نقد و بررسی پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820dtfe
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

در ابتدا لازم است بدانید که هزینه چاپ با پرینتر های لیزری بسیار مقرون به صرفه تر از پرینتر های جوهر افشان است و برای استفاده در ادارات و شرکت ها با حجم کاری بالا مناسب می باشد. شرکت لکسمارک از شرکت های نام اشنا در زمینه تولید انواع پرینتر های لیزری با کیفیت در بازار است که این بار یکی از پرینتر های خوش ساخت و با دوام خود را به نام پرینتر رومیزی اداری لکسمارک CS820dtfe روانه بازار کرده است. برای اشنایی با قابلیت ها و امکانات متعدد پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS820dtfe همراه باشید و نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان را در خصوص این محصول مطالعه نمایید.

ایده برتر پارسیان:

  • چاپ تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید با کیفیتی عالی!

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS820dtfe قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200 * 1200 dpi و 2400 * 600 dpi است و تصاویر رنگی و متون سیاه و سفید چاپ شده با آن از وضوح و میزان خوانایی قابل توجهی برخوردارند! در این پرینتر تک کاره لیزری رنگی از فناوری های کاربردی شرکت لکسمارک در زمینه کالیبره کردن تصاویر و بهبود کیفیت رنگ ها استفاده شده است. به همین دلیل پرینتر تک کاره لکسمارک CS820dtfe به خصوص در چاپ رنگی کارایی بالایی دارد و تصاویر چاپ شده با آن کاملاً شارپ و شفاف خواهند بود. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CS820dtfe می توان کیفیت چاپ آن را مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

  • سرعت در کنار کیفیت!

از لحاظ سرعت چاپ نیز پرینتر رومیزی اداری لکسمارک CS820dtfe دستگاهی کارآمد به حساب می آید! این پرینتر اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 7 ثانیه از زمان گرم شدن ارائه می دهد و پس از آن قادر به چاپ 60 رو در دقیقه می باشد. در واقع چاپگر لکسمارک CS820dtfe برای چاپ هر برگ به تنها یک ثانیه زمان نیاز دارد که سرعت کاملاً مناسبی به خصوص برای مصارف اداری است.

در حالت کلی حداکثر توان ماهیانه پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS820dtfe برابر با 200 هزار برگ است و همان طور که اشاره شد، می توان بر روی آن برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد حساب باز کرد. اما دقت نمایید که به منظور افزایش طول عمر دستگاه، شرکت لکسمارک توصیه کرده تا از پرینتر لکسمارک CS820dtfe برای 2500 تا 25000 چاپ در ماه استفاده شود. پس اگر خواهان جلوگیری از افت کیفیت عملکرد این پرینتر به مرور زمان هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده با آن کار کنید!

  • مجهز به دو سینی 550 برگی در حالت استاندارد و فینیشر اختصاصی

یکی از مزیت های پرینتر لیزری Lexmark CS820dtfe نسبت به دیگر پرینترهای هم رده با آن، مجهز بودن به دو سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی در حالت استاندارد است که ظرفیت کلی 1200 کاغذ را به ارمغان می آورد. از این جهت نیازی به قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه نخواهید داشت و می توانید چاپ های متوالی خود را با سرعت بالاتری به انجام برسانید. ضمن اینکه پرینتر رومیزی لکسمارک CS820dtfe از دو سینی 550 برگی و یک محفظه بزرگ 2200 برگی نیز پشتیبانی می کند که با تهیه آنها به صورت جداگانه می توانید گنجایش کاغذ پرینتر خود را به 4500 برگ برسانید!

شما عزیزان می توانید پرینتر رومیزی اداری لکسمارک CS820dtfe را با قیمت مناسب از شرکت ایده برتر خریداری کنید، برای اطلاع از جزئیات کلی چاپگر و قیمت آن با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمائید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 310
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی