نگاهی به ویژگی های هدست با سیم ای فورتک A4tech HS-60
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

یکی از تمایز های هدست باسیم A4tech HS-60 با دیگر هدست های موجود در بازار می توان به پوشش خز گوشی های آن اشاره کرد. این هدست در هنگام قرار گرفتن روی گوش حس خوبی را القا می کند و برای استفاده طولانی مدت و متوالی کار برد دارد. در ادامه با هم به نقد و بررسی اجمالی از این محصول در سایت های ایده برتر پارسیان، دیجی کالا و تکنوسان نگاه می اندازیم.

ایده برتر پارسیان:

شاید بتوان یکی از مهم ترین مشخصات هدست باسیم A4tech HS-60 را طراحی نرم و راحت گوشی های آن دانست که باعث شده تا این محصول برای استفاده های طولانی مدت و در ساعات مداوم کاملاً مناسب باشد. گوشی های این هدست دارای پوشش خز مانند هستند و در هنگام قرار گرفتن بر روی گوش ها، حس خوشایندی را به شما القا می کنند! همچنین شما می توانید این پوشش خز را از گوشی های هدست ایفورتک HS-60 جدا کرده و مورد شستشو قرار دهید. نکته قابل توجه در این رابطه این است که امکان تعویض گوشی ها و استفاده از آنها در دو حالت زمستانه و تابستانه وجود دارد که به راحتی هر چه بیشتر شما در هنگام استفاده از آن منجر می شود.

هدبند هدست ای فورتک HS-60 نیز دارای پوشش چرمی است و از کیفیت ساخت بسیار مطلوبی بهره می برد. این هدبند به صورت دو لایه طراحی شده و هیچ گونه ناراحتی و احساس خستگی در هنگام استفاده های طولانی مدت از هدست برای شما ایجاد نمی کند. ضمن اینکه هدست با سیم ایفورتک A4tech HS-60 در برابر عرق و رطوبت مقاومت بالایی دارد.

  • اتصال آسان به انواع دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری

استفاده از هدفون ای فورتک مدل A4tech HS-60 به آسان ترین شکل ممکن انجام می گیرد! برای این منظور تنها کافیست تا کابل 3.5 میلی متری آن را به پورت دستگاه مورد نظرتان متصل کنید و پس از آن هدست بلافاصله آماده به کار خواهد بود! از این جهت می توان هدفون باسیم A4tech HS-60 را به کامپیوتر، لپ تاپ، کنسول بازی، موزیک پلیر و دیگر دستگاه های دارای پورت 3.5 میلی متری متصل کرد. لازم به ذکر است که کابل هدفون ای فورتک HS-60 دارای طول 1.5 متر بوده و از کیفیت مطلوبی بهره می برد. به طوری که در هنگام استفاده از آن به ندرت با مواردی مانند گره خوردگی یا در هم پیچیدن مواجه می شوید.

تکنوسان:

در میان ابزار پخش موسیقی، هدست ها طرفداران بسیار زیادی دارند. این هدست ها برخلاف اسپیکر ها به راحتی قابل حمل هستند و می توانید در هر مکانی آن هارا همراه خود داشته باشید و به علاوه برخلاف هندزفری ها و ایرفون ها که به دلیل سایز بسیار کوچک خود معمولا کیفیت صدای پایین تری دارند، اندازه ای مناسب دارند و کیفیت مطلوبی را ارائه می دهند. همچنین هدست ها میکروفون هایی برای تماس های تلفنی یا صحبت کردن با هم تیمی ها در بازی های ویدئویی دارند. هدست A4tech HS-60 با داشتن میکروفون قابل چرخش محصولی مناسب و با کیفیت مطلوب از شرکت ای فورتک است. این هدست با ظاهر زیبایی که دارد می تواند یک همراه خوب و مناسب برای بسیاری از افراد باشد.

دیجی کالا:

  • ابعاد
    22*23*11 میلی‌متر
  • وزن
    350 گرم

مشخصات فنی

  • نوع اتصال
    باسیم
  • رابط
    جک 3.5 میلی‌متری
  • NFC
    ندارد
  • طول کابل
    1.5 متر                             

اگر در خصوص ویژگی ها و کارایی این محصول به نقد و بررسی کوتاه تری نیاز دارید به سایت تکنوسان مراجعه نمایید ولی اگر می خواهید به اطلاعات بیشتری در مورد هدست با سیم ای فورتک HS-60 اشراف داشته باشید به سایت ایده برتر پارسیان مراجعه نمایید. این سایت فروشگاهی منابع اطلاعاتی کامل و جامعی در خصوص این محصول می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 12 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی