نکاتی مهم به منظور خرید پرینتر لیزری چهار کاره لکسمارک Lexmark CX820de
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر به دنبال پرینتر باکیفیت و خوش ساخت برای انجام وظایف سنگین در ادارات و شرکت ها هستید پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX820de به خوبی انتظارات شما را در این زمینه برآورده می سازد. بدین منظور نکات مهمی وجود دارند که باید حتما پیش از خرید پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX820de به آن ها توجه کنید. در ادامه این مطلب قصد داریم به این نکات مهمی اشاره کنیم پس با ادامه این نقد و بررسی ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • توانایی انجام حداکثر 200 هزار چاپ در ماه

 این پرینتر اداری توانایی انجام حداکثر 200 هزار چاپ در ماه را دارد و یک گزینه قابل اعتماد برای این منظور به شمار می آید. البته توجه داشته باشید که از جانب شرکت لکسمارک توصیه شده تا به منظور افزایش طول عمر پرینتر چهار کاره لکسمارک CX820de و جلوگیری از افت عملکرد آن به مرور زمان، از این پرینتر برای بین 2500 تا 25000 چاپ در طول ماه استفاده شود.

  • پرینت و کپی با سرعت 52 برگ در دقیقه

از لحاظ سرعت چاپ پرینتر لیزری رنگی لکسمارک CX820de به طور کامل انتظارات شما را برآورده می کند. این چاپگر اولین چاپ سیاه و سفید یا رنگی را در عرض 7 ثانیه به شما ارائه می دهد و پس از آن قادر به پرینت یا کپی با سرعت 52 برگ در دقیقه می باشد. این میزان سرعت برای مصارف اداری کاملاً مناسب بوده و باعث می شود تا بتوان بر روی پرینتر لیزری اداری لکسمارک CX820de برای انجام پرینت و کپی های متوالی در تعداد متوسط حساب باز کرد.

  • کیفیتی عالی در چاپ

با توجه به اینکه پرینتر چند کاره لکسمارک CX820de قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200 * 1200 dpi و 2400 * 600 dpi است، می توان از کیفیت چاپ عالی آن اطمینان داشت. در این پرینتر چهار کاره لیزری رنگی از فناوری های کاربردی لکسمارک در زمینه کالیبره کردن تصاویر و ارتقای کیفیت رنگ ها استفاده شده و به همین دلیل تصاویر رنگی چاپ شده با آن کاملاً شارپ و درخشان هستند. ضمن اینکه پرینتر لکسمارک مدل CX820de در زمینه چاپ سیاه و سفید نیز کارایی بالایی دارد و متون را با میزان خوانایی قابل توجهی چاپ می کند.

  • قابلیت تهیه اسکن رنگی با کیفیتی بسیار مطلوب

در زمینه تهیه اسکن هم چاپگر لکسمارک CX820de یک دستگاه کارآمد به شمار می آید. در این پرینتر چهار کاره یک اسکنر تخت و متصل به ADF (منبع تغذیه خودکار) با ظرفیت 150 برگ به کار رفته که قادر به تهیه اسکن به صورت سیاه و سفید و رنگی با رزولوشن 1200 * 600 dpi می باشد. این اسکنر دارای سرعت 60 برگ در دقیقه در هنگام اسکن یک رو و 120 سمت (side) در دقیقه در هنگام اسکن دو رو است و به خوبی از عهده اسکن های روزانه شما برمی آید.

با توجه به توضیحات ارائه شده توصیه می شود که در رابطه با پرینتر چند کاره لکسمارک CX820de حتما با کارشناسان سایت ایده برتر مشورت نمایید. کارشناسان مجرب ایده برتر پارسیان همواره اماده پاسخگویی و مشاوره به شما می باشند، برای دریافت مشاوره رایگان از شماره مندرج در سایت تماس بگیرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 356
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی