ماشین حساب دلی Deli 39219
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از پرکاربردترین انواع ماشین حساب ها نوع جیبی و سبک وزن آن ها می باشد. ماشین حساب 39219 که محصول شرکت دلی است یکی از باکیفیت ترین انواع ماشین حساب های جیبی به شمار می رود. شما می توانید برای خرید ماشین حساب 39219 و همچنین کسب اطلاعات بیشتر در مورد این محصول به سایت ایده برتر مراجعه بفرمایید. در ادامه بخش هایی از بررسی این ماشین حساب را با هم می خوانیم.

 

ماشین حساب های جیبی کاربرد بالایی در فعالیت های روزمره دارند و به شما اجازه می دهند تا در هر لحظه که به انجام محاسبات ریاضی احتیاج پیدا کردید، بتوانید از آنها استفاده کنید. ماشین حساب دلی Deli 39219 یکی از همین ماشین حساب ها می باشد که به منظور انجام محاسبات ساده و پایه ای ریاضی روانه بازار شده است. اگر قصد خرید ماشین حساب با دوام و با کیفیت را دارید، ماشین حساب دلی 39219 انتخاب ایده آلی برای شما خواهد بود.

  • مناسب برای محاسبات عادی و روزمره

با استفاده از ماشین حساب دلی 39219 می توانید محاسبات خود از طریق چهار عمل اصلی را انجام دهید، از اعداد جذر بگیرید و به محاسبه درصد بپردازید. همچنین این ماشین حساب به دکمه های M+، M- و MRC مجهز است و امکان استفاده از حافظه دستگاه را به شما می دهد. از طریق این دکمه ها می توانید از اعداد و ارقام ذخیره شده در حافظه استفاده کرده و محاسبات خود را با سرعت بیشتری به انجام برسانید.

ماشین حساب ساده دلی 39219 برای انجام محاسبات عادی و روزمره طراحی شده و به طور کلی نباید از یک ماشین حساب جیبی کوچک انتظار انجام محاسبات سنگین و پیچیده را داشت. به همین دلیل این در این ماشین حساب از صفحه نمایشی با قابلیت نمایش حداکثر 8 رقم بهره برده شده که برای محاسبات سبک و عادی مناسب می باشد.

  • عملکرد مستقل از باتری در محیط های روشن

مورد دیگری که در رابطه با ماشین حساب ساده کوچک دلی 39219 باید به آن اشاره کنیم، مجهز بودن آن به پنل نوری است. این پنل نوری امکان تغذیه ماشین حساب از نور محیط را ایجاد می کند و به این ترتیب دستگاه در مکان های روشن و در طول روز بدون نیاز به باتری عمل می کند. این ویژگی باعث دوام بسیار بالای شارژ باتری می شود و شما را از صرف هزینه بابت تعویض باتری برای مدتی طولانی بی نیاز می نماید.

ماشین حساب دلی Deli 39219 برای آن دسته از کاربرانی طراحی شده که در طول فعالیت های روزانه خود به انجام محاسبات ساده ریاضی احتیاج دارند. این ماشین حساب جیبی با کیفیت ساخت عالی خود برای ماه ها و حتی سال ها پاسخگوی نیازهای شما خواهد بود و تمام انتظاراتتان را به خوبی برآورده می کند.

شرکت ایده برتر پارسیان آماده ارائه بهترین قیمت ماشین حساب ساده دلی 39219 در بازار به شما می باشد. چنانچه قصد خرید ماشین حساب را دارید، با شماره 73027-021 تماس بگیرید تا کارشناسان واحد فروش شرکت ایده برتر شما در زمینه نحوه خرید انواع ماشین حساب های رومیزی، ماشین حساب فروشگاهی و یا جیبی راهنمایی کنند. همچنین می توانید با مراجعه به سایت شرکت ایده برتر اطلاعات کامل در رابطه با این محصول را دریافت کرده و در صورت تمایل نسبت به خرید اینترنتی ماشین حساب مورد نظر خود اقدام نمایید.

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 312
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 3 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی