راهنمای پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720de
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لکسمارک CS720de برای انجام چاپ های متوالی در تعداد معمولی طراحی شده است و با کیفیت عالی در چاپ های سیاه و سفید و رنگی موجب بالا رفتن سطح کیفی کارکنان یک مجموعه می شود. برای آشنایی با ویژگی ها و مشخصات فنی این چاپگر با سایت ایده برتر پارسیان همراه شوید.

  • پشتیبانی از کاغذهای مختلف به عنوان کاغذ ورودی

پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CS720de در حالت استاندارد گنجایش 650 کاغذ (شامل یک سینی 550 برگی و یک سینی چند منظوره 100 برگی) را دارد و امکان استفاده از کاغذهای معمولی در ابعاد A4، A5 و A6، پاکت نامه، لیبل وینیل، کاغذ مخصوص چاپ بنر و پوستر (در ابعاد حداکثر A4)، لیبل کاغذی و مقوای نازک در آن به عنوان کاغذ ورودی وجود دارد. ضمن اینکه پرینتر لیزری اداری لکسمارک CS720de از سه سینی 550 برگی دیگر نیز به صورت اختیاری پشتیبانی می کند که با تهیه آنها به صورت جداگانه می توانید گنجایش کلی کاغذ دستگاه خود را به 2300 برگ ارتقا دهید.

  • مجهز به صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی

کار با پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720de از طریق صفحه نمایش 4.3 اینچی لمسی و تمام رنگی آن بسیار آسان خواهد بود! با استفاده از این نمایشگر حتی افراد تازه کار نیز می توانند به راحتی با پرینتر کار کرده و تنظیمات مورد نظر خود را بر روی آن اعمال کنند.

از لحاظ مشخصات سخت افزاری نیز پرینتر لکسمارک مدل CS720de یک دستگاه با کیفیت به حساب می آید. پردازنده مرکزی به کار رفته در این پرینتر تک کاره لیزری رنگی از نوع چهار هسته ای با فرکانس 1.2 گیگاهرتز و حافظه آن دارای ظرفیت 1024 مگابایت (قابل ارتقا به 3072 مگابایت) می باشد. این مجموعه سخت افزاری باعث ارائه عملکرد سریع و روان دستگاه پرینتر لیزری می شود و از هنگ کردن و کند شدن آن جلوگیری می کند.

  • امکان چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه

بر روی بدنه پرینتر Lexmark CS720de یک پورت USB 2.0 Type-B تعبیه شده که برای اتصال پرینتر به کامپیوتر مورد استفاده قرار می گیرد. این چاپگر دارای دو پورت USB 2.0 Type-A (یکی در جلو و دیگری در پشت بدنه) و درگاه کارت حافظه نیز هست که از طریق آنها می توانید فلش مموری و کارت حافظه خود را به دستگاه متصل کرده و فایل های ذخیره شده بر روی آنها را به صورت مستقیم چاپ کنید.

از دیگر پورت های ارتباطی پرینتر تحت شبکه لکسمارک CS720de باید به پورت اترنت آن اشاره کنیم که امکان استفاده از پرینتر تحت شبکه در قالب شبکه های کابلی را ایجاد می کند. این قابلیت به خصوص برای کسب و کارهایی که به صورت گروهی و تیمی انجام می شود، کارایی بالایی دارد.

در مجموع می توان پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark CS720de را با توجه به ویژگی هایی مانند سرعت ایده آل، کیفیت عالی در چاپ سیاه و سفید و رنگی، سازگاری با تونر کارتریج های مرغوب، پشتیبانی از سینی های اختیاری و قابلیت چاپ مستقیم از روی فلش مموری و کارت حافظه یک انتخاب ایده آل برای استفاده در ادارات، شرکت ها و کسب و کارهایی با حجم کاری متوسط دانست. ادامه مطلب:

شما به کمک یک مرجع کامل و جامع خیلی سریع تر به دستگاه چاپگر مورد نzر خود می رسید. این مرجع باید همه ی ویژگی های محصول را به خوبی بررسی کرده باشد. سایت ایده برتر پارسیان از سایت های نام اشنا و معتبر در این زمینه است که می توانید با مراجعه به ان با انواع پرینتر های لیزری همراه با اطلاعات تکمیلی اشنا شده و براساس بودجه خود دستگاه مناسب را خریداری نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 319
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی