

ار لحاظ ظاهری نیز هارد اکسترنال اپیسر مدل Apacer AC632 را می توان محصولی شیک و زیبا دانست. سطح بدنه این هارد دیسک در برابر اثر انگشت و لکه های چربی مقاوم است و نیازی به تمیز کردن مداوم آن در طول روز وجود ندارد. در مجموع با توجه به قیمت هارد اکسترنال ضد ضربه اپیسر AC632 می توان کیفیت ساخت آن را مناسب دانست.

دیجی کالا:

انتقال اطلاعات در طی یک چشم برهم زدن!

هارد اکسترنال AC632  شرکت اپیسر از طریق درگاه USB3.1 می‌تواند به کامپیوتر متصل شود. درگاه USB3.1 ارائه شده روی این محصول Type-A بوده و این موضوع باعث شده که به راحتی بتوان AC632 را به کامپیوترهای دارای درگاه USB2.0 و USB3.0 هم متصل کرد. به یاری درگاه USB3.1 می‌توان اطلاعات را با سرعت زیاد انتقال داد که برای کاربرانی‌که می‌خواهند حجم زیادی از اطلاعات را در زمان کمی انتقال دهند، مناسب است.

طراحی بی‌نظیر

اگر بخواهیم طراحی این هارد اکسترنال را با سایر هاردهای دارای درجه‌ی نظامی مقایسه کنیم، می‌توانیم بگوییم که AC632 تا 30 درصد از سایر هاردها باریک‌تر است. میزان ضخامت این هارد تنها 17.3 میلی‌متر بوده که مقدار بسیار مناسبی است. همچنین با قرار دادن AC632 روی ترازو متوجه وزن 245 گرمی آن خواهیم شد.

طراحی باریک و وزن کم در این محصول در مرحله‌ی اول باعث به وجود آمدن حسی خوب هنگام در دست گرفتن و استفاده کردن از آن در کاربر می‌شود و در مرحله‌ی بعدی آن را برای همیشه به همراه داشتن، گزینه‌ی مناسبی می‌کند. به راحتی می‌توان این هارد را در کیف لپ‌تاپ خود قرار داده و همیشه با خود همراه داشت. جنس بدنه‌ی هارد اکسترنال AC632 از فلز بوده و می‌تواند در برابر جذب اثر انگشت مقاومت خوبی از خود نشان دهد.

پیشنهاد می کنیم قبل از خرید هارد دیسک Apacer AC632 نظرات ثبت شده در خصوص مزایا و معایب این هارد دیسک را مطالعه کنید. به همین منظور به لینک پیوست شده در متن مراجعه نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 208
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی