بررسی هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements با ظرفیت 1 ترابایت
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

هارد دیسک اکسترنال از پرکاربردترین محصولات موجود در بازار می باشد. شرکت وسترن دیجیتال یکی از معروف ترین تولیدکنندگان هارد دیسک در جهان است. امروز قصد داریم به بررسی مدل Elements این شرکت با ظرفیت 1 ترابایت بپردازیم.

برای معرفی بهتر این محصول به سه سایت مقداد آی تی، ایده برتر و دیجی کالا مراجعه کردیم. در ادامه بخش هایی از بررسی هارد دیسک اکسترنال elements را در این سه سایت می خوانیم.

 

سایت مقداد آی تی

WD Elements یک درایو اکسترنال با ظرفیت بالا و در عین حال ابعاد کوچک می باشد که قیمت بسیار پائینی هم دارد. نقطه ضعف این درایو سرعت پائین آن می باشد که در مقایسه با رقیب مستقیم خودش یعنی Seagate Expansion بسیار کند است. به همراه این درایو یک گارانتی دو ساله نیز ارائه می شود. همچنین می توانید از نرم افزار پشتیبان گیری WD SmartWare پرو نیز برای مدت یک ماه به صورت رایگان استفاده کنید. طراحی ساده این درایو به کاربر این امکان را می دهد که از آن به عنوان دستگاه ذخیره سازی و یا درایو پشتیبان گیری در کنار کنسول بازی و یا رایانه خودش استفاده کند. با این وجود در صورتی که به دنبال یک راه ساده برای انتقال اطلاعات می گردید و یا می خواهید حافظه Xbox One خودتان را ارتقاء دهید این درایو یک انتخاب فوق العاده می باشد.

در کل Elements برای رقابت با Seagate expansion به بازار ارائه شد. هر دوی این درایو ها ظرفیت بسیار بالایی دارند و قابلیت اتصال به پورت USB 3 را نیز دارند. از لحاظ ظاهری این درایو شباهت بسیار زیادی به درایوهای ررده بالا WD مانند My passport slim دارد. گوشه های این درایو گرد است و سطح بسیار صافی هم دارد. با ابعاد 11.2 در 8.1 در 2 سانتی متر این درایو به اندازه ای کوچک است که به راحتی در جیب شما جای بگیرد. در مقایسه با Seagate Expansion این درایو کوتاه تر می باشد ولی از طرفی پهنای آن نیز بیشتر شده است.

در داخل این درایو نیز یک هارد درایو استاندارد لپ تاپ قرار گرفته است که با سرعت 5400 دور در دقیقه می چرخد که به این معنی است که این درایو عملکرد ضعیف تری نسبت به درایو هایی که با سرعت 7200 دور بر دقیقه می چرخند دارد. همچنین این درایو از رمزگذاری های امنیتی پشتیبانی نمی کند و به همین دلیل بهتر است از آن برای نگه داری داده های حساس استفاده نکنید. در داخل این درایو نسخه آزمایشی نرم افزار WD SmartWare Pro قرار گرفته است که می توانید برای مدت 30 روز از آن به صورت رایگان استفاده کنید. در صورتی که بخواهید از این درایو برای مدت بیشتری استفاده کنید باید 20 دلار بیشتر بپردازید. درایوهای قابل حمل رده بالاتر این نرم افزار را به صورت رایگان عرضه می کنند.

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

اگر قصد خرید هارد اکسترنال دارید، مسلماً محصولات شرکت وسترن دیجیتال انتخاب هایی مطمئن و ایده آل برای شما خواهند بود. از جمله محصولات مرغوب و با کیفیت این شرکت باید به هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Western Digital Elements با ظرفیت 1 ترابایت اشاره کنیم که سرعت و کیفیتی عالی در انتقال اطلاعات را برای شما به ارمغان می آورد. این هارد خارجی از طراحی ظاهری زیبایی نیز برخوردار است و هر آنچه را که از یک هارد اکسترنال با کیفیت و حرفه ای انتظار دارید، برای شما فراهم می آورد.

  • ابعاد جمع و جور، وزن سبک، قابلیت حمل به آسانی هرچه تمام تر

هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال مدل Western Digital Elements با ظرفیت یک ترابایت برای آن دسته از کاربرانی که نیاز به جابجایی اطلاعات با حجم بالا دارند، کارایی بالایی دارد. این هارد اکسترنال دارای 111 میلی متر طول، 82 میلی متر عرض و تنها 15 میلی متر ضخامت می باشد و با وزن 134 گرم روانه بازار شده است. بنابراین به آسانی می توانید هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements را در کیف یا کوله پشتی گذاشته و با خود به مکان های مختلف حمل نمایید.

  • طراحی ظاهری شیک، مخصوص کاربران حرفه ای

طراحی ظاهری هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements به گونه ای است که در همان نگاه اول توجه شما را به خود جلب می کند. روکش مات بدنه این هارد دیسک اکسترنال علاوه بر اینکه به جلوه های ظاهری آن اضافه کرده، باعث می شود تا هارد بر روی سطوح صاف سُر نخورد و به سادگی از دست رها نشود. گوشه های نیم دایره ای شکل و به همراه کناره های براق بدنه باعث زیباتر شدن هارد اکسترنال Elements شده اند. همچنین محل قرارگیری پورت رابط این هارد اکسترنال رومیزی دارای رنگ متفاوتی با بدنه است که باعث از یکنوختی درآمدن طراحی ظاهری آن شده است. در مجموع هارد اکسترنال وسترن دیجیتال Elements با طرای ظاهری شیک و زیبای خود انتظارات کاربران حرفه ای را به خوبی برآورده می کند.

  • هیچ چیز مهم تر از امنیت اطلاعات شما نیست!

هارد دیسک اکسترنال 1 ترابایتی وسترن دیجیتال Elements از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بوده و در برابر ضربات ناگهانی و کوچک، شوک و فشار مقاومت قابل قبولی دارد. بنابراین بدون نگرانی بابت از دست رفتن اطلاعات شما در صورت رخ دادن اتفاقات پیش بینی نشده، می توانید از آن در محیط ها و موقعیت های مختلف استفاده کنید. البته توجه داشته باشید که هارد دیسک اکسترنال وسترن دیجیتال Elements به صورت ضد ضربه و ضد آب طراحی نشده و بهتر است از آن در برابر سقوط از ارتفاع و برخورد با زمین و نفوذ مایعات محافظت کنید.

ادامه مطلب

 

 

سایت دیجی کالا

هارد دیسک‌ اکسترنال مدل «Elements» محصول شرکت «وسترن دیجیتال» (Western Digital) است. این هارد اکسترنال از طراحی زیبا با ابعاد کوچک و وزن سبک بهره می‌برد و دارای هد 2.5 اینچی است. هارد Elements شباهت زیادی با هارد دیسک‌های سری «مای پاسپورت» (My Passport) شرکت وسترن دیجیتال دارد. طراحی باریک هارددیسک اکسترنال Elements به نحوی است که حس خوبی از ذوق و هنر طراحان را در ذهن متبادر می‌کند و باعث می‌شود از داشتن‌اش به خود ببالید. طراحی باریک این محصول باعث می‌شود به راحتی درون کیف لپ‌تاپ یا کوله‌پشتی قرار بگیرد و حجم زیادی هم اشغال نکند.

هارددیسک Elements از رابط پرسرعت USB 3.0 برای انتقال اطلاعات استفاده می‌کند که به‌صورت تئوریک قادر است اطلاعات را با حداکثر سرعت پنج گیگابیت بر ثانیه (640 مگابایت بر ثانیه) منتقل کند. البته اگر لپ‌تاپی در اختیار دارید که به نسخه‌های قبلی پورت USB مجهز است و تصمیم به تهیه‌ی این هارددیسک گرفته‌اید، نباید هیچ نگرانی‌ای به دل راه دهید؛ چرا که پورت USB3.0 از نسخه‌ی 2.0 و 1.1 هم پشتیبانی می‌کند. این محصول خوش‌ساخت و قابل اطمینان، انرژی مورد نیاز خود را از طریق رابط USB تأمین می‌کند؛ بنابراین نیازی نیست یک آداپتور برق با وزنی اضافی را همیشه همراه خود داشته باشید. قابلیت پشتیبان‌گیری دستی و خودکار و سازگاری با نرم‌افزار امنیتی و انحصاری SmartWare وسترن دیجیتال از دیگر قابلیت‌های این هارد دیسک هستند. هارد Elements از ابتدا برای استفاده در کامپیوترهای ویندوزی (Windows) طراحی شده است و در حالت پیش‌فرض با فایل‌سیستم NTFS ارایه می‌شود. البته کاربران سیستم عامل مک (Mac) هنوز قادرند این هارددیسک را تهیه کرده و به انتخاب خودشان با فایل‌سیستم اختصاصی مک فرمت کنند.

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 3 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی