راهنمای جامع و کامل خرید پلاتر اچ پی HP DesignJet Z6
.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

با پلاتر HP DesignJet Z6 24-in کیفیتی مطلوب در چاپ های رنگی را تجربه کنید! این پلاتر جوهر افشان برای چاپ بنر، طراح های گرافیکی، نقشه های مهندسی، عکس و غیره مورد استفاده قرار می گیرد و چاپ های با کیفیتی را برای شما به ارمغان می آورد و در مجموع انتظارات شما را به خوبی بر آورده می سازد. اگر در خرید این محصول دچار شک و تردید هستید پیشنهاد می کنم تا اخر این متن همراه باشید ما ویژگی های این محصول را از سایت های ایده برتر پارسیان گرد آوری کرده ایم.

ایده برتر پارسیان:

  • سرعت مناسب در چاپ

پلاتر HP DesignJet Z6 24-in  تا حد بسیار زیادی انتظارات افرادی را که سرعت چاپِ در ابعاد بزرگ برایشان اهمیت دارد، برآورده می کند. این پلاتر قادر به چاپ بر روی کاغذهای معمولی با سرعت 66.9 متر مربع در ساعت است که سرعت قابل توجهی به شمار می آید. همچنین دستگاه پلاترDesignJet Z6  توانایی چاپ بر روی کاغذهای مخصوص چاپ رنگی با سرعت 15.2 متر مربع در ساعت و چاپ بر روی کاغذهای براق با سرعت 7.9 متر مربع در ساعت را داراست و از این بابت هم کارایی بالایی دارد.

  • کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ رنگی را تجربه کنید!

تکنولوژی مورد استفاده پلاتر اچ پی مدل HP DesignJet Z6 24-in جوهرافشان حرارتی است. این پلاتر رنگی عکاسی دارای رزولوشن 1200*2400 dpi می باشد و کیفیتی بسیار مطلوب در چاپ رنگی را برای شما به ارمغان می آورد. بنابراین با خیالی راحت بابت وضوح و کیفیت چاپ، می توانید از این دستگاه پلاتر عرض 24 برای چاپ بنر، طرح های گرافیکی، نقشه های مهندسی، عکس، پوستر و مواردی از این دست استفاده کنید. ضمن اینکه این پلاتر دارای برش دهنده اتوماتیک (به صورت افقی) نیز هست که نقش زیادی در سریع تر و بهتر انجام شدن فرآیند چاپ دارد. با توجه به این مشخصات می توان قیمت دستگاه پلاتر رنگی اچ پی HP Z6 24-in را مناسب ارزیابی کرد.

  • قابلیت چاپ بر روی کاغذهای مختلف

از پلاتر جوهر افشان اچ پیDesignJet Z6  می توانید برای چاپ بر روی کاغذهایی در ابعاد A1، A2، A3، A4 و همچنین کاغذهای براق، کاغذهای مخصوص چاپ رنگی و گلاسه استفاده کنید. حداکثر عرض چاپ پلاتر HP Z6 24-in برابر با 24 اینچ است و هم قادر به چاپ بر روی برگه های کاغذ مجزا است و هم می توان از رول های کاغذ درون آن بهره برد. توجه داشته باشید که در هنگام استفاده از رول، قطر آن نباید از 135 میلی متر بیشتر باشد.

تنوع بالای محصول در فروشگاه اینترنتی ایده برتر پارسیان و اطلاعات کافی در رابطه با مشخصات فنی و توضیحات برای هر محصول از ویژگی های این وب سایت فروشگاهی است که در اختیار کاربران قرار می گیرد. شما می توانید با مراجعه به وب سایت ضمن کسب اطلاعات تکمیلی از پلاتر اچ پی DesignJet Z6 از خریدی ارزان و مطمئن نیز برخوردار شوید.





:: بازدید از این مطلب : 147
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : majid samavati
ت : دو شنبه 12 خرداد 1399
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی