پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Neverstop Laser MFP 1200w
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

تمام امور چاپی دفاتر، ادارات و منازل خود را به پرینتر اچ پی MFP 1200w بسپارید! پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Neverstop Laser MFP 1200w از بهترین و باکیفیت ترین پرینتر های برند اچ پی است که شما با خرید این محصول دیگر نیازی به پرینتر های دیگر نخواهید داشت. در این مطلب به طور کلی شما را با این چاپگر آشنا خواهیم کرد، با نقد و بررسی دو سایت معتبر جهان چاپگر و ایده برتر پارسیان همراه ما باشید.

چاپگر نوین:

پرینتر سه کاره لیزری مشکی اچ پی HP Neverstop LaserJet 1200w Printer از بهترین و جدیدترین چاپگر های ساخت کمپانی اچ پی می باشد . کاربران می توانند به سادگی پرینتر HP Neverstop LaserJet 1200w Printer را برای محیط کاری خود انتخاب کنند و تمام امور چاپی دفتر کارشان از جمله پرینت ، اسکن و کپی را با کیفیت بالا انجام دهند و هیچ نیازی به خرید دستگاه دیگری نداشته باشند .

با پرینتر سه کاره لیزری مشکی HP Neverstop LaserJet 1200w Printer می توانید حجم بسیار بالایی از اسناد را به چاپ برسانید و کیفیتی چشم گیر را در چاپ هایتان مشاهده کنید . این چاپگر لیزری با هزینه ای کم برای کاربرانش امور چاپی را پیش می برد .

صاحبان مشاغل که به دنبال یک مزیت رقابتی هستند می توانند چاپگر سه کاره HP Neverstop LaserJet 1200w Printer را برای کارهای چاپی خود با اطمینان کامل انتخاب کنند و به افزایش بهره وری در دفترکارشان کمک کنند .

امکان چاپ پشت و روی این چاپگر به صورت دستی صورت می گیرد . با پرینتر HP Neverstop LaserJet 1200w Printer می توانید روی کاغذ های ساده ، کاغذ های سنگین و گرم بالا ، کاغذ های نازک و گرم پایین ، پاکت نامه و لیبل ها پرینت بگیرید . اولین برگ توسط پرینتر سه کاره HP Neverstop LaserJet 1200w Printer در بازه ی زمانی 7.6 ثانیه اماده و ارائه می شود .

حجم چاپ ماهیانه ی پرینتر HP Neverstop LaserJet 1200w Printer در حدود چاپ 20.000 برگ است که به کاربران در دفاتر کاری با حجم بالا اطمینان لازم جهت پیش برد امور چاپی با کیفیت بالا را می دهد.

ایده برتر پارسیان:

  • از کیفیت مطلوب در چاپ بهره مند شوید!

اولین نکته ای که در رابطه با پرینتر لیزری رومیزی اچ پی 1200w باید اشاره کرد، کیفیت تصاویر و اسناد چاپ شده در بهترین حالت است. این پرینتر هنگام پرینت اسناد دارای رزولوشن 2*600*600 است که کیفیت مطلوب در چاپ را به شما ارائه می دهد. در هنگام چاپ متن های سیاه و سفید با این پرینتر از وضوح جزئیات اطمینان خاطر داشته باشید و از کیفیت بالای آنها بهره مند شوید.

  • عملکردی سریع از زمان شروع به کار

پرینتر سه کاره اچ پی 1200w پس از روشن کردن تنها به 13 ثانیه زمان نیاز دارد تا گرم شود و اولین خروجی سیاه و سفید را در عرض 7.6 ثانیه انجام می دهد و پس از آن سرعت چاپ های متوالی این پرینتر لیزری اداری برابر با 20 برگ در دقیقه می شود. برای انجام کارهای روزانه با حجم متوسط به خوبی می توان بر روی این پرینتر حساب باز کرد.

 به طور کلی پرینتر اچ پی مدل HP Neverstop Laser MFP 1200w قادر به انجام 20 هزار برگ پرینت در طول یک ماه است و عملکرد بسیار مناسبی از خود نشان می دهد. البته لازم به ذکر است طبق توصیه شرکت اچ پی بهتر است از این پرینتر با کیفیت برای چاپ 250 تا 2500 برگ استفاده شود تا به مرور زمان دچار افت کیفیت نشود و طول عمر آن بالا برود.

  • تهیه کپی با قابلیت های کاربردی

همانطور که گفتیم، پرینتر لیزری سه کاره اچ پی HP Neverstop Laser MFP 1200w یک دستگاه سه کاره است و قابلیت تهیه کپی از اسناد را نیز دارد. این پرینتر در هنگام انجام کپی از رزولوشن 600 x 600 dpi  برخوردار است و جزئیات موجود بر روی اسناد را به درستی کپی می کند. در حین تهیه کپی با این پرینتر سیاه و سفید با کمرنگ بودن متن ها مواجه نخواهید شد و متن هایی دقیق و بدون خطا خواهید داشت. قابلیت کپی در صپرینتر اچ پی HP 1200w  دارای ویژگی های کاربردی مانند بزرگنمایی و کوچک نمایی از 25 تا 400 درصد و انجام کپی های متوالی در تعداد 99 برگ می باشد.

 اگر هنوز در خصوص خرید پرینتر اچ پی مدل HP Neverstop Laser MFP 1200w به جمع بندی نرسیده اید. شرکت ایده برتر بهترین راهنمای خرید این محصول را ارائه داده است به همین منظور پیشنهاد می کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر به این وب سایت مراجعه کنید و یا با شماره مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی