خرید شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 30
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای خرید این محصول می توانید به سایت ایده برتر و دیجی کالا مراجعه کنید. هر دو سایت این کالا را موجود دارند و قیمت آن در سایت درج شده است. سایت دیجی کالا توضیح مختصری در مورد این کالا داده است اما سایت ایده برتر به نقد و بررسی شارژر فندکی تسکو TCG 30 پرداخته.

توضیحات سایت ایده برتر بسیار کامل بوده و به خوبی کاربر را برای خریدن این شارژر فندکی راهنمایی می کند.

 

سایت دیجی کالا

 

شارژر فندکی « تسکو » با درگاه‌های فندکی خودروهای مختلف سازگاری دارد. روی سطح این شارژر دو درگاه خروجی USB طراحی شده که برای شارژ کردن باتری دو دستگاه مختلف مانند گوشی‌ موبایل، دوربین دیجیتال، تبلت و دیگر لوازم از این قبیل به طور همزمان مناسب خواهد بود. شدت جریان خروجی در یکی از درگاه‌های این محصول 1.0 آمپر و جریان خروجی درگاه دوم این شارژر 2.1 آمپر است. ولتاژ ورودی در این محصول 12 تا 24 ولت بوده و ولتاژ خروجی در آن 5 ولت است. این شارژر 23.5 گرم وزن دارد و ابعاد آن 25 × 25 × 55 میلی‌متر هستند. برای استفاده از این شارژر کافی است آن را به طور مستقیم به درگاه فندک داخل خودرو متصل کنید. روی این شارژر یک LED برای نمایش وضعیت آن تعبیه شده است. همراه با این شارژر یک کابل microUSB ارائه می‎شود که روکش آن بافته شده است و در مقابل گره خوردن و در هم پیچیدن مقاوم است.

 

ادامه مطلب

 

 

 

سایت ایده برتر

 

شارژر فندکی برای کسانی که مدت زمان زیادی از طول روز خود را در ماشین و در حین رانندگی می گذرانند، یک وسیله پرکاربرد و ضروری به حساب می آید. خرید شارژر فندکی با کیفیت و خوب می تواند خیال شما را بابت تمام نشدن شارژ گوشی یا دیگر دستگاه های دیجیتال همراه داخل خودرو راحت کند. از جمله شارژرهای فندکی با کیفیت و مرغوب موجود در بازار، می توان از شارژر فندکی تسکو TSCO TCG 30 نام برد که با کیفیت ساخت عالی و سرعت شارژدهی مطلوب توانسته به فروش بالایی در بازار دست یابد.

  • مناسب برای شارژ انواع دستگاه های دیجیتال

شارژر فندکی ماشین تسکو TCG 30 با قرار گرفتن در درگاه فندک ماشین، برق تولید شده توسط باتری خودرو با ولتاژ 12 تا 24 ولت را به برق مناسب برای شارژ دستگاه های دیجیتال با ولتاژ 5 ولت تبدیل می کند. از این شارژر فندکی برای شارژ گوشی موبایل، تبلت، موزیک پلیر، پاوربانک، وسایل بلوتوثی مانند هدست و اسپیکر، دوربین دیجیتال و دستگاه های دارای پورت USB  داخل خودرو می توان بهره برد.

  • قابلیت شارژ دو دستگاه به صورت هم زمان

با توجه به اینکه شارژر فندکی خودرو تسکو TCG 30 به دو پورت خروجی USB مجهز است، می توانید از آن برای شارژ کردن دو دستگاه مختلف به صورت هم زمان استفاده کنید. شدت جریان خروجی این پورت ها حداکثر برابر با 3.1 آمپر است و به همین دلیل سرعت شارژدهی مناسبی را به شما ارائه می دهند. شارژر فندکی دو پورت تسکو TCG 30 از قابلیت شارژ هوشمند نیز برخوردار است و شدت جریان خروجی را متناسب با نیاز دستگاه های متصل به آن به صورت اتوماتیک تنظیم می کند. از این جهت می توانید با استفاده از این شارژر فندکی از بالاترین کیفیت در شارژدهی بهره مند شوید.

  • محافظت از دستگاه های متصل به شارژر در برابر اختلالات احتمالی

از دیگر ویژگی های شارژر فندکی تسکو TCG 30 باید به مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند نوسان ولتاژ و شدت جریان ورودی، اضافه بار و افزایش دما اشاره کرد. به این ترتیب امنیت دستگاه های متصل به این شارژر فندکی به طور کامل تضمین شده می باشد و در صورت رخ دادن اختلالات فوق، آسیبی به آنها وارد نخواهد شد.

 

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 339
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی