آشنایی با ویژگی ها و شناخت شارژر فندکی شیائومی Xiaomi RoidMi
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

شارژر فندکی شیائومی Xiaomi RoidMi را می توان یکی از گجت های مسافرتی دانست چرا که اگر در حین پیدا کردن مسیر اگر شارژ موبایل تان تمام شود، می تواند به شما کمک زیادی بکند. شارژر فندکی ماشین شیائومی RoidMi به بلوتوث نسخه 4.2 مجهز می باشد بنابراین شما می توانید آهنگ های محبوبتان را بدون نیاز کابل پخش کنید! در ادامه با هم به نقد و بررسی اجمالی از این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان و شیائومی شاپ نگاه می اندازیم.

شیائومی شاپ:

شارژر فندکی شیائومی مدل RoidMi هم یک شارژر فندکی و هم یک FM Player است. حفاظت خطا و بهبود بهره وری شارژ، حفاظت از گرما، حفاظت از اتصال کوتاه، حفاظت خودکار از فیوز اضافی در صورت اتصال کوتاه، محدوده وسیع ولتاژ ورودی، استفاده از مواد مقاوم در طراحی محصول در برابر شعله، مقاوم در برابر درجه حرارت بالا، پخش فایل‌های صوتی گوشی و تبلت از امکانات این دیوایس می باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • قابلیت شارژ هم زمان دو دستگاه

برای استفاده از شارژر فندکی شیائومی مدل Xiaomi RoidMi تنها کافیست تا آن را در درگاه فندک خودروی خود قرار دهید. البته توجه داشته باشید که این شارژر فندکی با درگاه فندک برخی از خودروها، مانند کیا رنو، پژو 301، پژو 2008، تویوتا ویس، مزدا 2، هوندا XR-V، رنو کپچر و سیتروئن سازگار نیست.

شارژر فندکی خودرو برای موبایل شیائومی RoidMi دارای دو پورت USB است و امکان شارژ هم زمان دو دستگاه مختلف را ایجاد می کند. شدت جریان این پورت ها در هنگام اتصال یک دستگاه به شارژر برابر با 2.4 آمپر و در هنگام اتصال دو دستگاه به آن برابر با 3.8 آمپر است. با توجه به این مشخصات می توان از سرعت بسیار مطلوب شارژدهی این شارژر فندکی به خصوص در هنگام شارژ گوشی اطمینان داشت.

  • سازگار با انواع گوشی های اندرویدی و iOS، قابلیت شارژ ایمن

در هنگام استفاده از شارژر فندکی موبایل شیائومی RoidMi هیچ گونه محدودیتی برای شارژ دستگاه های مختلف نخواهید داشت. این شارژر فندکی خودرو از طریق یک کابل MicroUSB برای شارژ گوشی های اندرویدی و از طریق یک کابل تبدیل USB به لایتنینگ برای شارژ گوشی موبایل آیفون کاربرد دارد. همچنین می توان از شارژر فندکی آیفون شیائومی RoidMi برای شارژ تبلت، موزیک پلیر، دوربین دیجیتال، پاوربانک، هدفون و اسپیکر بلوتوثی و دستگاه های دارای پورت USB نیز استفاده کرد.

از جمله قابلیت های کاربردی شارژر فندکی ماشین شیائومی  Xiaomi RoidMiباید به مقاومت بالای آن در برابر اختلالاتی مانند اتصال کوتاه، نوسانات شدت جریان و ولتاژ، افزایش دما و شارژ بیش از حد اشاره کرد. بنابراین در صورت بروز این اختلالات در حین شارژدهی، شارژر فندکی از دستگاه های متصل به آن محافظت می کند و مانع از آسیب دیدن باتری آنها می شود.

  • کیفیت ساخت عالی

شارژر فندکی ماشین شیائومی Xiaomi RoidMi نیز همانند دیگر محصولات برند معتبر شیائومی از کیفیت ساخت عالی بهره می برد. این شارژر فندکی از پلاستیک مرغوب ABS ساخته شده و مقاومت بالایی در برابر حرارت تا دمای 750 درجه سانتی گراد، ضربه، فشار، سقوط از ارتفاع کم و خراشیدگی دارد. پس با استفاده صحیح از آن می توانید بر روی آن برای ماه ها و حتی سال ها حساب باز کنید!

نمونه‌های متعددی از شارژر فندکی شیائومی در فروشگاه اینترنتی شیائومی شاپ معرفی شده است. تنها کافیست به صفحه محصولات شارژر فندکی در این وب سایت مراجعه کنید و تنها با زدن چند کلیک به تمام مشخصات فنی و ویژگی هر محصول آشنا شوید و سپس متناسب با نیاز و بودجه خود اقدام به خرید کنید.





:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 7 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی