قیمت و خرید پاوربانک انرجایزر Energizer UE10018
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاوربانک انرجایزر Energizer UE10018 با ظرفیت 10000 میلی آمپر برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کفایت می کند. قابل ذکر است که این شارژر همراه به صفحه نمایش ال سی دی و چراغ قوه مجهز می باشد. در این فرصت قصد داریم به نقد و بررسی و نظرات سایت های مطرح دیجی کالا و ایده برتر پارسیان که در مورد این محصول نوشته اند به طور خلاصه بررسی کنیم.رسر

ایده برتر پارسیان:

برند انرجایزر یکی از برندهای معتبر در زمینه تولید لوازم جانبی موبایل است که توانسته با عرضه محصولاتی خوش ساخت و با کیفیت، رضایت کاربران خود را جلب کند. پاور بانک UE10018 نیز یکی از محصولات پرطرفدار این شرکت است که از عهده شارژدهی به انواع گوشی های موبایل و دیگر دستگاه های دیجیتال برمی آید. این پاور بانک دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر است و امکان شارژدهی به دو دستگاه هم زمان را برای شما به ارمغان می آورد. مجهز بودن به صفحه نمایش LCD، چراغ قوه و سرعت مطلوب در شارژدهی بخشی از ویژگی های پاوربانک انرجایزر Energizer UE10018 با ظرفیت 10000 میلی آمپر هستند که در ادامه به بررسی آنها خواهیم پرداخت.

  • یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت!

باتری های به کار رفته در پاور بانک چراغ قوه دار انرجایزر UE10018 از نوع لیتیوم پلیمری است که در مجموع ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت را برای شما به ارمغان می آورند. این میزان ظرفیت به طور میانگین برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند کافی به نظر می رسد. البته این تعداد دفعات شارژ ذکر شده به صورت تقریبی است و متناسب با ظرفیت باتری گوشی شما ممکن است کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی، پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10018 برای شارژ تبلت، دوربین دیجیتال، هدفون و اسپیکر بلوتوثی، موزیک پلیر و دستگاه هایی از این دست هم کاربرد دارد.

ادامه مطلب:

 دیجی کالا:

شارژر همراه «انرجایزر» مدل «UE10018» دارای باتری لیتیوم‌پلیمری به ظرفیت 10000 میلی‌آمپرساعت است. این شارژر 230 گرم وزن دارد که نسبت به پاوربانک‌های 10000میلی‌آمپرساعتی سبک است و حمل آن برای شما راحت و بدون مشکل خواهد بود. در این پاوربانک دو درگاه خروجی USB وجود دارد که می‌توان دو دستگاه را به وسیله‌ی آن‌ها شارژ کرد. شدت‌جریان خروجی این محصول انرجایزر، حداکثر 2.1 آمپر است که با این مقدار علاوه‌براینکه تبلت‌ها هم شارژ می‌شوند، می‌توان گوشی موبایل را هم شارژ کرد. این پاوربانک دارای چراغ است و در زمان‌های اضطراری و نیاز به روشنایی می‌تواند به شما کمک کند. گفتنی است، میزان شارژ باقی‌مانده را می‌توان توسط نمایشگر LCD تعبیه‌شده روی بدنه مشاهده کرد.

در ساخت پاوربانک UE10018 از مدارهایی استفاده شده است که از آن در برابر اتصال کوتاه و شارژ بیش‌ازحد محافظت می‌کنند؛ بنابراین با خیال راحت از پاوربانکتان استفاده کنید. شارژر همراه UE10018 انرجایزر مستطیل‌شکل است و 14.5 سانتی‌متر طول، 7.2 سانتی‌متر عرض و ضخامتی در حدود 1.7 سانتی‌متر دارد.

در پایان قابل ذکر است که کاربران پاوربانک انرجایزر Energizer UE10018  دیدگاه های خود را در قسمت نظرات سایت دیجی کالا به اشتراک می گذارند، به نظر می رسد این کامنت های می توان بهترین راهنما برای انتخاب و خرید این محصول باشد، به همین منظور به شما پیشنهاد می کنیم که به صفحه این محصول در سایت دیجی کالا سر بزنید.





:: بازدید از این مطلب : 290
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 21 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی