جامع ترین راهنمای خرید پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک ، یک شارژر قابل حمل می باشد که انرژی الکتریکی را در خود ذخیره میکند و در شرایطی که شما دسترسی به برق ندارید برای شارژ گوشی های تلفن همراه ، تبلت ها ، لپ تاپ ها و دوربیهای، موزیک پلیرها مورد استفاده قرار می گیرد، پاور بانک انرجایزر UE10036 از پاوربانک های با کیفیت موجود در بازار است که امکان شارژ همزمان دو دستگاه را فراهم می کند، باهم نگاهی به کارایی و مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا می اندازیم.

دیجی کالا:

اگر باتری گوشیتان زود تمام می‌شود و برای نیازتان کافی نیست، شما نیاز به تهیه پاوربانک دارید. یکی از برندهایی که در زمینه تولید شارژر‌همراه فعالیت دارد، برند انرجایزر است.شارژر همراه مدل UE10036 ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعت یکی از گزینه‌ایتان است. این مدل در رنگ مشکی و سفید به بازار عرضه شده است. این پاوربانک به صورتی طراحی شده تا به آسانی در دست و کیفتان قرار گیرد. این مدل برای نمایش وضعیت به نمایشگر LED مجهز شده است. باتری استفاده شده برای این پاوربانک، لیتیوم‌پلیمری است. این باتری در برابر آتش‌سوزی مقاوم است. استفاده از این شارژر همراه آسیبی به باتری گوشی‌تان وارد نمی‌کند و با خیال راحت می‌توانید از این مدل استفاده کنید. شدت جریان خروجی این مدل 2.4 آمپر است. شارژر همراه انرجایزر مدل UE10036 توانسته استانداردهای CE و FCC را کسب کند. اگر قصد تهیه پاوربانک با کیفیت دارید، این مدل انتخاب مناسبی برایتان است.

ایده برتر پارسیان:

  • یک پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعتی با کیفیت!

از پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 با ظرفیت 10000 میلی آمپر می توان برای شارژ انواع گوشی اندرویدی و iOS، تبلت، وسایل بلوتوثی مانند هدفون و اسپیکر، دوربین دیجیتال، موزیک پلیر و... استفاده کرد. ظرفیت 10000 میلی آمپر ساعتی این شارژر همراه برای 2 تا 3 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند به طور میانگین کفایت می کند که برای مصارف روزمره کاملاً مناسب به نظر می رسد. البته این تعداد دفعات شارژ ذکر شده رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد و ممکن است از این تعداد کمتر یا بیشتر شود. در مجموع با توجه به قیمت پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE10036 می توان کارایی آن در شارژ دستگاه های مختلف را کاملاً ایده آل ارزیابی کرد.

  • شارژ گوشی با سرعتی عالی

بر روی بدنه پاور بانک Energizer UE10036 دو پورت خروجی USB تعبیه شده که از طریق آنها می توانید دو دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. این پورت ها دارای شدت جریان حداکثر 2.4 آمپر هستند که باعث می شود تا به خصوص گوشی با سرعتی عالی شارژ شود. توجه داشته باشید که شارژر همراه انرجایزر UE10036 از فناوری فست شارژ پشتیبانی نمی کند، اما در مقایسه با پاوربانک های معمولی 1.0 آمپری سرعتی به مراتب بالاتر را برای شما به ارمغان می آورد.

  • مجهز به صفحه نمایش LCD

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 با ظرفیت 10000 میلی آمپر را مجهز بودن آن به صفحه نمایش LCD دانست. بر روی این صفحه نمایش اطلاعاتی مانند میزان شارژ باقی مانده باتری پاور بانک به درصد، شدت جریان ورودی و شدت جریان خروجی نمایش داده می شود و شما را به طور کامل از وضعیت عملکرد پاوربانک مطلع می کند. از این جهت می توانید با توجه به اطلاعات نمایش داده شده بر روی نمایشگر پاور بانک انرجایزر 10000، برای استفاده از آن در ادامه روز برنامه ریزی کنید.

  • شارژ باتری پاوربانک از طریق پورت MicroUSB

سرعت شارژ شدن پاوربانک گوشی موبایل انرجایزر UE10036 نیز کاملاً قابل قبول است و نیازی به منتظر ماندن طولانی مدت برای تکمیل شدن شارژ آن وجود ندارد. پورت ورودی این پاور بانک از نوع MicroUSB است و از شدت جریانی معادل با 2.1 آمپر بهره می برد.

مورد قابل ذکر دیگر در رابطه با پاور بانک انرجایزر مدل Energizer UE10036 به کار رفتن مدارهای محافظ در آن است. این مدارها باعث می شوند تا پاوربانک در برابر اختلالاتی مانند نوسان شدت جریان و ولتاژ، شارژ بیش از حد و اتصال کوتاه کاملاً مقاوم باشد و از دستگاه های متصل به آن محافظت کند.

ادامه مطلب:

در پایان قابل ذکر است که شرکت ایده برتر پارسیان یک منبع اطلاعاتی جامع و معتبر در خصوص پاوربانک انرجایزر Energizer UE10036 می باشد. این وب سایت علاوه بر ارائه محتوای صادقانه، قیمت‌گذاری منصفانه محصول را در اسرع وقت درب منزل به شما تحویل خواهد داد.





:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 16 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی