معرفی و بررسی اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال Western Digital Green WDS120G2G0A
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال Western Digital Green WDS120G2G0A نرم افزار های تخصصی و بازی های سنگین را به شکل کاملا روان به اجرا در می آورد و از جمله هارد دیسک های مقاوم در برابر ضربه، لرزش و شوک می باشد. برای اشنایی با ویژگی ها و مشخصات  این محصول با نقد و بررسی سایت های ایده برتر پارسیان و دیجی کالا همراه ما باشید.

دیجی کالا:

نصب ساده و سریع

این حافظه‌های اس اس دی سری Green وسترن دیجیتال در فرم ساختاری آشنای ۲٫۵ اینچی با ضخامت ۷ میلی‌متر تولید شده است که  باعث می‌شود هر کسی با هر سطحی از دانش کامپیوتر بتواند با خیال راحت این محصول را روی کامپیوترش نصب کند. فرقی هم نمی‌کند بخواهید روی یک لپ‌تاپ نصب کنید یا یک کامپیوتر دسکتاپ؛ این کار به سادگی هر چه تمام انجام می‌شود.

نرم‌افزار رایگان WD SSD Dashboard

وسترن دیجیتال برای این اس اس دی یک داشبورد نرم‌افزاری با عنوان WD SSD Dashboard تولید کرده که به صورت رایگان قابل دانلود کردن است. از طریق این داشبورد می‌توانید فاکتورهایی از قبیل مقدار فضای خالی روی دیسک، میزان سلامتی درایو، دمای لحظه‌ای آن، ویژگی‌های SMART و چند قابلیت دیگر را دنبال کرده و از آنها مطلع شوید.

ایده برتر پارسیان:

  • اتصال به کامپیوتر از طریق رابط SATA 3.0

حافظه SSD اینترنال وسترن دیجیتال گرین WDS120G2G0A از طریق رابط SATA 3.0 به کامپیوتر متصل می شود و توانایی بالایی در انتقال اطلاعات دارد. به طور دقیق تر باید گفت که این هارد اس اس دی دارای سرعت 545 مگابایت بر ثانیه است که سرعتی عالی به شمار می آید.

هارد SSD وسترن دیجیتال wd green ssd 120gb با ظرفیت 120 گیگابایت ارائه شده و فضای کافی برای نصب انواع نرم افزار را برای شما به ارمغان می آورد. به طور کلی هاردهای SSD برای کسانی مناسب است که به دنبال اجرای نرم افزارها و کار با سیستم عامل خود با سرعتی بالا هستند. اگر جزء این دسته از افراد هستید، این حافظه اس اس دی اینترنال انتظارات شما را به خوبی برآورده می کند. به نحوی که با استفاده از آن می توانید کامپیوتر خود را در عرض چند ثانیه بوت کنید، نرم افزارهای تخصصی و سنگین را به شکلی نرم و روان اجرا کنید و بازی های گرافیکی مورد علاقه تان را انجام دهید.

  • قابلیت نصب آسان بر روی کامپیوتر و لپ تاپ

اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال Western Digital Green WDS120G2G0A ظرفیت 120 گیگابایت در ابعاد 100 * 69 * 7 میلی متر و وزن 32 گرم عرضه شده و حتی افراد تازه کار نیز در نصب آن بر روی کامپیوتر یا لپ تاپ کار سختی پیش رو نخواهند داشت! همچنین این اس اس دی اینترنال وسترن دیجیتال با فرم فاکتور 2.5 اینچی عرضه شده که ساختار استاندارد اکثر هاردهای اینترنال به شمار می آید.

  • مقاومت کامل در برابر آسیب های احتمالی

از دیگر ویژگی های کاربردی هارد اس اس دی وسترن دیجیتال Green PC WDS120G2G0A باید به مقاومت کامل آن در برابر ضربه، لرزش و شوک اشاره کرد. پس اگر به طور اتفاقی این هارد اینترنال ssd از دستتان رها شد و به زمین برخورد کرد، نگران آسیب دیدن آن نباشید! همچنین اگر در هنگام انتقال اطلاعات یا اجرای نرم افزارها به سیستم شما شوک وارد شد، در عملکرد هارد خللی ایجاد نخواهد شد. از این جهت می توان از دوام و طول عمر بالای هارد SSD وسترن دیجیتال Green PC WDS120G2G0A اطمینان کامل داشت. این هارد اس اس دی در محدوده دمایی صفر تا 70 درجه سانتی گراد قابل استفاده است و مشکلی در کار با آن در محیط های مختلف نخواهید داشت.

هم اکنون می توانید هارد اس اس دی وسترن دیجیتال Green PC WDS120G2G0A را از فروشگاه دیجی کالا از بخش کامپیوتر و تجهیزات جانبی خریداری کنید.




:: بازدید از این مطلب : 258
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : یک شنبه 8 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی