پاوربانک وریتی Verity V-PU95 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

همیشه به خاطر داشته باشید که سفر کردن به یک امادگی کامل نیاز دارد برای مثال شرایطی را تصور کنید که قصد دارید مدتی را به گشت و گذار در مناطق بکر بگذرانید اما قطعا شارژر باتری گوشی موبایل تان تمام می شود و شما به دردسر خواهید افتاد. برای این که به چنین شرایطی دچار نشوید ما به شما پاوربانک وریتی Verity V-PU95 پیشنهاد می دهیم. اگر شما قصد خرید پاوربانک را دارید پس امروز با ما همراه باشید تا ویژگی های محصول را از نگاه سایت های ایده برتر پارسیان، تکنوسان و دیجی کالا بررسی کنیم.

دیجی کالا:

  • ابعاد
    15.5*74.4*147.6 میلی‌متر
  • کلاس وزنی
    معمولی|200 تا 400 گرم
  • وزن
    234 گرم
  • محدوده ظرفیت
    5 تا 10 هزار میلی‌آمپر‌ساعت
  • ظرفیت اسمی
    10000 میلی‌آمپر ساعت
  • ولتاژ ورودی
    5.0 ولت
  • ولتاژ خروجی
    5.0 ولت

تکنوسان:

ابعاد این پاوربانک ۱۴۷٫۶*۷۴٫۴*۱۵٫۵ میلی متر با وزن ۲۳۴ گرم بوده که می توان آن را جزء دسته پاوربانک های سبک نام برد، حمل آن آسان بوده و می توانید آن را به راحتی در کیف و جیب لباستان جای داده و با خود به سفر برید.

پاوربانک V-PU95W با ظرفیت اسمی ۱۰۰۰۰ میلی آمپر ساعت برای شارژ انواع گوشی های تلفن همراه مناسب بوده و در واقع می توان گفت این پاور بانک با این ظرفیت می تواند گوشی شما را حدود ۳ مرتبه شارژ کند.

همیشه یادتون باشه برای یک سفر آمادگی صد در صدی لازم است، یک پاوربانک با انواع مختلف پورت خروجی برای شارژ همزمان چند دستگاه به این آمادگی کمک می کند، این پاور بانک دارای دو کابل و پورت خروجی لایتنینگ ۲ آمپر ، میکرو یو اس بی ۲ آمپی و یک پورت خروجی یو اس بی ۲ آمپر بوده که این امکان را برایتان فراهم می کند تا بتوانید به طور همزمان ۳ دستگاه را با این پاوربانک شارژ کنید. این دو کابل در کنار بدنه و در قسمت طولی پاوربانک قرار داده شده.

پاوربانک وریتی مدل V-PU95W نمایشگر میزان شارژ باقیمانده با چهار چراغ LED دارد که هر کدام از این چراغ ها ۲۵ درصد از شارژ پاوربانک را نشان می دهد، در نتیجه با روشن بودن هر تعداد از این چراغ ها شما می توانید از میزان شارژ باوربانک خود مطلع شوید. تا در مواقع لزوم پاوربانک تان را شارژ کنید.

ایده برتر پارسیان:

  • زیبا، خوش ساخت، سبک!

شرکت وریتی در ساخت پاور بانک مدل V-PU95 از پلاستیک مرغوب استفاده کرده و به همین دلیل این محصول از کیفیت ساخت بسیار مطلوب و مقاومت بالایی در برابر آسیب های احتمالی برخوردار است. بر روی سطح بدنه این شارژر همراه خطوط باریکی قرار دارد که هم باعث از یکنواختی درآمدن ظاهر آن شده اند و هم از لیز خوردن از روی سطوح جلوگیری می کنند. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک وریتی V-PU95 می توان کیفیت ساخت آن را کاملاً مناسب و ایده آل ارزیابی کرد.

پاوربانک وریتی Verity V-PU95 با ظرفیت 10000 میلی آمپر از قابلیت حمل و جابجایی آسانی نیز برخوردار است و این امکان را به شما می دهد تا در تمام طول روز آن را با خود به همراه داشته باشید. این پاور بانک گوشی موبایل با ضخامت 15.5 میلی متری و وزن 234 گرمی عرضه شده و از جمله پاوربانک های خوش دست موجود در بازار به حساب می آید.

  • دارای ظرفیت مناسب برای مصارف روزمره

با استفاده از پاوربانک گوشی وریتی V-PU95 خیالتان بابت شارژ داشتن گوشی در تمام طول روز راحت خواهد بود! این پاور بانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت است و قابلیت شارژدهی برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند را دارد. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژدهی متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر شود.

  • امکان شارژدهی به صورت هم زمان از طریق هر دو کابل لایتنینگ و میکرو USB

همان طور که اشاره شد، پاوربانک وریتی Verity V-PU95 با ظرفیت 10000 میلی آمپر به دو کابل MicroUSB و لایتنینگ متصل به بدنه مجهز است و شما می توانید از هر دوی این کابل ها به صورت هم زمان برای شارژ کردن دستگاه های مورد نظرتان استفاده کنید. همچنین این شارژر همراه دارای یک پورت خروجی USB نیز هست. پس با استفاده از شارژر همراه وریتی V-PU95 قادر به شارژ کردن هم زمان سه دستگاه خواهید بود که ویژگی بسیار کاربردی به حساب می آید. چرا که دیگر نیازی به شارژ کردن نوبتی دستگاه های خود نخواهید داشت و می توانید کارهایتان را با سرعت بالاتری به پیش ببرید. لازم به ذکر است که شدت جریان هریک از کابل ها و پورت خروجی پاور بانک 10000 میلی آمپر وریتی V-PU95 برابر با 2 آمپر می باشد که باعث شارژ شدن گوشی و دیگر دستگاه های شما با سرعتی ایده آل می شود.

برای خواندن ادامه مطلب کلیک کنید.

چنانچه در مورد این موضوع سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان تکنوسان از آن ها راهنمایی بخواهید.





:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی