آشنایی با ویژگی ها و شناخت دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا پروژکتور اداری اپتما OPTOMA EH341 از ویدئو پروژکتور های قابل حمل شرکت اپتما محسوب می شود که شما به راحتی می توانید آن را حمل کنید. علاوه بر این دیتا ویدئو پروژکتور قابلیت نمایش تصویر به صورت کاملا شفاف و درخشان با ارائه رنگ های شگفت انگیز را دارد. با ما همراه باشید تا در ادامه نگاه دقیق تری به ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341 داشته باشیم و مزایا و معایب ان را از دیدگاه ایده برتر پارسیان باهم بررسی کنیم.

ایده برتر پارسیان:

  • پرزنتیشن های بزرگ و با کیفیت

دیتا پروژکتور OPTOMA EH341 برای نمایش به یک پنل DLP مجهز است و بالاترین سرعت پاسخدهی و نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور دستگاه را به شما ارائه می دهد. لازم به ذکر است که نسبت کنتراست این ویدئو پروژکتور برابر با 20000:1 می باشد. بنابراین نواحی مشکی موجود در تصویر با وضوح و کیفیت مطلوبی به نمایش در می آید. نمایش دادن رنگ مشکی با عمق زیاد، باعث طبیعی تر شدن سایر رنگ ها می شود و بدین ترتیب تصاویر با کیفیت بهتری به نمایش در می آیند.

  • نمایش جزئیات با کیفیتی عالی

مورد دیگری که باید به آن اشاره کنیم، میزان رزولوشن ویدئو پروژکتور اپتما مدل EH341 است که برابر با 1080×1920 پیکسل می باشد. از این جهت شما می توانید با استفاده از این دیتا پروژکتور از تصاویری با کیفیت FULL HD بهره مند شوید. با توجه به مشخصات این ویدئو پروژکتور فول اچ دی می توان گفت که جزئیات تصاویر نیز با وضوح و کیفیتی مطلوب بر روی پرده نمایش ویدئو پروژکتور در ابعاد بزرگ به نمایش در می آیند و مخاطبان شما کاملا تحت تاثیر  تصاویر قرار خواهند گرفت.

دیتا ویدئو پروژکتور اپتما OPTOMA EH341 توانایی نمایش تصاویر در ابعاد 41.8 اینچ تا 305 اینچ را با قدرت بزرگنمایی 1.1 برابر داراست. بنابراین می توان ادعا کرد که نمایش تصاویر واضح و رنگ هایی دقیق و شاداب این دیتا پروژکتور را برای استفاده در سالن های بزرگ مناسب کرده است.

  • تصاویری شفاف و درخشان

اما یکی از ویژگی های ویدئو پروژکتور قابل حمل اپتما OPTOMA EH341 که استفاده از آن را در اتاق های نیمه روشن امکان پذیر کرده، میزان روشنایی 3500 انسی لومنی این پروژکتور است. این میزان شدت روشنایی ویدئو پروژکتور باعث می شود تا حتی در اتاق های نیمه روشن در طول روز نیز بتوانید از تصاویری شفاف و درخشان بدون نگرانی بابت افت وضوح آنها بهره مند شوید. بنابراین دیتا پروژکتور EH341 برای نمایش تصاویر در سالن های همایش، اتاق های سخنرانی و مراکز تجاری مناسب است.

  • قابلیت نمایش تصاویر 3 بعدی

علاوه بر موارد ذکر شده دیتا ویدئو پروژکتور OPTOMA EH341 با قابلیت نمایش تصاویر سه بعدی یا 3D از منابع پخش این امکان را به شما می دهد تا با استفاده از عینک های DLP LINK لذت تماشای تصاویر و فیلم های 3 بعدی و نزدیک به واقعیت را در این ویدئو پروژکتور سه بعدی تجربه کنید.

خوشحالم از این که تا انتهای متن همراه ما بودید، برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص ویدئو پروژکتور قابل حمل اپتما OPTOMA EH341 پیشنهاد می کنم به وب سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 183
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی