خرید پاوربانک انرجایزر Energizer UE20015CQ با ظرفیت 20000 میلی آمپر
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

پاور بانک انرجایزر UE20015CQ این امکان را در اختیار شما قرار می دهد که در هر زمان و هر مکانی بتوانید اسمارت فون خود را شارژ کنید. در واقع می توان گفت این پاور بانک یک منبع تغذیه دستگاه دیجیتالی همراه است. اگر به دنبال خرید پاوربانک انرجایزر Energizer UE20015CQ هستید با ادامه ی این نقد و بررسی با دیجی کالا و ایده برتر پارسیان همراه باشید.

ایده برتر پارسیان:

  • دارای ظرفیت عالی 20000 میلی آمپر ساعت!

با به همراه داشتن پاوربانک انرجایزر Energizer UE20015CQ با ظرفیت 20000 میلی آمپر با خود خیالتان به طور کامل بابت شارژ داشتن گوشی و دیگر دستگاه های دیجیتال همراهتان راحت خواهد بود! این پاوربانک دارای ظرفیت 20000 میلی آمپر ساعت است و می توان از آن به طور میانگین برای 5 تا 6 بار شارژ کردن یک گوشی هوشمند بهره برد. البته توجه داشته باشید که تعداد دفعات شارژدهی پاور بانک انرجایزر مدل UE20015CQ رابطه مستقیمی با ظرفیت باتری گوشی شما دارد.

  • شارژدهی هم زمان به سه دستگاه مختلف با سرعتی عالی

شارژر همراه انرجایزر UE20015CQ دارای دو پورت خروجی از نوع USB است که یکی از آنها از فناوری شارژ سریع (Quick Charge 3.0) پشتیبانی می کند. از طریق این پورت می توانید گوشی خود را با سرعتی چهار برابر سریع تر از پاوربانک های معمولی شارژ کنید. البته دقت نمایید که برای بهره بردن از فناوری شارژ سریع، گوشی شما نیز باید از این قابلیت برخوردار باشد؛ در غیر این صورت با سرعت معمولی شارژ می شود. پورت USB دیگر پاور بانک فست شارژ انرجایزر UE20015CQ نیز دارای شدت جریان خروجی 2 آمپری است و به خصوص در هنگام شارژ گوشی عملکرد قابل توجهی از خود نشان می دهد.

اما یکی از ویژگی های منحصر به فرد پاور بانک گوشی موبایل انرجایزر UE20015CQ مجهز بودن آن به یک پورت ورودی/ خروجی USB-C است. این پورت هم از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می کند و هم در زمان شارژدهی و هم در زمان شارژگیری سرعتی عالی را به شما ارائه می دهد. پس شما می توانید با استفاده از این پاور بانک فست شارژ سه دستگاه مختلف را به صورت هم زمان شارژ کنید. لازم به ذکر است که شدت جریان پورت USB-C پاوربانک انرجایزر مدل Energizer UE20015CQ برابر با 3 آمپر (با ولتاژ 5 ولت)، 2 آمپر (با ولتاژ 9 ولت) و 1.5 آمپر (با ولتاژ 12 ولت) و حداکثر توان خروجی آن برابر با 18 وات می باشد.

ادامه مطلب:

دیجی کالا:

شارژر همراه «UE20015CQ» از محصولات شرکت «انرجایزر» (Energizer) است. این شارژر همراه ظرفیت 20000 میلی‌آمپر ساعتی دارد و باتری آن از نوع لیتیوم-پلیمری است. این شارژر همراه انرجایزر ولتاژ ورودی 5 ولتی و شدت‌جریان ورودی 2 آمپر دارد. مدل UE20015CQ به دو درگاه خروجی مجهز شده است و از قابلیت شارژ هم‌زمان دو دستگاه بهره می‌برد. از دیگر قابلیت‌های مهم این شارژر همراه می‌توان به فناوری Quick Charge 3.0 اشاره کرد. به یاری این فناوری، کاربر قادر خواهد بود تا انواع گوشی‌های موبایل هوشمند و تبلت را در کوتاه‌ترین زمان ممکن شارژ کند؛ البته به یاد داشته باشید که دستگاه موردنظر نیز بایستی از این فناوری پشتیبانی کند. ورودی USB C نیز از فناوری Quick Charge بهره می‌برد و شدت‌جریانی برابر با : 5 ولت 3 آمپر، 9 ولت 2 آمپر، 12 ولت 1.5 آمپر دارد. گفتنی است، هنگامی‌که پاور بانک در شارژ است و دستگاه دیگری نیز به خروجی پاوربانک برای شارژ وصل شده باشد، پاور بانک به‌صورت خودکار، دستگاه وصل شده را در اولویت قرار می‌دهد تا زودتر شارژ شود. شارژر همراه UE20015CQ بدنه‌ای از جنس فلز دارد که علاوه بر زیبایی به دوام آن افزوده است.

چنانچه در مورد شارژر همراه انرجایزر UE20015CQ سوالی داشتید، می‌توانید ضمن تماس با کارشناسان موبایل ایده برتر پارسیان از آن ها راهنمایی بخواهید. 





:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : سه شنبه 10 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی