آیا ماشین حساب سیتیزن SDC-395N برای انجام محاسبات فروشگاهی و مالی انتخاب مناسبی است؟
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

برای پاسخ به این سوال باید به تحلیل و بررسی این ماشین خساب بپردازیم. دو سایت دیجی کالا و ایده برتر به بررسی ماشین حساب SDC-395N پرداخته اند. در ادامه خلاصه ای از این بررسی را با هم می خوانیم

 

سایت دیجی کالا

ماشین‌حساب «SDC-395N» محصولی از شرکت «سیتیزن» (Citizen) است. صفحه‌نمایش 16 رقمی این دستگاه ارقام را بزرگ و خوانا نشان می‌دهد. برای تأمین برق مصرفی این ماشین‌حساب، دو منبع باتری و پنل خورشیدی در نظر گرفته شده‌اند که درنتیجه‌ی آن باتری تنها برای مواقع ضروری مانند تاریکی مورداستفاده قرار می‌گیرد و در باقی موارد در صورت روشنایی کافی محیط، دستگاه نور محیط را جذب و به نیروی موردنیاز خود تبدیل می‌کند. ابعاد این محصول 40x143x192 میلی‌متر و وزنی برابر با 196گرم دارد. صفحه نمایش این محصول زاویه دار طراحی شده است. تناسب اندازه دکمه‌ها نسبت به ابعاد کلی دستگاه رعایت شده است و انگشت به‌طور کامل روی کلیدها قرار می‌گیرد سه کلید حافظه برای راحتی کار و سرعت عمل کاربران ماشین حساب SDC-395N در نظر گرفته‌شده است.

ادامه مطلب

 

 

سایت ایده برتر

شرکت سیتیزن را می توان یکی از شرکت های معتبر در زمینه تولید انواع ماشین حساب دانست که محصولات آن جزء پرفروش ترین محصولات بازار هستند و عده زیادی در هنگام  خرید ماشین حساب برند سیتیزن را انتخاب می کنند. از میان انواع ماشین حساب های رومیزی ساخت شرکت سیتیزن باید به ماشین حساب سیتیزن Citizen SDC-395N اشاره کنیم که برای انجام محاسبات فروشگاهی و مالی یک انتخاب ایده آل به حساب می آید.

  • امکان انجام محاسبات سنگین و کار با اعداد بزرگ

صفحه نمایش به کار رفته در ماشین حساب رومیزی سیتیزن SDC-395N قابلیت نمایش 16 رقم را دارد و از این جهت می توان این ماشین حساب را برای انجام محاسبات سنگین و کار با اعداد بزرگ کاملاً مناسب دانست. همچنین این ماشین حساب 16 رقمی دارای دکمه های دو صفر و سه صفر می باشد و به شما در سریع تر وارد کردن ارقام و انجام محاسبات مالی کمک زیادی می کند.

  • مجهز به دکمه های بزرگ و برجسته

از دیگر قابلیت های ماشین حساب فروشگاهی سیتیزن SDC-395N باید به مجهز بودن آن به دکمه هایی بزرگ و برجسته اشاره کرد که کار با ماشین حساب را برای شما بسیار آسان می کنند. طراحی این دکمه ها به گونه ای است که در هنگام وارد کردن ارقام با کمترین میزان خطا مواجه خواهید شد. همچنین کیفیت دکمه های ماشین حساب سیتیزن SDC-395N نیز بسیار مطلوب است و در صورت استفاده طولانی مدت از ماشین حساب سبب احساس خستگی یا ناراحتی در انگشتان شما نخواهد شد.

  • یک ماشین حساب کارآمد برای انجام محاسبات ریاضی

از جمله امکاناتی که ماشین حساب ساده سیتیزن SDC-395N برای شما فراهم می آورد می توان به امکان انجام محاسبات ریاضی از طریق چهار عمل اصلی، تغییر علامت (از مثبت به منفی و بالعکس)، محاسبه درصد و گرفتن جذر اعداد اشاره کرد. همچنین در قسمت بالایی صفحه کلید ماشین حساب سیتیزن SDC-395N دو سوئیچ تعبیه شده که برای تنظیم تعداد ارقام اعشاری و تعیین نحوه گرد کردن اعداد مورد استفاده قرار می گیرند.

ادامه مطلب





:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : شنبه 3 اسفند 1398
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی