قیمت، خرید و مشخصات فنی پایه نگهدارنده گوشی Baseus SYLX-01
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شما نیز در حین راندن دوچرخه یا موتور سیکلت از اپلیکیشن مسیریابی استفاده می کنید ما به شما پایه نگهدارنده موبایل باسئوس SYLX-01 پیشنهاد می کنیم. این هولدر گوشی موبایل بر روی دسته انواع موتور سیکلت ها و دوچرخه ها قابل نصب است و توانایی نگهداری گوشی موبایل در ابعاد 4 تا 5.5 اینچی را دارد. در این مطلب قصد داریم به بررسی کوتاهی از محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا بپردازیم.

دیجی کالا:

نقاط قوت
  • بسیار مقاوم در برابر لرزش
  • پشتیبانی تا سایز 5.5
  • مناسب برای دوچرخه و موتور سیکلت
  • نصب آسان
  • سازگار با اکثر دوچرخه ها
  • دارای بدنه سیلیکونی و الومینیوم

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت نصب و استفاده بسیار راحت!

برای نصب هولدر نگهدارنده موبایل باسئوس مدل Baseus SYLX-01 ابتدا باید اهرم تعبیه شده در پشت بدنه آن را به سمت بالا حرکت دهید، پایه نگهدارنده گوشی را در محل مورد نظرتان بر روی دسته دوچرخه یا موتور سیکلت قرار دهید و پس از آن اهرم را به سمت پایین بیاورید. پس از آن هولدر به شکلی کاملاً محکم و ثابت نصب می شود و حتی تکان های موتور و دوچرخه در حال حرکت باعث جدا شدن آن از دسته نخواهد شد. پس با خیالی راحت می توانید از نگهدارنده موبایل مخصوص دوچرخه باسئوس SYLX-01 در حین دوچرخه سواری یا راندن موتور سیکلت استفاده کنید.

  • سازگار با گوشی های 4 تا 5.5 اینچی

صفحه نگهدارنده هولدر موبایل باسئوس SYLX-01 در قسمت های بالایی و پایینی دارای بخش هایی است که با وارد آوردن فشار به لبه های گوشی، باعث قرار گرفتن محکم آن بر روی پایه نگهدارنده می شوند. با توجه به اینکه بدنه این پایه نگهدارنده موبایل موتور سیکلت از سیلیکون نرم ساخته شده، در هنگام استفاده از آن هیچ گونه خط و خشی بر روی بدنه گوشی موبایل شما نخواهد افتاد. لازم به ذکر است که این هولدر با گوشی های 4 تا 5.5 اینچی سازگار است و گوشی شما را به شکلی کاملاً محکم بر روی خود نگه می دارد. به طوری که تکان ها و لرزش های دوچرخه یا موتور سیکلت در پیچ ها، دست اندازها و سرعت گیرها باعث جدا شدن گوشی از پایه نگهدارنده موبایل باسئوس SYLX-01 نخواهند شد.

ساخته شده از مواد اولیه مرغوب

در حالت کلی با توجه به اینکه هولدرهای مخصوص دوچرخه و موتور سیکلت در فضای باز مورد استفاده قرار می گیرند و در معرض آسیب های محیطی قرار دارند، اگر هولدر مورد استفاده شما از کیفیت ساخت مناسبی برخوردار نباشد، خیلی زود ناچار به تعویض آن خواهید شد! پس در هنگام خرید این نوع هولدر موبایل، باید به کیفیت ساخت آن دقت زیادی داشته باشید. پایه نگهدارنده گوشی موبایل باسئوس Baseus SYLX-01  با توجه به اینکه از سیلیکون و پلاستیک مرغوب ساخته شده، از دوام و طول عمر بالایی برخوردار است و مقاومت بالایی در برابر آسیب هایی مانند گرد و غبار، رطوبت هوا، خراشیدگی، ضربه و رها شدن از دست و برخورد با زمین دارد. پس در صورت استفاده صحیح، می توانید بر روی هولدر باسئوس SYLX-01 برای مدتی طولانی حساب باز کنید.

باید به این نکته هم اشاره کنیم که هولدر Baseus SYLX-01 محصول شرکت باسئوس دارای ابعاد جمع و جور و مناسبی نیز هست و استفاده از آن هیچ گونه مزاحمتی برای شما در هنگام دوچرخه سواری یا راندن موتور سیکلت ایجاد نمی کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر کلیک کنید.

امروزه مزایای خرید اینترنتی بر کسی پوشیده نیست، فروشگاه های لوازم جانبی موبایل در روزهای کاری بسیار شلوغ و خسته کننده هستند به علاوه وقت و زمان زیادی از شما صرف می کنند. اما شما با خرید اینترنتی علاوه بر صرف جویی در وقت و هزینه اولیه می توانید همزمان محصول چندین فروشگاه را با هم مقایسه کنید.
ما به شما پیشنهاد می دهیم در صورتی که اطمینان از کیفیت محصولات خریداری شده به صورت اینترنتی ندارید، حتما کالای مورد نظر خود را از مراکز معتبر اینترنتی خریداری کنید، یکی از این فروشگاه های معتبر در این زمینه شرکت ایده برتر پارسیان است که محصولات خود را به صورت اورجینال و با گارانتی ارائه می دهد، برای خرید این هولدر هم اکنون می توانید به این وب سایت مراجعه نمایید.




:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی