پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS725dte
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما نیز قصد خرید یک پرینتر رومیزی با کیفیت را دارید ما به شما چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS725dte پیشنهاد می دهیم که با عملکرد روان و سرعت و کیفیت بالا به محبوبیت نزد کاربران خود رسیده است. ما قصد داریم ویژگی های این محصول را از سایت های ایده برتر پارسیان  کالا شرح دهیم.

ایده برتر پارسیان:

  • سرعتی بسیار مطلوب برای مصارف اداری و شرکتی

چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک CS725dte دارای سرعت چاپ 50 برگ در دقیقه در حالت چاپ سیاه و سفید و رنگی به صورت یک رو است که سرعت بسیار مطلوبی برای یک پرینتر لیزری رومیزی به حساب می آید. همچنین سرعت چاپ این پرینتر در هنگام چاپ سیاه و سفید به صورت دو رو به 40 رو در دقیقه می رسد. پس اگر سرعت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، پرینتر تک کاره لکسمارک CS725dte انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این چاپگر اداری در هنگام راه اندازی هم کارایی قابل قبولی دارد و اولین پرینت سیاه و سفید را در عرض 5 ثانیه و اولین پرینت رنگی را در عرض 5.5 ثانیه از زمان گرم شدن ارائه می دهد. پس نیازی به منتظر ماندن به مدت طولانی برای آماده به کار شدن پرینتر لیزری لکسمارک CS725dte در هنگام روشن کردن آن نخواهید داشت.

  • حداکثر توان ماهیانه 150 هزار پرینت

شما می توانید بر روی پرینتر رومیزی لکسمارک CS725dte برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد به طور کامل حساب باز کنید! این پرینتر لیزری توانایی انجام 150 هزار پرینت در ماه را دارد و کاملاً برای این منظور مناسب است. البته توجه داشته باشید که اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای 2000 تا 20000 پرینت در ماه استفاده کنید.

  • کیفیتی عالی در چاپ رنگی را تجربه کنید

با استفاده از پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CS725dte از چاپ تصاویر و متون با رنگ هایی شفاف، طبیعی و شاداب بهره مند شوید. در این دستگاه پرینتر لیزری از یکی از فناوری های کاربردی لکسمارک موسوم به Unison Toner استفاده شده که باعث بهبود کیفیت و وضوح تصاویر رنگی می شود. این فناوری همچنین بر روی مصرف بهینه از تونر کارتریج نیز تأثیر زیادی دارد. باید به این نکته هم اشاره کنیم که این دستگاه پرینتر لیزری اداری توانایی پرینت با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi را دارد و متون و تصاویر چاپ شده با آن از میزان خوانایی و کیفیت قابل توجهی برخوردارند. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر رومیزی لکسمارک CS725dte می توان کیفیت چاپ آن را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • دارای دو سینی 550 برگی در حالت استاندارد

پرینتر لیزری Lexmark CS725dte در حالت استاندارد دارای دو سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی است و گنجایش کلی کاغذ آن برابر با 1200 برگ می باشد. این میزان ظرفیت برای مصارف اداری کاملاً مناسب بوده و شما را از قرار دادن چند باره کاغذ در دستگاه در طول روز بی نیاز می کند. ضمن اینکه پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS725dte از دو سینی 550 برگی دیگر نیز پشتیبانی می کند که با تهیه آنها به صورت جداگانه، می توانید ظرفیت کاغذ دستگاه خود را به 2300 برگ ارتقا دهید.

لازم به ذکر است که پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS725dte توانایی چاپ بر روی انواع کاغذ ورودی شامل کاغذهای معمولی در ابعاد A4، A5 و A6، پاکت نامه، لیبل وینیل، کاغذ مخصوص چاپ بنر و پوستر (با عرض حداکثر A4)، لیبل کاغذی و مقوای نازک را داراست.

اگر در رابطه با ویژگی های پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CS725dte به راهنمایی بیشتری نیاز دارید با شماره مندرج در سایت اینترنتی ایده برتر پارسیان تماس بگیرید و از راهنمایی کارشناسان سایت بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی