راهنمای جامع پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark X748dte
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پرینتر لیزری در ادارات و شرکت ها و یا حتی کاربرانی که در روز مجبور به چاپ به تعداد بالا هستند کاربرد بالایی دارد، چرا که از سرعت بالایی در چاپ برخوردار است. از دیگر ویژگی های این پرینتر می توان به کیفیت چاپ عالی، عملکرد سریع و روان، امکان چاپ مستقیم از روی فلش مموری اشاره کرد. باهم نگاهی به کارایی و دیگر مشخصات فنی این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان می اندازیم.

ایده برتر پارسیان:

  • چاپ رنگی با کیفیتی عالی!

شرکت لکسمارک در پرینتر مدل Lexmark X748dte از فناوری های کاربردی خود در زمینه کالیبره کردن تصاویر و ارتقای کیفیت رنگ ها استفاده کرده و به همین دلیل تصاویر رنگی چاپ شده با آن دارای وضوح و کیفیتی عالی هستند. همچنین این پرینتر در هنگام چاپ سیاه و سفید هم عملکرد قابل توجهی از خود نشان می دهد و متون را به شکلی کاملاً خوانا به روی کاغذ منتقل می کند! چاپگر چهار کاره لیزری لکسمارک X748dte قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200*1200 dpi و 2400*600 dpi است و تمام انتظارات شما از لحاظ کیفیت چاپ را به خوبی برآورده می کند.

  • توانایی پرینت و کپیِ 35 برگ در دقیقه

پرینتر چهار کاره لکسمارک X748dte هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی از سرعت مناسبی برخوردار است. این پرینتر چند کاره برای ارائه اولین پرینت سیاه و سفید یا رنگی به 9 ثانیه زمان از لحظه گرم شدن نیاز دارد و پس از آن قادر به پرینت و کپی با سرعت 35 برگ در دقیقه می باشد. همچنین پرینتر لکسمارک X748dte از توانایی چاپ دو رو نیز بهره می برد که سرعت آن در این حالت و در هنگام چاپ سیاه و سفید به 23 سمت (side) در دقیقه می رسد. این میزان سرعت برای مصارف اداری و انجام پرینت و کپی های متوالی در تعداد متوسط مناسب به نظر می رسد.

به طور کلی پرینتر لیزری رنگی لکسمارک X748dte دارای حداکثر توان ماهیانه 100 هزار چاپ است و به خوبی از عهده وظایف نیمه سنگین برمی آید. البته دقت نمایید که از جانب شرکت لکسمارک توصیه شده که به منظور افزایش طول عمر دستگاه و جلوگیری از افت کیفیت عملکرد آن به مرور زمان، بهتر است تا از این پرینتر اداری برای انجام 3000 تا 10000 چاپ در ماه استفاده شود.

  • مناسب برای تهیه اسکن رنگی از اسناد

اگر در کسب و کار خود به تهیه اسکن از اسناد نیاز داشتید، در این زمینه هم پرینتر لیزری رنگی لکسمارک X748dte برای شما کارایی خواهد داشت. این پرینتر به یک اسکنر تخت و متصل به منبع تغذیه خودکار (ADF) با ظرفیت 50 برگ مجهز است و از اسناد مورد نظر شما با رزولوشن 600*600 ppi اسکن تهیه می کند. سرعت این اسکنر در هنگام اسکن یک رو در هر دو حالت سیاه و سفید و رنگی برابر با 35 برگ در دقیقه و در هنگام اسکن دو رو برابر با 12 سمت (side) در دقیقه می باشد. از این جهت بهتر است تا از اسکنر به کار رفته در پرینتر Lexmark X748dte برای مصارف معمولی و روزمره استفاده شود. همچنین این اسکنر امکان ذخیره فایل های اسکن شده در فرمت های XPS، TIFF، PDF و JPEG را در اختیار شما می گذارد.

حتما در زمان خرید پرینتر لیزری توجه داشته باشید که از مراکز فروش معتبر و مطمئن که دارای استاندارد های لازم و مشخصات دقیق و درست هستند خرید کنید، بنابراین شما می توانید برای خرید پرینتر لیزری رنگی لکسمارک X748dte به سایت معتبر ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید.





:: بازدید از این مطلب : 163
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی