پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

امروزه پاور بانک به یکی از مهم ترین اکسسوری های تلفن همراه تبدیل شده است. اما در نظر داشته باشید که اگر پاوربانکی که خریداری می کنید کیفیت مطلوبی نداشته باشد در برق رسانی به گجت های هوشمند مشکل ایجاد می کند و ممکن است باتری شما دچار آسیب شود. شرکت ریمکس یکی از برند های بزرگ در زمینه تولید پاور بانک می باشد، از پاور بانک های باکیفیت این برند می توان به پاور بانک Remax RPP-37 اشاره کرد. این پاور بانک با ظرفیت 10000 میلی آمپر یک گزینه ایده ال برای مصارف روزمره است. اگر دیدگاه جامعی در خصوص پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر ندارید، این بلاگ می تواند به شما کمک کند پس برای اطلاعات بیشتر با نقد و بررسی دیجی کالا، ایده برتر پارسیان و مسترکالا با ما باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت

ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی پاوربانک گوشی ریمکس RPP-37 برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند. این میزان تعداد دفعات شارژ برای مصارف روزمره و کاربری های عادی کاملاً مناسب به نظر می رسد و به طور کامل خیال شما را بابت شارژ داشتن گوشی در تمام طول روز راحت می کند. البته توجه داشته باشید که این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است کمتر یا بیشتر شود. علاوه بر گوشی موبایل، شارژر همراه ریمکس RPP-37 در زمینه شارژ تبلت، موزیک پلیر، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال و... نیز کارایی دارد.

  • سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید!

همان طور که اشاره شد، پاور بانک ریمکس 10000 فست شارژ به دو پورت خروجی از نوع USB مجهز است که شدت جریان آنها حداکثر برابر با 2.4 آمپر خواهد بود. بنابراین می توان از سرعت شارژدهی بسیار مطلوب این پاوربانک به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان داشت. بر روی بدنه پاور بانک گوشی موبایل ریمکس RPP-37 یک پورت USB Type-C نیز تعبیه شده که هم برای شارژدهی به سایر دستگاه ها و هم برای شارژ کردن باتری پاوربانک قابل استفاده است. این پورت از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و در هر دو حالت شارژدهی و شارژگیری، شدت جریان 3 آمپر را به ارمغان می آورد. پس با استفاده از این پورتِ پاوربانک فست شارژ ریمکس RPP-37، می توانید بالاترین سرعت در شارژ را تجربه کنید! البته توجه داشته باشید که گوشی یا تبلت شما نیز باید از فناوری شارژ سریع پشتیبانی کند؛ در غیر این صورت به شکل عادی شارژ می شود. با توجه به این مشخصات، شما می توانید سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان با پاور بانک ریمکس مدل Remax RPP-37 شارژ کنید.

  • مجهز به نمایشگر شارژ به درصد

یکی از ویژگی های کاربردی پاوربانک ریمکس Remax RPP-37 با ظرفیت 10000 میلی آمپر مجهز بودن آن به صفحه نمایش است. این نمایشگر به شکل دایره ای طراحی و در قسمت بالایی بدنه پاوربانک ریمکس 10000 میلی آمپر طراحی شده و شما را از درصد شارژ دقیق آن در هر لحظه مطلع می کند. بنابراین می توانید برای استفاده از پاوربانک در طول روز برنامه ریزی دقیق داشته باشید و با مشکل تمام شدن ناگهانی شارژ آن مواجه نشوید!

مسترکالا:

با پیشرفت تکنولوژی و همچنین فناوری های مربوط به فرایند شارژ دستگاه ها و گوشی های موبایل دیگر موضوع سرعت بیش از پیش حائز اهمیت واقع شده و فناوری فست شارژ علاوه بر زمان شارژ سریع تر ، انرژی کمتری را نیز مصرف می کند که این موضوع خود باعث طول عمر دستگاه ها می شود.

پاوربانک RPP-37 محصولی از کمپانی Remax بوده که به شما این امکان را می دهد تا بتوانید به راحتی سه گوشی را به طور همزمان شارژ کنید و این موضوع را مدیون سه پورت خروجی این محصول می باشیم.دو تا از پورت های خروجی از نوع USB بوده که یکی از آن ها مجهز به فناوری Qualcomm 3.0 بوده و پورت خروجی دیگر تایپ سی بوده که هم امکان شارژ کردن گوشی موبایل شما و هم خود پاوربانک را با هم داراست به عبارتی هم کاربرد خروجی و هم ورودی دارد.این پاوربانک Remax RPP-37 دارای فناوری فست شارژ QC 3.0 بوده و اگر گوشی شما هم دارای این فناوری باشد این امکان را به شما می دهد تا گوشی خود را با فناوری شارژ سریع و شدت جریان 3 آمپر کنید . 

شما با استفاده از این محصول قادر خواهید بود سه گوشی را به شدت جریان های 2.4 و 3 آمپر شارژ کنید که شارژ سریع محسوب می شود.این پاوربانک مجهز به باتری لیتیوم پلیمری درجه +A با ظرفیت 10000 میلی آمپر بوده و قادر است در مکان هایی که دسترسی به برق مستقیم ندارید همراه شما باشد.جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و متریال PC ( پلی کربنات) بوده که مقاومت بالایی در برابرضربه و حرارت دارد.در ضمن سطح پاوربانک صاف نبوده و با توجه به نوع جنس آن اصطکاک بسیار خوبی با دست داشته و در سبب تعرق دست ، باعث لغزش آن از دست کاربر نمی شود. 

دیجی کالا:

پاوربانک RPP-37 محصولی از کمپانی Remax است که به شما این امکان را می دهد که بتوانید به راحتی سه گوشی را به طور همزمان شارژ کنید. این موضوع را مدیون سه پورت خروجی این محصول هستیم؛ دو پورت خروجی USB که یکی از آن ها مجهز به فناوری Qualcomm 3.0 است و پورت خروجی دیگر که Type-C است و هم امکان شارژ کردن گوشی موبایل و هم خود پاوربانک را با هم داراست و به عبارتی هم کاربرد خروجی دارد هم ورودی. پاوربانک Remax RPP-37 دارای فناوری فست شارژ QC 3.0 نیز هست و اگر گوشی شما هم دارای این فناوری باشد این امکان را به شما می دهد تا گوشی خود را با فناوری شارژ سریع و شدت جریان 3 آمپر کنید. با استفاده از این محصول قادر خواهید بود سه گوشی را با شدت جریان های 2.4 و 3 آمپر شارژ کنید که شارژ سریع محسوب می شود. این پاوربانک مجهز به باتری لیتیوم پلیمری درجه +A با ظرفیت 10000 میلی آمپر است و می تواند در مکان هایی که دسترسی به برق مستقیم ندارید همراه شما باشد. جنس بدنه این محصول از پلاستیک + ABS و متریال PC ( پلی کربنات) است که مقاومت بالایی در برابر ضربه و حرارت دارد. در پنل رویی این پاوربانک شاهد چراغ LED نمایشگر درصد میزان شارژ هستیم که باعث می شود بتوانیم شارژ پاوربانک را به خوبی مدیریت کنیم.

شما نیز می توانید پاوربانک RPP-37 را با قیمت مناسب از سایت فروشگاهی مسترکالا خریداری کنید، برای اطلاع از جزئیات و قیمت آن با بخش پشتیبانی فروشگاه تماس حاصل فرمائید.





:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 16 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی