مشخصات فنی ترازو آشپزخانه زاسن هاس Zassenhaus Simple
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

ترازو آشپزخانه راسن هاس Simple در دو سایت ایده برتر و دیجی کالا موجود است که سایت ایده برتر به طور کامل به نقد و بررسی این محصول پرداخته و کار مخاطب را برای انتخاب کالا راحت کرده است اما سایت دیجی کالا فقط مشخصات فنی این محصول را ذکر کرده

در ادامه بخش هایی از نقد و بررسی ترازو راسن هاس Simple در سایت ایده برتر را می خوانیم

 

دانستن و اطمینان داشتن از وزن مواد غذایی مورد استفاده، می تواند تأثیر زیادی بر کیفیت آشپزی بگذارد. برای این منظور خرید ترازوی آشپزخانه دقیق و با کیفیت می تواند راه حل مناسبی برای شما باشد. انواع ترازوی آشپزخانه در بازار موجودند که از جمله با کیفیت ترین آنها می توان به ترازو آشپزخانه زاسن هاس Zassenhaus Simple اشاره کرد. این ترازوی آشپزخانه از نوع دیجیتال است و از دقت بسیار مناسبی در اندازه گیری وزن انواع مواد غذایی برخوردار می باشد.

  • کیفیت ساخت مطلوب، مجهز به صفحه ای شیشه ای

ترازوی آشپزخانه زاسن هاس Simple به شکل کاملاً تخت طراحی شده و با ابعاد 165 میلی متر طول، 210 میلی متر عرض و 15 میلی متر ضخامت روانه بازار شده است. بنابراین صفحه این ترازو فضای مناسب برای قرار دادن انواع مواد غذایی بر روی آن را برای شما فراهم می آورد.

ترازو آشپزخانه صفحه ای زاسن هاس Simple از کیفیت ساخت مطلوبی نیز برخوردار بوده و دوام مناسبی در برابر آسیب های احتمالی در محیط آشپزخانه دارد. صفحه این ترازو از جنس شیشه ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر ضربه، سقوط از ارتفاع کم و خراشیدگی دارد. بنابراین با خیالی راحت بابت دوام و طول عمر بالای ترازو شیشه ای زاسن هاس Simple می توانید از آن در آشپزخانه منازل خود استفاده کنید.

  • ظرفیت مناسب برای استفاده های خانگی، دقیق در اندازه گیری وزن

حداکثر ظرفیت اندازه گیری ترازو آشپزخانه زاسن هاس Simple برابر با 5 کیلوگرم است که برای مصارف خانگی کاملاً مناسب می باشد. اما شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات این ترازوی آشپزخانه دیجیتال را دقت عالی آن دانست که برابر با یک گرم است و کمترین خطا در اندازه گیری وزن را به شما ارائه می دهد. این ویژگی سبب می شود تا از وزن مواد غذایی مورد استفاده تان به طور کامل مطمئن باشید و بتوانید لذت یک آشپزی حرفه ای را تجربه کنید!

  • مجهز به دکمه های لمسی

بر روی بدنه ترازو خانگی آشپزخانه زاسن هاس Simple و در دو سمت صفحه نمایش LCD آن، دکمه های ترازو تعبیه شده اند. این دکمه ها از نوع لمسی هستند و از حساسیت قابل قبولی بهره می برند. به طوری که بلافاصله پس از لمس، واکنش مناسب را به شما نشان می دهند.

https://www.ebpnovin.com/ترازو-آشپزخانه-زاسن-هاس-Zassenhaus-Simple





:: بازدید از این مطلب : 292
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 5 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی