قیمت، خرید و مشخصات فنی دیتا ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DX100L
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX100L با کاربری های متنوع وارد بازار شده است و می توان از این دستگاه در محیط های تجاری، نمایشگاه ها، موزه ها و محیط های تبلیغاتی بهره برد. از دیگر ویژگی های مهم و جذاب پروژکتور اداری پاناسونیک PT-DX100L می توان به نمایش تصاویر 3D اشاره کرد. این ویژگی به راحتی می تواند مخاطبان شما را در یک محیط تبلیغاتی تحت تائیر قرار دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر از دیتا پروژکتور اداری پاناسونیک PT-DX100L با نقد و بررسی سایت ایده برتر پارسیان و سبز سنتر همراه شوید.

سبز سنتر:

یکی دیگر از محصولات کمپانی پاناسونیک ویدئو پروژکتور  مدل Panasonic PT-DX100 می باشد . این محصول از تکنولوژی DLP بهره می گیرد. پیشرفت های زیادی در طی سال های اخیر برای رقابت با LCD نموده است. این تکنولوژی لولین بار توسط شرکت تگزاس توسعه داده شد. در این روش نور از یک لامپ گرفته می شود و از طریق یک چرخ نور روی هزاران آینه در حال چرخش بازتابیده میشود تا تصویر ایجاد شود. و دارای شدت روشنایی 10000:1 می باشد.

ایده برتر پارسیان:

  • شدت روشنایی فوق العاده، ارائه تصاویری شفاف و درخشان

دیتا پروژکتور Panasonic PT-DX100L با شدت روشنایی 10000 لومنی خود یکی از قدرتمندترین دیتا ویدئو پروژکتورهای بازار در این زمینه به شمار می آید! با استفاده از این ویدئو پروجکشن در محیط های کاملاً روشن و پُر نور نیز می توانید از تصاویری درخشان و واضح بهره مند شوید! همچنین میزان روشنایی پروژکتور پاناسونیک PT-DX100L به اندازه ای است که در رده بهترین ویدئو پروژکتور ها برای محیط باز است و برای نمایش تصاویر در طول روز می توان بر روی آن حساب باز کرد.

  • کیفیت مطلوب تصاویر و رنگ ها

با توجه به اینکه رزولوشن دیتا ویدئو پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX100L برابر با 1024 x 768 پیکسل است، می توان از کیفیت مطلوب تصاویر آن مطمئن بود. در این پروژکتور که در دسته ویدئو پروژکتورهای DLP جای دارد، از فناوری های جدید پاناسونیک به منظور بهبود کیفیت تصاویر بهره برده شده که باعث طبیعی تر و شاداب تر شدن رنگ ها می شود. می توان گفت که با توجه به قیمت دیتا پروژکتور dlp پاناسونیک PT-DX100L، کیفیت تصاویر به نمایش درآمده با آن قابل قبول است. ضمن اینکه نسبت کنتراست ویدئو پروژکتور برابر با 10000:1 می باشد که سبب می شود تا سایه روشن ها و جزئیات موجود در نواحی تاریک تصاویر دارای وضوح و کیفیت مناسبی باشند.

  • امکان استفاده از لنزهای مختلف

نکته ای که در هنگام خرید ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DX100L باید به آن دقت داشته باشید این است که این دستگاه ویدئو پروژکتور بدون لنز عرضه شده و شما می توانید از لنزهای مختلف در آن بهره ببرید. بنابراین مواردی مانند میزان زوم و جابجایی لنز و فاصله ویدئو پروژکتور از پرده نمایش به لنز مورد استفاده شما بستگی خواهد داشت. برای اطلاع از لنزهای سازگار با پروژکتور پاناسونیک Panasonic PT-DX100L با شماره 73027-021 تماس بگیرید.

  • نمایش تصاویر از طریق دو لامپ پرتوان

یکی از دلایلی که باعث شده تا تصاویر ارائه شده با ویدئو پروژکتور Panasonic PT-DX100L دارای روشنایی قابل توجهی باشند، استفاده از دو لامپ در آن است. این لامپ ها دارای توان 420 وات هستند و طول عمر قابل توجهی دارند. به طوری که در صورت استفاده عادی از دستگاه تا 3000 ساعت و در صورت استفاده اقتصادی (اکو) از آن تا 4000 ساعت نیازی به تعویض آنها نخواهید داشت.

در بررسی انجام شده در بین دو سایت ایده برتر پارسیان و سبز سنتر می توان نتیجه گرفت که شرکت ایده برتر پارسیان نقد و بررسی جامعی در رابطه با این دستگاه ارائه داده است. اگر در رابطه با ویژگی های ویدئو پروژکتور پاناسونیک PT-DX100L به راهنمایی بیشتری نیاز دارید می توانید به صفحه این محصول در سایت ایده برتر پارسیان مراجعه کنید و یا با شماره درج شده در این سایت تماس حاصل فرمایید.





:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 12 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی