مقدمه ای در رابطه با خرید پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dthe
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725dthe علاوه بر این که قابلیت چند دستگاه را به صورت یکجا دارد، فضای کمی از محل کار شما را اشغال می کند. قابل ذکر است که این پرینتر برای استفاده در ادارات، سازمان ها و شرکت ها با حجم کاری متوسط و زیاد کاربرد دارد. در صورتی که اطلاعات کافی در مورد پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX725dthe ندارید مزایا و معایب این دستگاه از دیدگاه سایت های ایده برتر پارسیان در این وبلاگ ذکر می شود برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • کیفیت و سرعت پرینت و کپی بسیار مطلوب

اگر قصد خرید پرینتر لیزری دارید و کیفیت چاپ برایتان اهمیت زیادی دارد، چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک CX725dthe برای شما ساخته شده است! این پرینتر اداری قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi می باشد و حتی جزئیات موجود در فایل های شما را نیز با بالاترین میزان وضوح و خوانایی به روی کاغذ منتقل می کند. پرینتر چند کاره لکسمارک CX725dthe توانایی بالایی در چاپ رنگی دارد و رنگ هایی شفاف و طبیعی را برای شما به ارمغان می آورد.

از لحاظ سرعت پرینت و کپی نیز پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX725dthe انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. این چاپگر برای ارائه اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی به حدود 5 ثانیه زمان نیاز دارد و پس از آن سرعت پرینت و کپی آن به 50 برگ در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای مصارف اداری و شرکتی کاملاً مناسب بوده و باعث شده تا بتوان بر روی پرینتر لکسمارک مدل CX725dthe برای انجام چاپ های متوالی در تعداد متوسط حساب باز کرد.

  • توانایی انجام حداکثر 150 هزار چاپ در ماه

همان طور که اشاره شد، پرینتر چهار کاره لکسمارک CX725dthe برای استفاده در حجم کاری متوسط و زیاد طراحی شده و می توان از آن برای انجام حداکثر 150 هزار چاپ در طول ماه استفاده کرد. البته اگر خواهان افزایش طول عمر دستگاه خود و جلوگیری از افت عملکرد آن به مرور زمان هستید، بهتر است تا مطابق با توصیه شرکت سازنده از آن برای 2000 تا 20000 چاپ در ماه بهره ببرید.

  • کارآمد در زمینه تهیه اسکن از اسناد

با استفاده از پرینتر لکسمارک مدل Lexmark CX725dthe می توانید از اسناد مورد نظر خود اسکن رنگی یا سیاه و سفید تهیه کنید. این پرینتر به یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 50 برگ مجهز است. اسکنر به کار رفته در این پرینتر دارای رزولوشن اسکن حداکثر 600*600 dpi و سرعت اسکن 60 برگ در دقیقه به صورت یک رو و 28 سمت(side)  در دقیقه به صورت دو رو می باشد. همچنین این اسکنر امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های مختلف شامل XPS، TIFF، PDF و JPEG و ارسال آنها به اکانت ایمیل، سرور FTP، حافظه های USB و فولدر موجود در شبکه را در اختیار شما می گذارد. این مشخصات که بر روی قیمت پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX725dthe نیز مؤثر بوده اند، باعث شده تا بتوان این پرینتر را یک دستگاه کارآمد در زمینه تهیه اسکن از اسناد دانست.

اگر قصد خرید و مشاهده سایر پرینتر لکسمارک  را دارید می توانید. به سایت ایده برتر مراجعه نمایید، در سایت ایده برتر ضمن کسب اطلاعات بیشتر از خریدی مطمئن و اسان بهره مند شوید.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 16 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی