راهنمای پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark C748e
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

اگر شغل شما به گونه ای است که تنها نیاز به پرینت و چاپ گرفتن اسناد و مدارک دارید ما شما پرینتر تک کاره لکسمارک C748e را پیشنهاد می دهیم. از ویژگی های این پرینتر می توان به سرعت مطلوب در چاپ سیاه و سفید و رنگی، پشتیبانی از تونر کارتریج های مرغوب و سازگاری با سینی کاغذ با ظرفیت بالا اشاره کرد. در این نوشتار سعی بر این است که یک راهنمای جامع و کامل برای انتخاب و خرید پرینتر لیزری لکسمارک C748e ارائه دهیم در ادامه بخش هایی از به نقد و بررسی در سایت های ایده برتر پارسیان خواهیم پرداخت.

ایده برتر پارسیان:

  • یک پرینتر لیزری مناسب برای مصارف اداری

در حالت کلی چاپگر تک کاره لیزری لکسمارک C748e توانایی انجام 100 هزار پرینت در ماه را دارد و کاملاً برای مصارف اداری می توان بر روی آن حساب باز کرد. البته از جانب شرکت سازنده توصیه شده تا از این پرینتر لیزری برای انجام 2500 تا 10000 پرینت در ماه استفاده شود تا طول عمر دستگاه افزایش یابد و کیفیت عملکرد آن به مرور زمان دچار افت نشود.

  • کیفیتی عالی در چاپ

شاید بتوان مهم ترین ویژگی پرینتر تک کاره لکسمارک C748e را کیفیت عالی آن در چاپ دانست. این پرینتر رنگی قادر به چاپ با دو رزولوشن 1200 * 1200 dpi و 2400 * 600 dpi است و متون سیاه و سفید و تصاویر رنگی چاپ شده با آن از میزان خوانایی و وضوح قابل توجهی برخوردارند. همچنین شرکت لکسمارک در این پرینتر از تکنولوژی های کاربردی خود در زمینه کالیبره کردن تصاویر و ارتقای کیفیت رنگ ها بهره برده است. به همین دلیل می توان پرینتر لکسمارک مدل C748e را یک دستگاه کارآمد در زمینه چاپ رنگی نامید.

  • سرعت مطلوب در انجام چاپ های متوالی

پرینتر لیزری تک کاره لکسمارک Lexmark C748e هم در هنگام راه اندازی و هم در هنگام انجام چاپ های متوالی دارای سرعت بسیار مطلوبی است و انتظارات شما در این زمینه را به خوبی برآورده می کند. این پرینتر برای ارائه اولین پرینت سیاه و سفید و رنگی به 9 ثانیه زمان از لحظه گرم شدن نیاز دارد و پس از آن قادر به انجام چاپ با سرعت 35 برگ در دقیقه به صورت یک رو می باشد. در مجموع با توجه به قیمت پرینتر لیزری رومیزی لکسمارک C748e می توان کارایی آن از لحاظ سرعت و کیفیت چاپ را مناسب ارزیابی کرد.

  • پشتیبانی از تونر کارتریج های مرغوب و دارای ظرفیت بالا

در پرینتر لکسمارک مدل Lexmark C748e یک تونر کارتریج مشکی از مدل C746H1KG (با ظرفیت 12000 برگ) و سه تونر کارتریج رنگی (آبی، قرمز و زرد) از سری های C746A1 (با ظرفیت 7000 برگ) و C748H1 (با ظرفیت 10000 برگ) قابل استفاده می باشد. این تونر کارتریج ها از کیفیت و ظرفیت بسیار مطلوبی برخوردارند و برای مدتی طولانی شما را از صرف هزینه های اضافی بابت خرید تونر کارتریج بی نیاز می کنند. 

ادامه مطلب:

برای خرید و یا انتخاب بهترین پرینتر لیزری ابتدا باید نگاه دقیق و درستی به خواسته های خود داشته باشید و زمانی اقدام به خرید کنید که مطمئن هستید که که محصول انتخابی ویژگی های مورد نظر شما را دارد. برای دریافت اطلاع بیشتر می توانید با شماره درج شده در سایت ایده برتر پارسیان تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 7 تير 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی